Suzuki GSX-R 1000

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen megtaláltam a kettőt, bár nálam már máshol volt. Most akkor majd korrigálom. Köszönöm
Nem kell Mickey, csak a gyári tömítés és kész. 10Nm-el kell meghúzi a csavarokat, és figyel oda, mert van két csavar ami speckó alátétes(A jelzésű).
Oké, köszönöm. Na neki is állok.
Nem kell, sőt szerintem inkább ellenjavallt. A pasztát némi rutinnal kell feltenni, ha már szükséges... a túl kevés ugye n tömít, ellenben a túl sok elzárhatja az olajjáratokat, ha leválik a perem belső oldalán a motorblokkban. Ha jót akarsz tenni, max. megáztathatod a tömítést egy kis motorolajban, hogy felpuhuljon, ezáltal konnyebben veszi fel a végleges formáját.
Az lenne még a kérdésem, hogy új tömítés mellé kell-e még plusz tömítőpasztát használnom az olajteknőnél? Hallottam már ezt is azt is. Gondolom, rosszat nem teszek vele, ha azt is megcsinálom, nem?
20 percet ment a funyiro motor 3000-es fordulaton. A hengerfejbe sarokcsiszoloval vagott res korul lecsiszolta es megerdesitette a srac az aluminiumot, igy kapott elegseges feluletet kapaszkodni. A resben pedig siman maga a megkemenyedett epoxi volt. A szurkes szine egyebkent onnan van, hogy finomra orolt acelt tartalmaz, magnessel lehet is hatni ra, ha pl. valami melyedesbe be kellene juttatni, egy magnessel megoldhato.
De most ezt tegyuk is felre, a lenyeg az, hogy egy ketkomponensu epoxigyantahoz kepest ez nem rossz.

Nem ebbol kell hengerfejet csinalni, persze. De ha buknek egyet es mondjuk elrepedne vagy kilyukadna a kuplungdeklim, ehhez nyulnek egybol - ha honapokig kell turnom a bontokat, amig megfizetheto vagy kelloen jo allapotu cseredarabot talalok, addig is jarhatok a bringaval.
Neked is azt tudom mondani, hogy ha látom, akkor elhiszem, hogy a videó erejéig működik.
Az átlátszó hengerfejes Simsonnal lement a tulaj az Adriára?

Igaz, ha úgy nézem, hogy ez egy olyan jó ragasztó, hogy a hengerfejet is megragasztja 50 ciklus erejéig, akkor azt mondom, hogy tényleg jó, ez még az eltörött kulcstartómat is megragasztja.
Azt láttam, hogy valamit felszerel a motorra. De azt is elhiszem, hogy kis ideig működik, de azt, hogy ezzel megoldja a repedést, azt már nem.
Eleve a repedésbe belekeni a rittyót, az mire, mihez köt?
Na jó, de a WD40-et mivel váltod ki? 😂
Úgy látom nekem is be kell szereznem ilyen ragasztót . Ezzel kitudom váltani majd a szigszalagot meg a gyorskötözőt 😆
Innen közelítsd a témát:
http://youtu.be/K9U_QyfJ19A
Itt a teljes hengerfej müanyag, kényszerhütéssel.
A javított pedig csak egy kis részen van epoxival pótolva.

A menetjavításnál szerepeltek gyengén a ragasztók:
http://youtu.be/jknMrFOGMOQ

Ott nincs sumákolás. Kicsi a felület. Söt a menetjavítók más néven meneterösítök nagy elönye, hogy egy mérettel nagyobb menet sziládságát adják a kötésnek a erösités oldaláról. A gépgyártásban, ürkutatásban elöszerettel használjuk. A kivánt menetméretet egyböl így definiáljuk az aluminiumban, hogy ebböl meneterösítövel gyártják le az alkatrészt.

Nem felejtem az E-Rosita ürteleszkopos projektet ahol a 7 db "hordó" két 10 mm-es alu lap között volt rögzitve. Minden hordónak kb 25-30 menet per alulap és ez 7x. A 3 mm -es menetnél már nem adott elég "húst" így M2.5 -es menettel lettek összefogatva. A "fönököm" mikor szembesült vele, hogy akkor ezeket a furatokat tele kell pumpálni 2.5 -ös heliciol betétekkel, egy picit megváltozott az arckifejezése... Ennél projektnél futottunk bele abba is, hogy kisebb fejméretü csavart kellett volna használni, de számításoknál kiderült, hogy nyomatékra húzva, megfolyna az aluminum a fej alatt, mivel annyira lecsökkent a csavar fejjel kontaktáló anyagfelület, hogy túlléptre a megengedett feszültséget...egy pict elkalandoztam a tárgytól. Bocs.
Briggs motornal szerintem belefer, loturo a kompresszio. Es hat lathatoan mukodik.
Hengerfejnel csak kipufogoszelephez vezeto szekunder levegocsatornahoz hasznaltam, egy rezdugot rogzitett. Az is tart meg mindig.
...de a hengerfejet azért nem hiszem el annyira.
En se. 2 szettem van, egy sima JB Weld meg egy JB MarineWeld (utobbi benzinben azo dolgokhoz). 2019-ben vettem, gyogyitottam konyhai apritogeptol kezdve porlaszton es benzincsapon at... sokmindent. Es meg mindig megvan legalabb a fele mennyiseg. Egyebkent nagyon jo cucc, ugyanezen a csatornan a srac egyeb szempontbol is osszeveti mas epoxy ragasztokkal, csavaro, nyiro, huzo erore...
Hogy ezek a buzi jenkik miert kevernek a szükségesnél jol lathatoan 3x - 5x mennyiseget, azt sohasem ertettem.
Szia! Lehet elkéstem, de nekem van bontott K1 751-é
https://www.partzilla.com/prod...
Ùgy se lenne bontott, hogy gsxr 600-750 -en is ez volt kb 2000-2003 között ( linken hozza az évjáratokat.)?

Németeknél olyan 100€ körül van most a bontott...
Na akkor megrendeltem az újat. Köszönnöm a tanácsokat.
A repedes megallithato egy furassal. De termeszetesen ha van serulesmentes alkatresz, akkor hajra.
Szia Oszi! Köszönöm a tippet. Holnap fél is hívom. Hát épp idén kezdtem volna el újra kicsit motorozni, de a technika közbeszólt. Sajna kevés időm van rá.
A ragasztó tippet is nagyon köszönöm. Ha csak a repedés lenne nem is gondolkoznék rajta, de ez a lyuk nekem már kicsit nagy😛. Azt hiszem sosem tudnék nyugodtan motorozni a tudattal hogy alul egy betömött lyuk van... Máshol simán kipróbálnám.
Szia Micky,
Rég hallottam felőled. 😀
Őt hívd fel, most bont egy K1 et, blokkot is. +36302552995
Apropó, hengerfej és JB Weld... :D
http://youtu.be/aVLoJe3JbFI
Ajanlom. Benzincsap, porlaszto ontveny, PAIR csonk hengerfejen... Ezeken a helyeken nekem mar bevalt.
JB WELD cuccot megpróbálnám.
http://youtu.be/Z23bXglptE8
Lehet, hogy rakétatalálatot kapott