{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5561923] 2019. 08. 25. 15:34
K.István.
A bilincsek merete: 56-64
[#5561901] 2019. 08. 25. 13:51
tűzolto
Hello Köszönöm a segítséget..Hétfőn megcsörgetem őket.És figyelem hátha írsz valami pozitívat. Szeva
[#5561842] 2019. 08. 24. 23:39
K.István.
Hello!

https://www.bike-parts-suz.de/...

Elvileg ez a cikkszámu kell hozzá, de talán holnap lesz idöm, aztán megnézem, hogy mi az átméröje ami bele van ütve a bilincsbe, met elvileg a 36-oshoz valóban 52-es szám, van ehhez meg talán a 60-as kell.
Mint láthatod, ezen a oldalon 3.86€ egy darab...sajnos ezeket szinte soha nem adják oda porlasztokkal, de még a szivocsonkokkal is nagy ritkán...Fejböl nem emlékszem, hogy van e otthon 40-es való...36-os az talán elöbb akad.
Elsö körben azt javaslom, kérj ajánlatot pl kecskeméten:
https://www.rodeoride34.hu/

A farokidombol nem látok most egyetlen darabot sem a kivánt szinben és évjáratban, de majd figyelgetem, mert az a szin enegem is érdekel...
Üdv
István
[#5561831] 2019. 08. 24. 21:18
tűzolto
Szia.Ne haragudj hogy zavarlak ilyen kérdéssel de 92 légolajoshoz nem tudnál 40-es karbisorhoz a szívócsonkokhoz 4-db bilincset,látom írod hogy több méretű sorod is van..36-os sor volt rajta ées ők kicsik.vagy ha tudnál ötletet hoonan.előre is köszönöm.
[#5561757] 2019. 08. 24. 16:51
K.István.
forrás:
https://advrider.com/f/threads...

Sikerült felújítani a porlasztót?
[#5560695] 2019. 08. 15. 12:03
flenfer
Ez csak egy bizonyos ponton gyengébb gázadáskor?
[#5560673] 2019. 08. 15. 9:09
K.István.
A tu felso szàra, meg a kehelycsö amiben csuszik is meg szokott kopni. Szokszor ugy elvekonyodik a tu hogy el is torik.
Ezeket mind ellenorizni es cserelni kell, mert akkor elmaszik a keverek aztan elsokal vagy elkevesel.
[#5560659] 2019. 08. 15. 6:07
flenfer
Nem valami új állapotúak.
[#5560622] 2019. 08. 14. 19:17
K.István.
A porlaszto tolattyu vezetekei nincsenek megkopva?( A feher muanyag csuszkak)
[#5560434] 2019. 08. 13. 18:50
flenfer
Sziasztok!
Lenne egy olyan kérdésem, hogy egy 1995 ös vizes gsxr 1100 as olyan hibát hoz, higy bármelyik sebességi fokozatban lassabb tempónál (50-60) ha fordulaton tartom szépen megy, de ha egy nagyon kicsit több gázt adok, elkezd rángatni. Komolyabb gázadásra rendesen megy. Mi baj lehet?
A gyertyák újak, a porlasztó 46EH K521 tipusú.
[#5560301] 2019. 08. 12. 20:22
K.István.
A legtöbb amit látok azok mind nyitott, szürkeimportos GV73B vagy D típusú példányok. Nekem is ilyen 101-103 kW (!)-os példányok vannak, vagy ilyen a vázam a forgalmival.
A legtöbb ez miatt 40-es porlasztóval van. De mivel vettem vagy féltucat 40, meg ennél több 36-os (néhány 38-as) porlasztót, a membrán kupakban van a huncutság. Vagy alacsonyabb vagy ütközö van benne, úgy nem tud felmenni rendesen a tolattyú. De láttam, hogy a gyújtásmoduloknál is van pár verzió, tudtommal a két matricás 41C00 kodu a nyitott verzióé. A vizeseknél tudtommal ott aztán mindent kavartak, nincs tipusismeretem, csak tudok pár átjárást a porlasztó alkatrészek között, hogy mik azonosak...
A letölthetö szerviz manualban meg hátrafele ott vannak a különbözö fúvokázások az országok környezetvédelmi elöirásai szerint.
[#5560273] 2019. 08. 12. 19:02
GSXR1100W
Majd figyelek.A német piacos 92-esek hogyan voltak folytva?36-os karbi volt rajtuk,vagy 40-es volt azokon is,de más fúvókázással meg tolattyúval?
[#5560232] 2019. 08. 12. 11:28
K.István.
Nem egyszer jön még fel hirdetés légolajosról eredeti fényezéssel 30 e km alatti futasteljesitménnyel...olyan állapotban amire nagyon nehez nemet mondni.
[#5560166] 2019. 08. 11. 20:16
GSXR1100W
Köszi.A vele járó állandó "törödés" nem tud eltántorítani.Sokkal inkább az hogy találni-e még eladó olyat amivel érdemes lehet foglalkozni. Kb. 15 éve,mikor az első vizesemet vettem,majd 1 évig kerestem az elfogadható példányt.Persze már akkor sem itthon találtam meg.A légolajosokból már akkor is sokkal kevesebb jó példány volt külföldön is. Meglátjuk.Azért előre is köszi a segítséget.
[#5560080] 2019. 08. 11. 8:25
K.István.
Ezeka regi motorok is rengeteg foglalkozast igenyelnek. Egy reszrol a koruknal fogva. Mas reszrol meg valahogy a mostani javito, felujito keszletek minosege tartossaga nem olyan mint ahogy azt elvarnank. Penteken muszakiztattam a 92 -es 1100-t. 2013-ban vettem 15000 merfold volt az oraban. Minden fel left ujitva rajta, tobbek kozott kicsereltem a villa olajat, meg a szimeringeket. 5 evvel es talan 6 ezer merfoldel kesobb Mar megadta magat a szimering. De ha picit visszaolvasol, Viktornak is vannak olyan tortenetei, hogy meg ha ersosek is az idegeid, akkor is elszall par biztositekod. Pedig itt nemetben kànaàn van ezen motorok bontott alkatreszeibol, megis 1-2 ever el lehet tolteni egy motor talpra allitasaval, aztan mesz vele egy kort es elojonnek meg azok a hibak amik a szereloallvanyon meg nem latszottak...
Ha megsem tudtalak eltantoritanj, es olajost veszel abbol van a kincsesladamban par jominosegu alkatresz...
[#5560049] 2019. 08. 10. 20:02
GSXR1100W
Köszönöm szépen.Gondoltam hogy ez lessz a válasz.Egy ideje egyre jobban foglalkoztat a gondolat hogy visszaüljek egy ilyen régi vasra.Akár egy korai vizes 1100-ra,még ha sokan nem is tartják őket sokra,vagy egy utolsó szériás olajkájhára!Sajnos a mostani motorok nagyrésze a fogyasztói társadalom szülöttei.Gyorsan elhasználódó,sokszor jellegtelen,"eldobható" cuccok.
[#5559991] 2019. 08. 10. 13:53
K.István.
Német eBay, meg aprohirdetesi oldalak. Tudom otthon javareszt lomok vannak. Szinte mindig megegettem a kezem, ha otthon vettem bontott cuccot.szetkopott, törött, rozsdas levelnehezekekkel probalkoznak...Nemetben meg alkatreszenkent vettem meg a masodik gsxr- 1100- et es epitettem belole egy teljesen gyari motort. Magyarorszagon nem vagnek bele ilyen projektbe. Nemetben meg mar nem merem megnyitni a hirdeteseket, mert szinte mindig van egy kihagyhatatlan ajanlat. Csak itt meg korulmenyes a barkacsolas, szereles...de az mar egy masik stori.
[#5559865] 2019. 08. 09. 18:47
GSXR1100W
Megkérdezhetem milyen oldalakon szoktál nézelődni?Gondolom nem magyarokon mert azok siralmasak.Köszi
[#5559503] 2019. 08. 06. 22:11
K.István.
Itt a következö projekt...mivel még nem láttam közelröl, nem tudom, hogy elbontom, vagy kipotolom. Egy blokk-porlasztó, és egy müszerfal hozzá. Ilyen még akad is. Sajnos a oldal-has idom, meg a gyári fekjidom az hiányzik...és eddig nem nagyon láttam gyárit hozzá...ez vízválasztó lesz a döntésben. Nem néz ki az év üzletének, de nem bírtam ráülni a kezemre...
[#5559501] 2019. 08. 06. 21:38
gab900
Szia! Nekem a két Gixer közül az első 40-es karbis volt, az 8 körül evett jellemzően, a második 36-os karbival 5,5-6 körül mint ahogy István is írja. Hozzá kell tennem a második összehasonlíthatalanul jobb állapotú volt mint az első teljesen amortizált gép..... A 10 liter mindenképp nagyon sok ilyen használatban.
[#5559419] 2019. 08. 06. 17:53
K.István.
Nekem nemetbol hazapalyazva gps-140-el 5.5-6 kozotti atlagokat hoz. Minden gyari porlasztokban legszuroben. Persze ujszeru- felujitott porlasztosorokkal.
A tied valahol biztos el van reszelve... meg gondolom szet van kopva a porlasztosor...
[#5559346] 2019. 08. 06. 12:54
Subi1972
Sziasztok. Volna egy olyan kérdésem hogy egy Gsxr 1100 91 es. Autópályán tartós 120-140 tempónál milyen fogyasztást produkál ? Mert én sokallom kicsit a 10 litert . Van valakinek tapasztalata evvel kapcsolatba? Köszönöm a válaszokat.
[#5556920] 2019. 07. 22. 17:32
kecsq22
A Motor mégse bontodik!
[#5556769] 2019. 07. 21. 17:45
kecsq22
Sziasztok 1100 GU75C 1995 36000km 1tulaj motor müködöt egy hétell ezelött .vezeték kötegnek van baja, tank ujra lett fényezve ,amugy minden gyári rajta és jo állapotú Németországba bontom de augusztus 14 körül jövök haza ha kell valakinek valami haza tudom hozni ezen a linken láthatok képeket: https://www.ebay-kleinanzeigen...
[#5555306] 2019. 07. 09. 20:06
Jimmy7
Sziasztok.Fejidomot keresek,86-88èvjàratù gsx-r1100-hoz