Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egyre jobban bassza a csőröm ,hogy lehet szerelő ennyire igénytelen a munkájára ,hogy ennyi dzsuvát hagyjon a blokkban ,és utána én szívjak.
Most értem haza ,és megnéztem még egyszer a főtengelyt ,amit mondtál ,hátha mégis rákenődés ,de sajna "szántás" ..... de a "szántás szélének sem árt szerintem a nullás gyapot ,ugye? ....mert végül is a "szántás" két széle is felkenődés....
http://www.suzukicycles.org/Al...
Itt olvashatod, hogy 1988 a gsx 1100 is BST 34-el volt szerelve, majd ezt váltotta 36 mm porlasztó:
"The 1988 also had smaller carburetors (Mikuni BST34SS) than the later models (Mikuni BST36SS),"
Ha visszanézel amit képet a csatoltam a porlasztó paraméterekről, akkor látszik, hogy a tü nem gsxr-1100 hez való, de ezt eddig is tudtuk. Viszont nem találok gsx 1100-hez doksit amiben benne lenne annak paramétere. Az viszont látható, hogy a gsx is 130 lovat tudott már az elsö évben, szóval ezzel a porlasztóval is ki lehetne hozni ami benne van.

Szerintem véletlen tettél el a vezérlést. Az egyszerűség kedvéért legyen 36 fogú a lánckerék a vez tengelyen. Ha egy foggal elteszed az 10°(!!!) a veztengelyen, és 20° a főtengelyen!!! Az bazi sok. Manapság 2-3°-ot fordítanak el a veztengely lánckerekén, ami 5-6° a veztengelyen.
forgalmi szerint 92kw os kb 125 ló... az elrakott kipfogóvez.tengely lehetett szándékosan elrakva a felfúrt henger miatt?
a tűkröl amit le tudtam olvasni az 5DL7 ... a kehelycsőre pedig az van írva : 537 P-0
Akkor ez a kis blokk eredeti hengersorral...kell bele próbálni 130 fúvókákat, ha a gyertyakép is ezt támogatja. De még mindig nem mondtad el, mi a tük száma, mi van belevésve, és mi a száma a kehelycsöveknek, hogy vissza lehetne keresni, hogy az ebbe való vagy gsx 1100-be...bár szerintem az is nyitottan tudta a 130 lovat.
Nyilván ha tényleg fel lett fúrva, és tettek bele alapméretes nagy blokkok (1127ccm) dugókat, akkor annak nagyobb étvágya van. Ha légszűrőnek kisebb az ellenállása, akkor az megint több anyagot vinne magával, a nyitott dobról nem is beszélve.
sziasztok ... csinálok majd gyertyaképet csak munkám miatt nagyon kevés a szabadidőm... és mióta beállítottam az értékek szerint még csak 200 km mentem vele de ez bőven elég lesz hogy változzon a gyertyakép...a motorszám : U705101137...alvázszám : GU74CD101801...
a hengerbe 1051 van ütve ... a felfúrásról csak az előző tulaj elmondása szerint nyilatkoztam nem szettem szét nem mértem...de azt mondta felfuratta .... az évjárat az 86 os én a blokkhoz nem nyúltam mikor állítottam a szelephézagot akkor láttam hogy a kipfogósór vez.tengelye el van rakva 1 foggal ...annó ezt leírtam Tasi írta is akkor hogy lehet nem véletlenül volt elrakva... egyedül azt állítottam be úgy ahogy a manualban volt jelre... lehet az lesz a gond? meg ugye a karbit állítottam... köszönök minden eddigi segítséget :)
Már most is átgondolhatod:
http://www.bike-parts-suz.de/s...
a 3-as tétel 12.76€, és lehet tévedek, de az egy (fél) darab, vagyis neked egy hajtókarhoz kettő kell, azaz durván 25€.
A kopp kopp először 6000-7000 között jelentkezett . a múlthéten ,mikor szét szedtem ,már 4000-7000 topogott .Érdekes ,hogy ha hétezer felett forgattam ,akkor csendben volt.
Megvárom a csapágy árajánlatot ,és átgondolom az egészet.
Ez nézőpont kérdése, ha akkor szétbontod, lehet most tényleg egy olajjárat tisztítás, az elkenődött csapágy eltávolítása lenne az utána még ép hajtókarcsapról.
Èn is Feri véleményét osztom...bár mivel a te munkád, te tulajdonod, te is szerelhetsz kétszer.
ilyet már játszottam és nem is volt gond míg nem mentem közepes fordulatnál feljebb ... aztán egy kihúzatás rendesen és kopp kopp kopp a harkály megjelent a motorban , a legjobb megoldás egy jó állapotú bontott főtengely szerintem ,lehet elmegy új csapággyal de lehet nem és sajnos a lehet nem a valószínűbb persze tévedhetek , minden esetre akinek javítottam nem álltam neki játszani mint a sajátommal vagy másik blokk vagy másik főtengely és akkor nem jön vissza pár hőbörgés után
Szívós egy blokk ez....
Az első hibára utaló jelektől ,még 2000 km ment el.
Kösz Tasi !
Xado ,melyik termékét ajánlod ,ami esetleg ezen is segít?
szemveges vagyok de ez a képen is elég szarul néz ki a mikronal kell faszán meg mérni ha az ugrás / csik / karc a hajtocsapban van tökéletes már soha nem lesz .. de ha meg szünteted az olaj furat dugulást még sokat el megy ..

ha viszont ez a karc a hajto csapágy puha féme rá kenödve .... ???? akkor egy 0 vas gyapotal szépen egy nap alat ki polirozod és meg usztad ...nagyon fontos szilo csak a tömitendő felületre kell ... nem az olaj csatornába ............
Szerintem nem fog hosszútávú sikert okozni ez a karc. Belemásolódik a csapágyba, és útját állja az olajnak, ami így nem fog rendesen terülni a teljes felületen, és félre terhelődik, és megint kifekszik.

Amúgy megnéztem, hogy pl a gsx 600 -ban pont ugyan ilyen fötengely, és hajtókar csapágyak vannak! Csak azért mert most bontottam el egy ilyet! Kb 10-15 ezer km ha lehet benne...(gyári a lánckerék, és meg sincs kopva.) Viszont a fötengely csak a gsxr750w modellekkel azonos az a pár évjárat 92-95 között.
Ez is elég félelmetes. :) Szerencsére mást nem létok.

Ha a karcon kívül ,a méret jó ,akkor mehet vissza új csapággyal ?
Egy ,körömmel érezhető "húzás" van ,a tengelyen kőrbe , de pénteken már ,majd többet tudok mondani ......

Én sem csináltam még ilyet ,csak ugatom ,mint kutya az ábc-ét. :)

Azt írja szervizmanuál ,a négy csapágy színkód jelölés között , 0,016 mm a méret különbség ( az enyém most a barnában van ) ,gondolom a főtengely köszörülés nem segítene a karcon.
jó lett volna letörölni .... azon a grandkanyon karcon kívül még látszik más is ? lehet nem ártana másik főtengelyt nézni ... akkor lehet az első megzavarás után nem kell megint szétborítani
Ez kúposnak, lépcsősnek látszik, és egy picit ovális is kell hogy legyen. Szerintem, ha engedi a mérete egy pár mikront le kéne venni, hogy még a legnagyobb csapágy méretébe beleessen . Mert gondolom így hamar meg fogja enni az úgy csapágyat. Eleve meg kéne mérni, mert lehet hogy ugyanazon méretű csapággyal, mint ami most volt rajta, már eleve nem lenne benne a tűrésben. Ennél jobban én nem tudok belemenni, mert ilyet még nem csináltam, csak a kiskutya amit sétáltatok, na annak a gazdája már egyszer látott ilyet. ;-D
Nem mondom ,hogy nem kapott....Péntekre lessz mikróm és majd át mérem.

Kinézetre ilyen a főtengely ,a kettes hajtókarnál.
A blokkot ,utoljára váltó cserénél szedte szét a szerelő 2 éve.
Motor szét szedéskor nem sok tömítő pasztával találkoztam ( csak a motor belsejében ) .....én meg nem tudtam mitől izzad az egész blokk
"a többi úgy néz ki megúszta."
Azért szerintem jobb lenne erről méréssel meggyőződni, ha van rá lehetőséged.

A bicskie suzuki interat-tól is kérhetsz ajánlatot...az nem kerül semmibe.
Kösz a céget.
Így is hápogott már rendesen.
Valószínű igazad van ,mert olajteknő ,és az olajszivattyú szűrő tele volt rakódva sziló maradvánnyal .
Egyet cserélnék ,mert a többi úgy néz ki megúszta.
Tasinak írt posztban, válaszoltam részben neked is!
Nem szeretek az olajokról beszélni,mert nem értek hozzá, ezért a gyári ajánlást teszem általában a motorokba, ha attól eltérek, azt saját szakállra csinálom, és nem rántok magammal másokat. A szürkében motul van, a pirosban mannol. Ez utóbbit az öreg blokk eszegeti, de mivel olcsó nem olyan nagy szám, de előhozza a blokk kopottságát. A váltó kicsit akadozik (1-0-2), meg a kuplung is néha fémes hangot ad elinduláskor. De lehet vele menni, ura vagyok a helyzetnek, majd szezon után rendbe teszem. Arra is jó volt, hogy visszahozza a kompressziót a hengerekbe, fellazítsa az esetleges letapadt gyűrűket, szennyeződéseket.
A kecskeméti rodeoride nekem hozott gyári cuccokat, bár a barátomon keresztül volt intézve...de a hozzáállás tetszett.
Gondolom újat tennél bele nem bontottat? Bár néha előfordul, hogy egy két csapágy áráért van komplett főtengely hajtókarokkal.

Meg kéne nézni az olajjáratokat, lehet egy korábbi (tudom nem te) pl szilózás eldugította az olajkört.
Amúgy én szerintem elmenne ez még, csak kell bele egy kis kacsazsír! :-D