{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5676557] 2021. 02. 16. 7:41
Mased1
Elkelt
[#5676552] 2021. 02. 16. 5:39
Mased1
[#5676551] 2021. 02. 16. 5:37
Mased1
Sziasztok. Eladó első lámpa.
Ár: 50.000Ft
Helyileg Bp-Hatvan
[#5673459] 2021. 01. 31. 22:05
Gyuresz46
Sziasztok! Elado k5-k6 1000 es motort keresek. Ha valakinel lenne esetleg szep es jo allapotu az keressen
[#5663008] 2020. 12. 22. 12:22
gagavectra
Majd ha szimmeringezni kell ki lesz.De még nem tudom honnan lesz hozzá becsúszószár.
[#5663003] 2020. 12. 22. 11:15
Sedu
cseréld ki
[#5662975] 2020. 12. 22. 9:28
gagavectra
Fél éve van meg. Nem folyat nem kotyog.Ez a bevonat iszonyat vékony nem akad el a körmöd benne
[#5662967] 2020. 12. 22. 8:52
Miri
Hello. Szerintem gond annyi lehet, hogy folyni kezd a telo, illetve a szimeringet tönkreteszi. Azon csodálkozom, hogy még nem folyik. Én mindenképp megpróbálnám javíttatni vagy cserélni a telókat.Nem kotyognak a külső házban?
[#5662943] 2020. 12. 21. 19:36
Krisz69
Helló. K3-K4 1000 tulajok. Le tudná nekem valaki mérni a Gyári kutyacsont hosszát? Pl. Furattól furatig. Köszi szépen előre is. Megköszönném.
[#5655847] 2020. 11. 18. 6:55
K.István.
[#5655840] 2020. 11. 18. 1:22
gagavectra
Hali! Találkozott már valaki ezzel a jelenséggel? Így vettem a motort. Okozhat ez valami problémát? Nem láttam még ilyet más k5 - ön. Mindkét oldalon meg van kopva a bevonat.
[#5651265] 2020. 10. 31. 12:54
kilencfan
Csipázom a japcsikat, de ez egy hadibarom volt aki így oldotta meg Akárhogy melegítettem, esztergába lett befogva, ez a tetves acéldarab csak tekeredett, hajlott, de akkor sem indult meg. Fix, mint az IFA-plató. Így minden fékbetét cserekor szét kell húznom a nyerget, de annyi belefér, mert egyébként tuti a termék
[#5651208] 2020. 10. 31. 10:44
DoLaci
Igazad van teljesen.
[#5651156] 2020. 10. 31. 9:45
Zoli32
Aluminiumban egy acél csavar.
Nem a fej kialakítás a gond hanem hogy belerohad.
Egy belerohadt torxot ugyanúgy bele lehet szabni mint a Hex vagy 6 lap fejet.
A vicces hogy régebbi motornál menetrogzítőt írnak elő a mostaninál meg rézpasztát találtam a gyári féknyereg csavarokon.
A gyári kék rákent réteg más.
[#5651128] 2020. 10. 31. 8:19
DoLaci
Szerintem egy trox fejű csavar sokkal időtállóbb mint az imbusz.
[#5651104] 2020. 10. 31. 7:09
Jano_3
Miért milyen csavar kellene bele? Hatlapfejű csavart is el lehet nyalni kopott, és kinyúlt villáskulccsal.
Megfelelő állapotú szerszám, nyomatékkulcs kell, meg szerelőpaszta stb.. és sosem lesz gond a motoron a csavarokkal. Mindegy milyen.
[#5651040] 2020. 10. 30. 19:45
DoLaci
Minden tiszteletem a Suzukié mert szeretem az általuk gyártott motorokat, de egy ilyen célra imbusz fejű csavart berakni elég nagy baromság. Nekem a K7-en is megforgott az imbuszkulcs feje a csavarba amit a helyi szerviz vett ki horror pénzért. Maga a konstrukció szar. Az más dolog hogy jó nagy gyökér aki szétcseszi a csavart és úgy adja el a motort.
[#5651037] 2020. 10. 30. 19:35
bigoneoszi
Szia,
Van egy csomó az ebay-en, gleitstift a neve németül.
[#5650994] 2020. 10. 30. 16:34
Zoli32
Azért én bepróbálkoznék az ebay-el is,vagy jobb motoros bolttal.

https://www.ebay.com/sch/i.htm...
[#5650985] 2020. 10. 30. 16:21
gagavectra
Köszi a gyors választ!Én is erre gondoltam, hogy esztergáltatás lesz, ha nem találok normális áron.Bontósok csak nyereggel adják :)
[#5650976] 2020. 10. 30. 15:51
K.István.
Vehetsz M6/M8-as DIN 912-es (belsö kulcsnyilásu) csavart 55 mm- hosszút, 10.9 vagy 12.9-es szilárdságut, 100-200 Forintért, és egy ügyes esztergályos fél óra rezsidijért megcsinálja neked. Elképzelhetö, jobb lesz mint a gyári. Vehetsz rozsdamentest ->A2-70 vagy A4-70 fejbeütéssel is az lehet picit drágább lesz anyagárban. Nagyon nem kell félni tölem, mert nincs rajta fékezéskor erö, csak betétek súlya van rajta, hogy ki ne essenek.

https://www.partzilla.com/prod...

Itt megnézheted a jobb alsó sarokban hozza, hogy melyik motorba volt még beépitve ez a csavar, esetleg a bontóban könnyebben találnak hozzá, nem csak a K5 jöhet szóba. Bár nem nagyon hiszem, hogy megbontanának ez miatt egy féknyerget, de lehet ínséges idöket élünk, vagy esetleg a többi része a nyeregnek használhatlan, ezt meg ki lehet belöle menteni.

Kell esetleg szerszámkészító is aki le tudja esztergálni?
[#5650963] 2020. 10. 30. 15:14
gagavectra
Sziasztok! Fékbetét csere közben sajnos belefutottam az előző tulaj/szerelő barbárságába akinek sikerült elnyalni 2db fékbetét rögzítő csavar fejét is.. Egyedül az oem-parts-nál (8500ft/db) találtam hozzá csavart :/ Valaki nem tudja véletlen hol tudnék hozzá kicsit olcsóbban ilyen csavart venni? Köszi! (Gsxr1000 k5)
[#5649622] 2020. 10. 26. 18:24
Gida102
Szerintem nincs vele gond, de biztos, hogy a gyári a legjobb.
[#5649443] 2020. 10. 25. 20:11
Thomy83
Tourmax márkával érdemes foglalkozni? (Nincs minőségi tapasztalatom vele) vagy féknyereg felújításnál csak gyári...
[#5649429] 2020. 10. 25. 19:50
Thomy83
Köszi....