Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Lenne egy olyan kérdésem, hogy egy 1995 ös vizes gsxr 1100 as olyan hibát hoz, higy bármelyik sebességi fokozatban lassabb tempónál (50-60) ha fordulaton tartom szépen megy, de ha egy nagyon kicsit több gázt adok, elkezd rángatni. Komolyabb gázadásra rendesen megy. Mi baj lehet?
A gyertyák újak, a porlasztó 46EH K521 tipusú.
A legtöbb amit látok azok mind nyitott, szürkeimportos GV73B vagy D típusú példányok. Nekem is ilyen 101-103 kW (!)-os példányok vannak, vagy ilyen a vázam a forgalmival.
A legtöbb ez miatt 40-es porlasztóval van. De mivel vettem vagy féltucat 40, meg ennél több 36-os (néhány 38-as) porlasztót, a membrán kupakban van a huncutság. Vagy alacsonyabb vagy ütközö van benne, úgy nem tud felmenni rendesen a tolattyú. De láttam, hogy a gyújtásmoduloknál is van pár verzió, tudtommal a két matricás 41C00 kodu a nyitott verzióé. A vizeseknél tudtommal ott aztán mindent kavartak, nincs tipusismeretem, csak tudok pár átjárást a porlasztó alkatrészek között, hogy mik azonosak...
A letölthetö szerviz manualban meg hátrafele ott vannak a különbözö fúvokázások az országok környezetvédelmi elöirásai szerint.
Majd figyelek.A német piacos 92-esek hogyan voltak folytva?36-os karbi volt rajtuk,vagy 40-es volt azokon is,de más fúvókázással meg tolattyúval?
Nem egyszer jön még fel hirdetés légolajosról eredeti fényezéssel 30 e km alatti futasteljesitménnyel...olyan állapotban amire nagyon nehez nemet mondni.
Köszi.A vele járó állandó "törödés" nem tud eltántorítani.Sokkal inkább az hogy találni-e még eladó olyat amivel érdemes lehet foglalkozni. Kb. 15 éve,mikor az első vizesemet vettem,majd 1 évig kerestem az elfogadható példányt.Persze már akkor sem itthon találtam meg.A légolajosokból már akkor is sokkal kevesebb jó példány volt külföldön is. Meglátjuk.Azért előre is köszi a segítséget.
Ezeka regi motorok is rengeteg foglalkozast igenyelnek. Egy reszrol a koruknal fogva. Mas reszrol meg valahogy a mostani javito, felujito keszletek minosege tartossaga nem olyan mint ahogy azt elvarnank. Penteken muszakiztattam a 92 -es 1100-t. 2013-ban vettem 15000 merfold volt az oraban. Minden fel left ujitva rajta, tobbek kozott kicsereltem a villa olajat, meg a szimeringeket. 5 evvel es talan 6 ezer merfoldel kesobb Mar megadta magat a szimering. De ha picit visszaolvasol, Viktornak is vannak olyan tortenetei, hogy meg ha ersosek is az idegeid, akkor is elszall par biztositekod. Pedig itt nemetben kànaàn van ezen motorok bontott alkatreszeibol, megis 1-2 ever el lehet tolteni egy motor talpra allitasaval, aztan mesz vele egy kort es elojonnek meg azok a hibak amik a szereloallvanyon meg nem latszottak...
Ha megsem tudtalak eltantoritanj, es olajost veszel abbol van a kincsesladamban par jominosegu alkatresz...
Köszönöm szépen.Gondoltam hogy ez lessz a válasz.Egy ideje egyre jobban foglalkoztat a gondolat hogy visszaüljek egy ilyen régi vasra.Akár egy korai vizes 1100-ra,még ha sokan nem is tartják őket sokra,vagy egy utolsó szériás olajkájhára!Sajnos a mostani motorok nagyrésze a fogyasztói társadalom szülöttei.Gyorsan elhasználódó,sokszor jellegtelen,"eldobható" cuccok.
Német eBay, meg aprohirdetesi oldalak. Tudom otthon javareszt lomok vannak. Szinte mindig megegettem a kezem, ha otthon vettem bontott cuccot.szetkopott, törött, rozsdas levelnehezekekkel probalkoznak...Nemetben meg alkatreszenkent vettem meg a masodik gsxr- 1100- et es epitettem belole egy teljesen gyari motort. Magyarorszagon nem vagnek bele ilyen projektbe. Nemetben meg mar nem merem megnyitni a hirdeteseket, mert szinte mindig van egy kihagyhatatlan ajanlat. Csak itt meg korulmenyes a barkacsolas, szereles...de az mar egy masik stori.
Megkérdezhetem milyen oldalakon szoktál nézelődni?Gondolom nem magyarokon mert azok siralmasak.Köszi
Itt a következö projekt...mivel még nem láttam közelröl, nem tudom, hogy elbontom, vagy kipotolom. Egy blokk-porlasztó, és egy müszerfal hozzá. Ilyen még akad is. Sajnos a oldal-has idom, meg a gyári fekjidom az hiányzik...és eddig nem nagyon láttam gyárit hozzá...ez vízválasztó lesz a döntésben. Nem néz ki az év üzletének, de nem bírtam ráülni a kezemre...
Szia! Nekem a két Gixer közül az első 40-es karbis volt, az 8 körül evett jellemzően, a második 36-os karbival 5,5-6 körül mint ahogy István is írja. Hozzá kell tennem a második összehasonlíthatalanul jobb állapotú volt mint az első teljesen amortizált gép..... A 10 liter mindenképp nagyon sok ilyen használatban.
Nekem nemetbol hazapalyazva gps-140-el 5.5-6 kozotti atlagokat hoz. Minden gyari porlasztokban legszuroben. Persze ujszeru- felujitott porlasztosorokkal.
A tied valahol biztos el van reszelve... meg gondolom szet van kopva a porlasztosor...
Sziasztok. Volna egy olyan kérdésem hogy egy Gsxr 1100 91 es. Autópályán tartós 120-140 tempónál milyen fogyasztást produkál ? Mert én sokallom kicsit a 10 litert . Van valakinek tapasztalata evvel kapcsolatba? Köszönöm a válaszokat.
A Motor mégse bontodik!
Sziasztok 1100 GU75C 1995 36000km 1tulaj motor müködöt egy hétell ezelött .vezeték kötegnek van baja, tank ujra lett fényezve ,amugy minden gyári rajta és jo állapotú Németországba bontom de augusztus 14 körül jövök haza ha kell valakinek valami haza tudom hozni ezen a linken láthatok képeket: https://www.ebay-kleinanzeigen...
Sziasztok.Fejidomot keresek,86-88èvjàratù gsx-r1100-hoz
Olyat szeretnek!;-)
Kek-feher lesz ?
Egyszer talán ebböl is lesz valami! :) Föleg ha találok rá egy gyári 92 tigris mintás fényzést...
Köszönöm a segítséget püspök
Jobb oldali kipufogó kis hibával eladó,ár:15e ft.érd:zolimotor@gmail.com
GV 73 A-B-C-D-E verzioknal mas apro elteresek vannak. Mondjuk az orszagok kozotti kornyezetvedelmi szabalyozasok okozta mas muszaki kialakitasok, eltero feny vagy hangjelzo berendezesek ez miatti mas elektromos rendszerben van nemi elteres.
Megveheted a gv 73 C verziohoz valot. Ugyan az.
Sziasztok tudnátok segíteni. Keresek kuplung lamellákat Gv73A alvázszámu és V712 motorszámu 91es gixerhez. De sehol nem találok. Ilyen alvázszámut sehol sem hoz a keresö csak GV73chez