Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az jó hír!
http://youtu.be/1qoPqN2GBdw
http://youtu.be/mZ0cVRfw14A
Ilyet szoktatok csinálni?
Ma felraktam a múltkorában vásárolt két első tárcsát, (igazából 3-at kaptam 15-be, ami meg is döbbentett) és rendesen működik, nincs vibráció, rezgés, pilzálás, sőt, igazából még csak kottyanni sem kottyan. Egyik egy picit, de az lóf.sz.
Egyik 4.55, Másik 4.43, szóval teljesen jók, úgy, hogy a probléma megoldódott ezáltal, köszönöm a segítő szándékodat ismét.
Vettem láncszem kinyomót a Lincos-nál, vezérműlánc cseréhez.
Remélem, jó lesz hozzá ez a készlet....
Megbeszéltü k Pisti, addig is köszönöm.
Maga a tárcsa nem ütött sokat, volt valaha kiórázva?

Az említett tárcsákról csak akkor beszélgessünk, ha a most kapottal nem tudsz mit kezdeni, és nem lesz más forrásod. Mondom ezt azért, mert nem tudom, hogy ezek nem ráznak -e, ki kell mérnem, mert fémhulladékot nem árulnék. Plusz a két motorhoz nekem is ez lenne a tartalék. Talán annyi, hogy könnyebben találok utánpótlást, mint te otthon.
Szóval pár hét múlva megmérem, aztán utána megbeszéljük.
A jelenség ismert előttem, minden egyes betétcsere úgy indul, hogy féktisztító, fogkefe, dugattyúk megtisztítva, utána szilikonolajjal (ez van itthon, ami nem bántja a gumit) véknyan bekenek minden dugattyút, aztán jópárszor megjáratom mindet.
Amelyik makacskodik, azt addig, míg kb egyszerre nem indul meg a párjával, vagy az összes többivel.
Ezek után jön csak a tényleges betétcsere.
A Tárcsák, már, ha eladósorban vannak, érdekelnének, kérnék majd egy árat rájuk.
Egyelőre azonban még felrakom a tegnap említett tárcsákat, aprópénzben lesznek, a + munka meg lóf.sz.:)
Köszöntem uram.
Szeva Zsoltikám! Igen, voltam a két fiammal, kerestem is a jó "öreg" pinabubust, de csak nem akadtunk össze sajnos. Általában a halálgömb fölötti részben sátorozunk, a motor is arrafelé található, ha ott vagyok, vagyunk...
Az ilyen betét cserekor sajnos sokan elkövetik azt a hibát, hogy az új, vastagabb betét miatt visszanyomott dugattyú nincs megtisztítva rendesen, és bekerül szennyeződés a porvédő alá, ettől szorul majd dugattyú, és nem tud visszamozogni rendesen, mikor megszűnik mögötte fékezés után a nyomás. Így hozzáér a tárcsához, és el kezdi helyenként koptatni, és egy két helyen kagylós lesz a tárcsa. Már 0.01 mm (egy század mm) vastagságkülönbség a tárcsa kerülete mentén erezhető lüktetést, rázást okoz fékezéskor. Ha van egy mikród és azonos rádiuszon végigméred ki fogja adni...
Pár hete került hozzám egy csomagban egy első fék szett tárcsákkal. Az egyik kb 4.55 a másik 4.3 körüli. (az szerint hogy 4.5 a minimum, úgy kuka, de a banditon ugyan ez a tárcsa 4 mm minimumig megy...)
Helló Zoltán!
Voltál Sirokon?Mert nem találkoztunk,pedig a motort is figyeltem... Én ott kószáltam péntek reggeltől vasárnap reggelig...
Hááát, kissé összetett a dolog. Vagy csak én dramatizálom túl. Amúgy már 4,5 alatt van, de, míg a Brembo szinter betéteket használtam, semmi bajom nem volt vele. Most, nyár elején ajánlottak Lucast, valószínűleg megmelegíthette és elvetemedhetett, mert ráz elég durván.
A kormánycsapágy hiba kizárva, másfél évig sportoltam vele, míg sikerült mondhatni, 100%-osra összehozni a csapágyfészket és az előfeszítését is.
Igazából ma beszéltem valakivel, akinek van elvileg enyhén "szegecses" pár tárcsája, aprópénzért elküldi, legalább a rázás hibát kiküszöbölhetem vele.
Ha viszont nagyot fog kottyanni, akkor muszáj lesz venni két értelmeset.
Hááát, most itt tartok.
Mennyi most a vastagsága a tiednek, vagy kagylósra kopott és ráz?
Üdv uraim! Értelmes állapotú első tárcsát keresnék párban. Ha valamelyikőtöknek volna elfekvőben, kérem jelezze már. Előre is köszönöm.
Igen pontosan ahogy írod , qrva pontosan, és biztosan, tehát rezgésmentesen vezetett szerszám marás közben !!
Olvasod az üzenteket???
http://youtu.be/lRs69IOTWYY

Van hengerfejem amin gyakorolhatok...de fészek marása nélkül nem lesz jó a szelep felfekvése...
Az összes idevonatkozó művelet benne van a szerszámokkal együtt a gyári manuálban.
nem tudom ... én biztos nem állnék neki szelep fészket köszörülni .... elsö ... kurva pontos és éles szerszám ,,ezt be szerezhető .. a második hogy némi rutin azért kel hozzá .. ha el baszod cserélheted az egész szelep fészket ....nem hiába külön szakma ez .. szelepet becsiszolni is kell némi érzék és türelem ...és azt is jol el lehet baszni ...
A Neway szerszámszárak "sima" HSS azaz gyorsacélból vannak...elvileg le van nagyolva már a cucc vár a hőkezelésre, köszörülésre...
sajna elfelejtettem hogy milyen anyagból lehet csak + egy olyan palástköszörűs is kell aki a meghatározott méreten belül meg tudja köszörülni.
.. amint látható karburátor - légszűrőház illesztő csonkokat is készítenek mindenfélét...
Közhasznú - hátha valaki épp ilyesmit keres - itt egy amcsi cég, karburátor membránokat készítenek mindenféle motorhoz:
A weboldal egy kicsit oldschool / zavaros, de van infó rajta. (pl membrán cseréről video, stb)

http://jbmindustries.com/Dimensions.html

http://jbmindustries.com/Rubbe...
Ehhez a szerszámhoz van 4.5 mm -es is:
https://www.goodson.com/.297-T...

A szerszám ára 90-90-130 USD körül van posta nélkül:
https://www.goodson.com/NCU-12...
https://www.goodson.com/S-NCU-...
Nekem sikerült jóval fél ár alatt hozzájutni, hogy elvileg alig használták...

Miért nehéz a tüske gyártása?
üdv! mennyi az elfogatható ár? sajnos vezető tüskét gyártatni elég nehéz, én sem találtam 4.5 mm -es sherdi szárat a motoromhoz.
Végül nem kellett gyártatni, mert találtam "elfogadható" áron, de egy vezető tüskét azért csak kell hozzá gyártani...
Köszi az infót a fokozatokról!

Ugyan nem gsxr-nél aktuális, hanem egy másik típus esetében nem tudom mire vélni a szürkés foltokban elszineződést a szeleptányérokon..
A henger belülről feketés, a gyertyának barnás-szürkés képe van, ezekből lehetne következtetni valamire?
....Igazi élmény motor.