Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezek után nem mondhatod azt, hogy nem magasztos dolog, hogy két egyforma motorja van az embernek, és csereszavatos alkatrészek miatt ilyen 1 napos csodákat lehet csinálni?!
Azért gondolom (nekem legalábbis ilyen tapasztalatom van), hogy annyira azért nem ment minden simán, mint ahogy leírtad?! Èn legalább is mikor a pirosat pakoltam össze, úgy hogy már előtte a nagyobb részegységek le voltak kezelve, a becsavarozásra vártak csak, kiderült, hogy hiányos, vagy még sem úgy passzol, elkeveredett egy csavar, vagy ki van szakadva a menet...nem megoldhatatlan feladatok, csak bosszantóak mikor ki van számolva az idő.

Gondolkozok egy 3. összepakolásán..., de elakadtam ott, hogy a 91-es piros-fekete ruhához vegyek egy 91-es vázat, vagy találtam egy komplett 92-es kék-fehér tigrismintás ruhát, és akkor meg lenne a 92-es év mindhárom színe...De aztán felébredek, hogy bilibe a kezem, és hogy elöbb be kéne fejezni a piros fekete blokkját a váltó és hengerfej környékén... :-D
Otthon voltam egy hétre nemrég. Nem ezért, de szóltak van épp egy eladó. Kapcsolatok ;) Bár nem úgy számítottam ,hogy pont most veszek egy másik 1100-et, de tény terveztem idővel, mert akarok építeni egy sokkal jobbat és nagyobb volumenűt, mint a másik. Szóval az alap így most megvan.
Tervben volt eleve egy euroringezés, ha itthon vagyok, mert elhívtak, kölcsönmotorral...azt realizáltam ,hogy igazából ha most vettem egy 1100-et miért ne azzal? Mivel a másik darabokban , mert azon is lesznek módosítások, de a futóműve meg használható, ellenben ezzel amit vettem. 7 évig állt a motor egy pajtában. Karburátor, futómű, fék, minden romokban van rajta, de ami a lényeg ,hogy meg van és nem hiányzik r'go idővel javítható. Mivel nekem időm nem volt most ezekre, így fogtam és beszórtam a másik futóművét, karburátorát, gyújtókábeleket etc. Új olaj , szűrő és másnap már pálya motoroztam vele. Kb ennyi a story. Tehát nem jobb kormányos ;)
Jobbkormányos?
2. ;)
Csak azért írom, mert egy hónapja bontottam szét az egyik blokkom...egy oldallal előrébb olvashatsz róla. Az sem füstölt gázra, de 1800 km-re 1 litert kellett rátöltenem.
Látszik, is a kokszosodás...dugattyútetőn, és a szelepszáron...
Köszönöm
Hello!
Ilyesmire gondolsz? Nehéz jó állapotút-jó áron találni, fogynak a paripák.... Lég-olajost vegyél a vizes nem olyan jó mint az öreg olajos változatok.
Üdv Gab
Szelepszàr szimering.
az én olajosom viheted ha meg egyezünk .. csak fényezni kell .... adok hozzá egy raklapnyi alkatrészt .............
92-és 95 közöttiekben gondolkozom! A taschner szerviz által eladásra kínált vasat nézegettem a nyáron,de mire meglett rá a pénzem már eladták,nem találtam fent a hahu-n,olyan állapotú,vagy közel olyan állapotú vasat szeretnék! Volt amit megnéztem már, de ahogy megláttam 5 méteres közelségből,már tudtam,hogy feleslegesen autóztam 200 km-t, de tanulok a hibáimból,lehetőség szerint kérek közeli képeket ,minél többet. Jövőhéten is nézek egyet,és reménykedek benne ,hogy jó lesz. Ha nem akkor várok tovább, de a szobámban 3méter x 1 méteres részt fentartok neki télire! Hátha...
Üdv
Egy ideje figyelem a fórumot és nagyon jó, számomra érdekes dolgokról is írtok. Az idei évben hosszas keresgélés után életemben másodszor is Gsxr 1100 tulajdonos lettem. A motor az esztétikától eltekintve nagyon jó "eredetinek" tűnik szépen jár egyenletesen jól húz nem füstöl ,1988-as évjárat. Vásárláskor az olajat természetesen lecseréltem (Repsol 10w 40) , azóta 2000 km-t mentem és kb egy liter olajat kellett rátölteni. Egyesek szerint ez normális , én úgy emlékszem az előző 1100-esem amit kb 20 éve birtokoltam (90-es volt) nem kért utántöltést , igaz az egy újszerű motor volt . Aki tud kérem segítsen , hogy mi a "megengedett" olajfogyasztás . Előre is köszönöm .
Nem írtad melyik évjáratokat preferálod! 86-tól 98-ig volt pár széria:
http://www.suzukicycles.org/GS...
Picit ellentmondásos az igényed, mert egy 20-30-éves motoron mindig van szerelgetni való, nyilván a mélysége, és mennyisége nem mindegy, de és a német 15 ezer mérföldet futott példányomat is 1 évig tettem rendbe...
https://www.sportmotor.hu/albu...
Egy makulátlan példány a német piacon 2500-3000 €-tól indul, erre már tényleg keveset kell költeni műszakilag. Otthon alig akad (legalábbis az én látókörömben) ilyen szintű példány.
Másrészröl meg kifele megyünk a szenzonból, úgyhogy éppen az bütykölések ideje jön...
Sziasztok! Keresnék rendben lévő 1.1-es Gsxr-t! Tud esetleg valaki olyan eladó motort,amin nem szerelgetéssel kellene kezdenem? 1,2 bandit után lépnék egyet előre
Talán ha oldalt lenne a sliccelés, és rövidebb lenne....kicsit át kell "mérnökölni ".
Sajnos az a baj, hogy a 36 mm-es és 40mm-es porlasztónál felfele van az L-profil, nem lehet így megfogatni...
Már nem folyik, de befolyt rendesen. Ma raktam össze a moci, meg volt vez.lánc csere is. Nagyon állat lett a gép. Egy szinkron még rá férne...

A tűszelepek nem zártak, nagyon lötyögtek a fészkükben ( utángyártott bóvlik ).
Super!
Ès folyik?

Nincs egy oldalnézet?
Karbi nyomáspróbához csináltam egy tartót, praktikusabb mint gondoltam...
Köszönöm, ismét sokat tanultam neked köszönhetően. Ilyen tömörítésszerűvel én is kísérletezgettem már, nem lett érdemben jobb, viszont durvábban meg nem mertem beavatkozni.
Ma megvolt a Bükkben a tényleges vallatás, meg vagyok elégedve.
Biztos volt, (meg lesz is még) már jobb is, de ennyiből ilyen változást kihozni, üdítő érzés volt. Sokat tudtam gyorsulni az előző állapotához képest.
És végezetül.
Kicsit takarítgattam a polcokon, nézd, mire akadtam.
Nem, de jó ötletnek tűnik.
Kösz a jó tanácsot.
Nálam se sokat fog porosodni a polcon. Sok Jó "holmijuk" van ..... az ütve csavarhúzó készletük is jó célt szolgál néha .
Ha alaposan megnézel egy szegecset, akkor látod, hogy hosszabb mint az összefogandó anyagok, de került rá egy tányérrugó, és utána van lezárva. A tányérrugó veszi fel különböző hóingadozás miatti "vastagodását a tárcsának". A meleg hatására tárcsa pár századdal "megnyúlik" a lineáris hőtágulás tengely irányban. nyilván a szegecs is "nyúlik", meg a alumínium rotor is, de mivel nem azonos távolságra vannak a "hőforrástól", és nem azonos anyagból vannak, így más megnyúlás értéke, ezt kompenzálj a rugó. Plusz jobb a kontakt a felületek között, így jobb a hő elevetezés is. Viszont, ha feszül a szegecs, akkor megfeszülhet az egész szerkezet, és okozhatja a tárcsa elvetemedését is, mely miatt, aztán beleérhet az ekkor már tengely irányban ütö tárcsa a fékbetétbe, ami szépen kikoptat egy kagylót a tárcsából, és már kész is a pulzáló fékerő...
A kotyogó szegecs esetén lehet esetleg egy picit kísérletezni "tömörítéssel". Van hogy berogyik a szegecs fala-ovális lesz. El tudom képzelni, ha átküld a bátor vállalkozó egy méretes csapágygolyót mondjuk, akkor rendeződhet egy picit a probléma. De ezt csak elméletben írom, nem próbáltam még, csak láttam olyan deformálódott szegecset már...
Tűgörgős csapágy tűgörgővel nem tuningoltató? :-D
megfizethető áru készlet, de vigyázz vele én már vagy 2 db tüskét kifingattam
Hát, nem. Ez megmozdítja a berohadt szegecseket a tárcsában, minek okán jobban be tud állni megfelelő pozícióba mindig?
És még valami. Ez a lógó, vagy az ütő tárcsára gyógyír.
Mert ami lóg, abban már nem forgatnám még többet a szegecset, van annak már épp elég baja.