{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5563394] 2019. 09. 05. 11:00
flenfer
Mind a 4 ilyen. A gyertyák is. Jó nagy gátadáskor kilök egy adag kormot. Mi baja lehet? Túl sok benzint kap?
[#5563369] 2019. 09. 05. 9:15
K.István.
Felülröl a 3.ban általában.
Ocsmányúl el van égve, kormolva az a tolattyú...
[#5563367] 2019. 09. 05. 8:51
flenfer
[#5563366] 2019. 09. 05. 8:51
flenfer
A súbertűnek melyik pozícióban kell lenni?
Enyém most így van. Utolsó elöttiben.
[#5562287] 2019. 08. 28. 15:59
tűzolto
Kőszőnőm a méreteket.........
[#5562067] 2019. 08. 26. 15:59
flenfer
Szia!
Részben igen. Fúvókák, tűszelepek, tömítések cserélve. Jöhet a többi része.
Köszi a segítséget!
[#5561956] 2019. 08. 25. 19:41
K.István.
Telo szimemering és folyadék csere az 1100-esen házilag "gyurmázott" szerszámokkal.
Sajnos ha megforog a csillapitó csöve belül az alsó csavar kitekerésekor, akkor ezek a szerszámok kellenek. Hiába estem neki a elektomos ütve csavarozóval, megforgott, így csak a teljes szétszedés segített. Mit ne mondjak...elég hülye egy megoldás a suzukitól.
[#5561923] 2019. 08. 25. 15:34
K.István.
A bilincsek merete: 56-64
[#5561901] 2019. 08. 25. 13:51
tűzolto
Hello Köszönöm a segítséget..Hétfőn megcsörgetem őket.És figyelem hátha írsz valami pozitívat. Szeva
[#5561842] 2019. 08. 24. 23:39
K.István.
Hello!

https://www.bike-parts-suz.de/...

Elvileg ez a cikkszámu kell hozzá, de talán holnap lesz idöm, aztán megnézem, hogy mi az átméröje ami bele van ütve a bilincsbe, met elvileg a 36-oshoz valóban 52-es szám, van ehhez meg talán a 60-as kell.
Mint láthatod, ezen a oldalon 3.86€ egy darab...sajnos ezeket szinte soha nem adják oda porlasztokkal, de még a szivocsonkokkal is nagy ritkán...Fejböl nem emlékszem, hogy van e otthon 40-es való...36-os az talán elöbb akad.
Elsö körben azt javaslom, kérj ajánlatot pl kecskeméten:
https://www.rodeoride34.hu/

A farokidombol nem látok most egyetlen darabot sem a kivánt szinben és évjáratban, de majd figyelgetem, mert az a szin enegem is érdekel...
Üdv
István
[#5561831] 2019. 08. 24. 21:18
tűzolto
Szia.Ne haragudj hogy zavarlak ilyen kérdéssel de 92 légolajoshoz nem tudnál 40-es karbisorhoz a szívócsonkokhoz 4-db bilincset,látom írod hogy több méretű sorod is van..36-os sor volt rajta ées ők kicsik.vagy ha tudnál ötletet hoonan.előre is köszönöm.
[#5561757] 2019. 08. 24. 16:51
K.István.
forrás:
https://advrider.com/f/threads...

Sikerült felújítani a porlasztót?
[#5560695] 2019. 08. 15. 12:03
flenfer
Ez csak egy bizonyos ponton gyengébb gázadáskor?
[#5560673] 2019. 08. 15. 9:09
K.István.
A tu felso szàra, meg a kehelycsö amiben csuszik is meg szokott kopni. Szokszor ugy elvekonyodik a tu hogy el is torik.
Ezeket mind ellenorizni es cserelni kell, mert akkor elmaszik a keverek aztan elsokal vagy elkevesel.
[#5560659] 2019. 08. 15. 6:07
flenfer
Nem valami új állapotúak.
[#5560622] 2019. 08. 14. 19:17
K.István.
A porlaszto tolattyu vezetekei nincsenek megkopva?( A feher muanyag csuszkak)
[#5560434] 2019. 08. 13. 18:50
flenfer
Sziasztok!
Lenne egy olyan kérdésem, hogy egy 1995 ös vizes gsxr 1100 as olyan hibát hoz, higy bármelyik sebességi fokozatban lassabb tempónál (50-60) ha fordulaton tartom szépen megy, de ha egy nagyon kicsit több gázt adok, elkezd rángatni. Komolyabb gázadásra rendesen megy. Mi baj lehet?
A gyertyák újak, a porlasztó 46EH K521 tipusú.
[#5560301] 2019. 08. 12. 20:22
K.István.
A legtöbb amit látok azok mind nyitott, szürkeimportos GV73B vagy D típusú példányok. Nekem is ilyen 101-103 kW (!)-os példányok vannak, vagy ilyen a vázam a forgalmival.
A legtöbb ez miatt 40-es porlasztóval van. De mivel vettem vagy féltucat 40, meg ennél több 36-os (néhány 38-as) porlasztót, a membrán kupakban van a huncutság. Vagy alacsonyabb vagy ütközö van benne, úgy nem tud felmenni rendesen a tolattyú. De láttam, hogy a gyújtásmoduloknál is van pár verzió, tudtommal a két matricás 41C00 kodu a nyitott verzióé. A vizeseknél tudtommal ott aztán mindent kavartak, nincs tipusismeretem, csak tudok pár átjárást a porlasztó alkatrészek között, hogy mik azonosak...
A letölthetö szerviz manualban meg hátrafele ott vannak a különbözö fúvokázások az országok környezetvédelmi elöirásai szerint.
[#5560273] 2019. 08. 12. 19:02
GSXR1100W
Majd figyelek.A német piacos 92-esek hogyan voltak folytva?36-os karbi volt rajtuk,vagy 40-es volt azokon is,de más fúvókázással meg tolattyúval?
[#5560232] 2019. 08. 12. 11:28
K.István.
Nem egyszer jön még fel hirdetés légolajosról eredeti fényezéssel 30 e km alatti futasteljesitménnyel...olyan állapotban amire nagyon nehez nemet mondni.
[#5560166] 2019. 08. 11. 20:16
GSXR1100W
Köszi.A vele járó állandó "törödés" nem tud eltántorítani.Sokkal inkább az hogy találni-e még eladó olyat amivel érdemes lehet foglalkozni. Kb. 15 éve,mikor az első vizesemet vettem,majd 1 évig kerestem az elfogadható példányt.Persze már akkor sem itthon találtam meg.A légolajosokból már akkor is sokkal kevesebb jó példány volt külföldön is. Meglátjuk.Azért előre is köszi a segítséget.
[#5560080] 2019. 08. 11. 8:25
K.István.
Ezeka regi motorok is rengeteg foglalkozast igenyelnek. Egy reszrol a koruknal fogva. Mas reszrol meg valahogy a mostani javito, felujito keszletek minosege tartossaga nem olyan mint ahogy azt elvarnank. Penteken muszakiztattam a 92 -es 1100-t. 2013-ban vettem 15000 merfold volt az oraban. Minden fel left ujitva rajta, tobbek kozott kicsereltem a villa olajat, meg a szimeringeket. 5 evvel es talan 6 ezer merfoldel kesobb Mar megadta magat a szimering. De ha picit visszaolvasol, Viktornak is vannak olyan tortenetei, hogy meg ha ersosek is az idegeid, akkor is elszall par biztositekod. Pedig itt nemetben kànaàn van ezen motorok bontott alkatreszeibol, megis 1-2 ever el lehet tolteni egy motor talpra allitasaval, aztan mesz vele egy kort es elojonnek meg azok a hibak amik a szereloallvanyon meg nem latszottak...
Ha megsem tudtalak eltantoritanj, es olajost veszel abbol van a kincsesladamban par jominosegu alkatresz...
[#5560049] 2019. 08. 10. 20:02
GSXR1100W
Köszönöm szépen.Gondoltam hogy ez lessz a válasz.Egy ideje egyre jobban foglalkoztat a gondolat hogy visszaüljek egy ilyen régi vasra.Akár egy korai vizes 1100-ra,még ha sokan nem is tartják őket sokra,vagy egy utolsó szériás olajkájhára!Sajnos a mostani motorok nagyrésze a fogyasztói társadalom szülöttei.Gyorsan elhasználódó,sokszor jellegtelen,"eldobható" cuccok.
[#5559991] 2019. 08. 10. 13:53
K.István.
Német eBay, meg aprohirdetesi oldalak. Tudom otthon javareszt lomok vannak. Szinte mindig megegettem a kezem, ha otthon vettem bontott cuccot.szetkopott, törött, rozsdas levelnehezekekkel probalkoznak...Nemetben meg alkatreszenkent vettem meg a masodik gsxr- 1100- et es epitettem belole egy teljesen gyari motort. Magyarorszagon nem vagnek bele ilyen projektbe. Nemetben meg mar nem merem megnyitni a hirdeteseket, mert szinte mindig van egy kihagyhatatlan ajanlat. Csak itt meg korulmenyes a barkacsolas, szereles...de az mar egy masik stori.
[#5559865] 2019. 08. 09. 18:47
GSXR1100W
Megkérdezhetem milyen oldalakon szoktál nézelődni?Gondolom nem magyarokon mert azok siralmasak.Köszi