K2 1000, Szeged-Mezőberény távolságon Vásárhelynél felvillant az Fi lámpa (felváltva ki is írta a hőfokkal), de olaj, víz... van benne, teljesen jól ment problémát menet közben nem tapasztaltam. (nem áll le, elsőre indul, rendellenes hang nem volt...) Visszafele nem csinálta! Régebben is tapasztaltam már, de nem tudtam mihez kötni mert hol volt, hol nem... Valami ötlete valakinek? C hibakódot nem ír ki. Hogy tudom kiolvasni? Merre érdemes keresni?
Egy kis segítséget szeretnék kérni. Adott egy 2015-ös GSX-R 1000 és a jelenség az, hogy ha intenzíven nyomom a hátsó fékpedált akkor a pedál beesik és blokkol a kerék, azaz az ABS nem dolgozik. A nyomás elején még érzem, hogy elindul az AB, de ha tovább nyomom akkor beesik a pedál és a kerék blokkol. Majd 1-2 mp után kienged és forog tovább. ABS hibakódra kifut, de egy gyújtás újraindítás után a hiba visszajelző lámpa elalszik. Fékfolyadék most cserélve lett.
Hellósztok, sziasztok!!! Egy K5 GSX-R1000-el kapcsolatban szeretnék érdeklődni. Egy jó barátom motorjára tennénk egy utángyártott kuplungkart (komplett, nem csak a kar, hanem az egész szerkezet), a rajta lévő kapcsoló bekötése érdekelne, normál állapotban(kiengedett kuplungnál) nyitott vagy zárt állásban van-e a kapcsoló? Sajnos a motor tőlem vagy 40 kilométerre van jelenleg, így nem tudom megmérni, a srácnak meg az elektronika a gyengéje... Köszönöm a segítséget!
Sziasztok! Van valakinek tapasztalata ezzel a fesz.szabályzóval? A probléma az hogy nekem a héten kellene, szóval elég szűkös az idő. 🤗 Az enyém sajna szaraxik. https://racebikeparts.eu/terme...
Üdv, tudna valaki segíteni nekem?
Az a problémám, hogy szeretnék rendelni a jófogásról.
De mivel szlovákiai vagyok kissé nehézkes az eladóval.
Esetleg valaki aki megrendelné nekem az alkatrészt és elpostázná utána nekem postán maradó csomagként?
Természetesen állom az összes költséget
Nem, én a két tányérrugót vettem ki, meg a belső fém lamellát cseréltem a Kawára. 1.5mm-el lett vastagabb a kuplung, de ez nem okoz problémát. Viszont újra kell állítanod a bowdenét. Sokkal jobb lett mint a gyári szar. 😀
Oszi neveben nem nyilatkoznek, de a ket vekony rugos b.szt kidobod, beteszel egy dorzsbetetet, a masodiknak a Kawasaki acellemezt (a gyari legbelso femlamella helyett) majd vegigpakolod a tobbit a szokott modon, akkor egy kuplungallitassal meg van oldva.
Egy gyari femlamella kimarad plusz a ket vekony konvex rugo, igy cseppet lesz csak magasabb a pakk.
Köszi bigoneoszi.
A kérdésem csak annyi lenne (mivel az angol, amerikai fórumon mindenki máshogy csinálta) te kivettél egy lamellás kuplungtányért, hogy ne legyen túl vastag a kuplung szett?
Vagy csak az első lemezt cserélted ki a Kawasaki lemezre és hagytad picit vastagabban a kuplung szettet?
K2 1000, Szeged-Mezőberény távolságon Vásárhelynél felvillant az Fi lámpa (felváltva ki is írta a hőfokkal), de olaj, víz... van benne, teljesen jól ment problémát menet közben nem tapasztaltam. (nem áll le, elsőre indul, rendellenes hang nem volt...) Visszafele nem csinálta! Régebben is tapasztaltam már, de nem tudtam mihez kötni mert hol volt, hol nem... Valami ötlete valakinek? C hibakódot nem ír ki. Hogy tudom kiolvasni? Merre érdemes keresni?
A segítséget előre is köszönöm!