Suzuki GSX-R 1100

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én KÜS - hordom. Kedves csapat, ha elkaszálták is valamelyik gépet, teljesen jogos volt, a szokásos 30 nap 10€- os eljárással.
Nekem julius-augusztus-szeptember vizsgaznak. De az 1400-est azt otthon kéne vinni, de lehet hagyon, majd ha normalizalodok a helyzet legurulok vele a vizsgaállomásra... vagy van valami eltérés, ha mondjuk fél- 1 éve lejárt müszakis jármü vizsgázik ( utvonalengelyen kívül)?
Ne is mond! A heten voltam a kocsimmal TÜV ön.128 euro volt (es megbukott..) Asszony kocsijät nemreg vizsgäztattam . A BMW-t meg jövö honapban kell vinnem. Meg jo hogy a Gixxer a nyäron levizsgäzott mär. Hät kerem igy jär aki halmozza a gepjärmüveket
Bolondok napján már mehetnék, de nincs aksim..., az aksim van csak savam nincs....
Vennem kell megint egy aksit amihez adnak savat is. Aztán lehet idén is csak müszakira lesz elövéve...
Ezek páratlan évek költségesek. Autónak, mind a 3 rendszámos motornak meg kell újítani...
igazäbol csak a karburätor miatt vettem elö,mert a telen szarakodott a negyes henger (konkretan nem ment) Fel akartam rakni a märsik felujitott karbisort,de megjavult. Jo hogy nem kellett megint szetkapnom. Bär amennyit kiszereltem mär a sort, gyorsabb vagyok mint a Forma1-es gumicseresek
Nem vagyok messze töled ! Itt is csak 5..de süt a nap ! Csak kicsi kört mentem. Mäjus 1-ig nincs forgalomban
... bár ugye "az olajkálya"...
Kemény vagy! Itt 5 fok volt csúcsban!
Hät ha nem is hivatalosan ,de ma elindult a szezon !
Még nem vettem órát, úgyhogy két esélyes még a dolog :) Nem tudom hogy magam fajta laikus be tudja e állítani a karbit,mégis csak egy szakma a motor szerelés :) De hétvégén küldök képeket hogy mire költöttem az óra árát :)
A szinkront te csinalod? Vettél müszert?
Fent van az új porlasztó, kapott egy felújító készletet és vár a szinkronra :)
Ez szép lett!!! :) Èn nem mernék ráülni sem!
A porlasztóval kapcsolatban van valami elöreöépés?
Sziasztok. Kellemes karácsonyi és Boldog új évet kívánok az összes fórumtagnak. És neked külön köszönet István a sok segítségért amit az elmúlt pár évben tettél hogy újra gyári gépem legyen :)
Suzuki GSX R1100 hez keresek első lámpát fejidomtartót plexit és tükörtartót évj 1986
Szia!
Ha minden igaz, enyém a szóban forgó motor.
Semmi gáz nincs vele, a fényezés sem azért az eredeti, mert buktak vele. Azért lett átfényezve, mert az előző tulaj teleragasztgatta mindennel, és amikor le lett szedve, eléggé elütött az alatta lévő fényezés.
Hosszú távra terveztem ezzel a géppel, de rájöttem,m hogy nem nekem való. Nem lehet kihasználni, meg hát én sem vagyok fiatal. Túra gépre akarom lecserélni.
Egyébként a tank fényezése eredeti. Ha lenne még kérdésed, szívesen válaszolok, akár telefonon is.
Sziasztok! Eladóvá vált SUZUKI GSXR-1100 "K" 89-es gyártású (levegő-olaj), de 90 es forgalomba helyezésű motorom. 10 éve használtam sikeresen, viszont az 1-2 henger indítás után bedadok, de már nem akarok vele küzdeni. A visszapillantő tükrökön kívűl mindene eredeti, illetve amit korszerűbbre cseréltem rajta , annak is meg vannak az eredeti elemei. 35.000 km megtétele után megválnék tőle. Új gumik ( 90%) és féktárcsák fékbetétekkel, valamint friss olaj, olajszűrő és légszűrő csere történt rajta. /20/559-2070
Üdv, Köszönöm a választ, ennek tudatában keresgélek ... a szerelés nem okoz problémát, inkább motorozni szeretnék, ha lehet régebbi típusokon.
Ami le van írva az jól hangzik...hívtad már?Nem veszi fel, hogy ítt érdeklödsz?

A félelmeid hogy:
-régóta fent van-> persze mert nem igen van megbecsülése a vizes 1100-nek. Sár nehéz sok baj és nyüg van már ilyen korukra velük, nem kalandoroknak való.
-Nem gyári a fényezése: biztos hemperegtek vele...ezért sem kapkodnak utána, mert ha mégis kell egy ilyen ma valakinek, akkor eredeti állapotu után kutat...
-520-at kérnek érte: gombokért van azért mégis egy olyan motor amibemég van anyag, nem elektronika vezeti, és ifjukor kaladjait adja vissza...

Magánvélemény, nem javasolom olyanoknak akik egy helyszini szemle alapján nem tudják felméri az állapotát, mert attól függetlenül, hogy milyen álapotban van, ezeken mindig kell csinálni valamit. A legérzékenyebb pontjuk a porlasztó...Azoknak sem javalom, akiknek nincs jó alkatrész beszerzési forrásuk, mert ugyan sok esetben gombokért van hozzá sok minden még, de az állapotuk nagyon tud szorni, és sok kopott alkatrész meg lehet venni olcsón még lesz egy köztük ami jó is lesz...föleg országos viszonylatban, ahol fogalmi problémák vannak olyan témában, mint "használt", "használható" állapotu.

Az 1100-esek között sokkal inkább megbecsült és keresett típus a 89-92-es lég-olajhütéses model...ha nem csak az ára miatt szemelted ki az 1100-est akkor inkább ezekre a modellekre érdemes fokuszálni.
Sziasztok, hasznaltauto.hu-n hirdetnek egy 1995 kiadású gsxr 1100 - t, ismeri valaki ? Elég régen fent van, gáz van vele? Fényezése nem gyári.. 520-at kérnek érte...
Ha esetleg valakinek van infó, megköszönném ! Marci
Értelek. Nem is gondoltam hogy eladó öket.
Majd hátha ráakadok egyszer egy komplett blokkra . Ha nem akkor másik motor lessz helyette.
Emlitettem, hogy miket táraztam be én is... de 4 gsxr 1100-hez ( 2 keréken, kettö épités alatt) nekem is kell alkatrész böven.

De ezeket a képeket csak hiatkozásnak tettem fel.
-Amin a blokkhéjak vannak, a kihajtásnál akartam szemléltetni az eltérést. Látszik, hogy egyik esetben kihajtás sikja egybe esik az elötte levö tengelycsapágyazás sikjával. A másik esetben meg szélesebb csapágyat kapott a kihajtás, így a nem esik eg sikba a két felület.
-A masiknál pedig a csavaros és korongos hengerfej közötti különbségek miatt tettem fel. Látszik hogy az öntvény száma azonos, de a korongos estében himbáknál másképpen van kimarva, mivel több hely kell a szimpla himbáknak, mint a duplának.

Amit neked még esetleg ajánlani tudok, hogy volt a 1100 családnak egy gsx 1100 f verziója is. Azok a típusok nagyon olcson cserélnek gazdát. A blokkjuk azonos szinte teljesen a GSXR 1100-essel. Annak a csavaros állitású hengerfejes verziójával. Talán csak a fent említett kihajtásnál volt eltérés, mert abban egy keskenyebb hátsó kerék van. Èn személy szerint nem dölök karóba, ha mondjuk egy korongos hengerfej helyett egy csavaros van egy 91-92-es gsxr 1100-ben. A csavarosas talán 500-al alacsonyabb a max fordulat a nagyobb tehetlenségek miatt, de cserében sokkal tartosabb is és ugye az árokparton ülve is lehet rajta hézagot állitani, nem kell hozzá korongkészlet. A 40-es porlasztohoz való csivócsonkokat arra is fel lehet csavarozni...
https://www.ebay.de/itm/Motor-...

Az GSF 1200 Bandit blokk is sok közös elemet tartalmaz, de ott már más a vezérmü lánc így a fötengely, sem a lánckerekek a vezértengelyen nem passzolnak.

https://www.suzukicycles.org/A...
http://arhle.de/gsx1100f.html