Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az én 750-esemen még csak nem is hasonlók vannak. Mondjuk, ő 94-es..
Elérhetöségem: 30-650-6466
Sziasztok!

Nekem lenne egy pár oldaidom és alsó idom ....., gyári alkatrészek
Érdekel valakit...? olcson adom....
Ez csak a 1100 modelhez volt jo vagy a 750-eshez is....?
csáó puding
keresd kawaszekit a zx9 fórumon szerintem ő tud neked segíteni.
Üdv , elcserélnék szép állapotú piros -fekete gyári festésű fejidomot kék -fehérre . A piros 87-es évj. , nekem 88 -as kellene . Tudom ,hogy szinte lehetetlen , de azért én is találtam szép fejidomot és nincs szívem átfesteni a gyárit .
Sziasztok 1988 as GSXR 750 hez szeretnék Service manuált!Valaki tud Linket küldeni hol találok?
Kis blokk, nagy blokk? Motorszám?
Suzuki 1100 blokk alkatrészek eladok
http://totalbike.hu/hirek/2017/04/20/mocskosul_vagykelto_a_suzuki_katana_versenymotor/
Köszönöm Mester.
Köszi, de ehhez kicsit több kell. Az Isten pénzét belevertem már abba a motorba és eddig 6500km volt a legtöbb, amit elment a nélkül, hogy ne menjen szét valami a blokkjában. Ma összerakom az új dugókkal, frissen hónolt hengerekkel és kiderül... Más... A GSXR-hez kellene nekem egy szett gázbovden. Hol tudnák emberi áron beszerezni. Itt valamelyik Suzuki kereskedés szűk 40 eft-ért akarta adni a két bovdent. Kicsit sokallottam...
a cimbora gixerén leengedett télen a gumi , le volt takarva a motor tavaszra kirepedt a road, másik ismerős először újat vett road-ból jobbra balra esett vele kis sebességnél sem volt tapadása. átváltott sport attakra sokkal jobb lett és nem esett, a race a legjobb azzal lehet kanyarodni pályázni, mindenhová tökéletes, még alacsony hőfokon is tapadt. a race attakot nem szólom le, mert a ringen a fúrumtársam a zx9-el 0-ra rakta, de csak olyan melegen éri el a jó tapadási értékeit amit közúton csak hegyi szerpentinen tudsz elérni nagyon gyors tempóban. a gumi a kapcsolat az úttal ha túrás egyszerű tempót mégy akkor a bakelit keménység is jó, amint tolod neki vagy kanyarodsz tapadós gumi kell, drága , de a javíttatás és a csont törés még többe kerül. télen kell jó gumit venni, tavasszal is lehet, de télen meg tudod venni a jobb gumit a tavaszi túrás gumi áron, mindössze keresni kell.
Kösz a véleményed ....akkor ezt még átgondolom. Most BT 002 van fent, ez szerintem elég jó gumi.
csak sport vagy race attak, a road-dal esni kelni fogsz, tapasztalat.
Sok szerencsét blokk építéshez.
Hát, melyik jól tapad, az kopik is. Persze, közre játszik még egy-két dolog ....
Azt hiszem következőre, én Road Attack 2 próbálom ki.
Racetek K2. Tavaly is ez ment rá augusztusban, 2000km-t bírt, de addig nolondbiztos volt. Most még kicsit hűvöske volt, n mertem még kemémykedni az új szettel. De majd el jön az is. Most az RGV blokkja van a soron.:)
Ütős a gép. Milyen gumikat dobtál rá ?
Hétvégén ugyan nem, de hétfőn már az új gumikkal mi is kinéztünk a Bükkbe.:) Gyönyörű vasak, kolléga!
GSX-R 1100 BONTÓDIK 90-es!
1127-es!!
20/223-1420
Legenda, meg a legendácska.
Kis legendába beleférünk.
Még az ember kedve is más ,hogy itt a jó idő. Hétvégén biztos sokan kint leszünk az utakon. Baleset mentes szezont mindenkinek. És remélem idén, össze futunk már egy páran, valami rendezvényen.
itt a forgalomba helyezéskor nem fogadják el a fém fékcsöveket, a sötét plexi -segítek- szélterelő idom és nem azért tervezték átlátszóra hogy belé lehessen kötni, még eccer szélterelő idom ! !!!!
egy motorszerelőnél készült egy átépített z650 lámpák nélkül, ír országba vitték el majd vissza jeleztek hogy minden oké, forgalomban van a motor ! dobtak itt egy hátast hogy miként sikerült lámpák nélkül, ott a forgalmiba bejegyezték hogy csak napkeltétől napnyugtáig használható a motor,forgalmiba bejegyezve ! csak akarni kell valamit !
az ismerősöm épít egy idomos 1100-et k7 idomokkal, érdekes lesz , és meglepő.