Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kár ezt tovább erőltetni. Engedd el.
Hűtő sapka holnap èrkezik azt mèg kipróbàlom
A hűtősapkát is kicserélted?
Vagy hűtősapka, vagy hengerfej tömítés gond lehet szerintem...
Sziasztok nem rég jàrtam itt kérdéssel hogy mitől fújhatja ki a vizet a gep 2004 csereltèm a termosztàtot most nehezebben melegszik fel de városba 95 fok körül ha le àllitom a tàgulàsi tartályt tele nyomja majd szépen vissza ez normàlis vagy nem kellene ?!
Köszönöm Urak! Kaphatnék egy elerhetőseget javítás ügyében Oszi? (persze csak ha van rá kapacitásod belatható időn belül)
Rossz lesz a GP switch-ed. Vagy csere vagy javítás ahogy írta Negru.
És tényleg!
A fokozat érzékelő szenzor hibásodott meg. Csere vagy javítás, utóbbit egy Oszi nevű fórumtárs megoldja.
Sziasztok! K8ban fokozatkijelzes rosszalkodik. 3asban gurulok, kijelzo vált 4be 5be vissza 3ba :S Valakinek volt már ilyen? (állandó gázallasban ilyenkor mintha kicsit pulzálna a gáz is...) Köszi a válaszokat!
Nyugi, Ő egy ilyen arcos harcos. Itt okoskodik a fórumon vagy 15 éve. Élőben meg egy balfék
Nekem ez az utolsó bejegyzésem a forrasztás témában: A mellékelt képen egy modellezésben használatos kefe nélküli villanymotorokhoz való fordulatszám szabályzó látható, mint a felirat is mutatja, 40 amperes. A vezetékek mégis forrasztva vannak a panelre, és nekem van olyan, ami már több mint 10 éve működik, pedig én magam forrasztottam be a vezetékeit.
A Nokia telók anno az Elcoteq-nél voltak gyártva.
Foxconnál én állítottam be a kemencét. Lehet ezért voltak szarok a nokia telefonok... Nagy áramú kötéseket nem forrasztunk. Vagy felfogjátok vagy nem.
Ez a dokumentum a reflow folyamatról szól, ami pasztával történik. De minek is magyarázom, én dolgozok ebben 17 éve. Gyanítom, h sokat láttál aging vagy hot tesztet a forrsztásokról, vagy hogy a NASA-nál hogyan is csinálják(krimpelik és forrasztják a csatikat).
Nekem 6,5 és 8,5 között fogyaszt.
6,5-el kijön 130-as utazótempóval, 150 körül normális tempónál 7-7,5
Pályán meg 8-9.
Mondjuk nekem van benne PC3USB...
Lehet, hogy 200 fok környékén már gyengül a szilárdsága a forrasztott kötésnek, de ezt, ha jó a kontaktus, sosem fogja elérni, mert ha üzem közben ekkora lenne a hőmérséklet, akkor már a vezetékek szigetelése is megolvadna-elszenesedne, és a fesszabályzóban lévő félvezetők se tolerálnák a 120 fok feletti hőfokot. (ezen kívül vajon a csatlakozó hogyan lehet berögzítve a panelre? Csak nem forrasztással?)
Okoskodhattok nyugodtan attól hogy szemrevételezéskor nem folyik a fém még elengedi a kötést. A 7.-ik oldalt ven egy táblázat ha nem tudtok olvasni nézzétek az ábrát! https://tdk.bme.hu/VIK/Downloa...
Nekem is 8-8,5 liter.
Elég sokat eszik. Nyilván nem szempont egy sportmotor esetében de azért meglepett. Egy tank kb 200km. Nyáron ha elmúlik ez a koronás időszak ki akarunk menni Alpok túrára így viszont kemény lesz
Hali!
Ha pilinckázok akkor kb 6, ha saját tempómban megyek akkor 8.
Srácok,
Kinek mennyit eszik az ezres ha nincs ütve-verve?
Köszi megkérdem tőlük.
Ricsi bontóban kapsz szerintem.
Keresek K7 1000-hez alsó "has"idomot.
Kicsit arcosra sikerült... attól, hogy mérnök vagy mondhatsz hülyeséget.