Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

sziasztok srácok,
W 94 hez üléspúp van eladó? vagy hol lehet venni?
Azóta már gyári indexekkel , EBC első tárcsákkal és betétekkel.
pár kép estére...
Köszi. Szerelem a púpos tankos. A másik idén lett restaurálva. de kis kockalámpás mégis jobban tetszik. Most van kettő a család nagy örömére...
Szép a motorod nagyon.
Én most vettem az enyémhez egy ilyen idomszettet, csak tankom nincs hozzá, azt vadászom. Legszebb szín szerintem az azonos évjáratú fekete-grafit mellett.
Felülnézet a kormánycsutkás, gyári verzónál, és oldalnézet. Látható, hogy jó magasan van elvezetve a hengerfej felett, meg a benzincsap felett, mert ha elmelegszik, akkor furcsa dolgok történhetnek a kuplunggal. Ugye betágul a folyadék, elgázosádhat...stb.
Ahogy nézem nem a gyári helyen van elvezetve a kuplung hidraulika csövem de még a szivató bowden sem...mert azok átalába elöre mennek, megkerülik a teloszárat és úgy fordulnak vissza a vázba...
A kormány:
A problémától eltekintve. Nagyon szívesen alakítanám vissza gyárira, ha lenne valakinek eladó a géphez 91-es 1100-hoz: gyári: felső villahíd, kormánycsutkák jobbos,balos, elsőfék kar-tartállyal, kuplungkar-tartállyal, fejidom tartó konzol, fejidom.
A közelebbiről van szó:)
A hidraolikus rész nem lett felújítva. Kuplung olaj lett cserélve. De ennyi. A kuplungolaj tartály és a kar nem gyári. Brembo. Ezt így vettem Magasított kormány ABT villahíd és a fejidomból is kivágva, hogy elforduljon legnagyobb sajnálatomra. Ettől eltekintve majdnem gyári. Visszatérve a cső gyári helyen van elvezetve de fém csőre cserélve. (köszönöm, hogy segítesz)
Maga hidraulikus resz is fel left ujitva? Csereltetek benne folyadekot? Nincs elkoszolodva a föhenger, vagy alul a munkahenger? Gyari meg a hidraulikus cso? Gyari helyen van elvezetve a cso?
Sziasztok. Szeretnék segítséget kérni . Van egy 91-es gsx-r 1100-esem. amiben ebc komplett kuplung szettet cseréltem és motul 5100 olajat-szűrővel. A motor bemelegedésig és utána is 20-30 percig rendben van majd van hogy kigyorsításnál olyan jelenséget produkál mintha kicsit behúznám a kuplungot. elindul de utána felpörög miközben azért haladunk. Meg állok el telik 15-20 perc és megint bivaly. Majd 20 -40 perc múlva vagy csinálja vagy nem. Olyan is előfordult, hogy piroslámpánál nem tudtam 1-esből kivenni üresbe. ez meg pont ellentétes a jelenséggel. Egyszerűen értetlenűl állok a dolog előtt.
Az szuper! Szivesen olvasnek egy reszletes beallitasi procedurat, ha ez lehetseges.
Köszönöm.
Igen!
Te szoktal ilyen karbi beallitasokat csinalni?
Szerezz be üveg gyertyát, azzal lehet a legpontosabban karbit állítani. Nézz utána a neten, csomó videó is van. No meg a service manuálban szépen le van írva hová kell, állítani a karbin az állítható dolgokat. Ha a karbi nincs szétkopva akkor az jól beállítható. Érdemes lenne a szelephézagot is ellenőrizni, mielőtt a karbikat komolyabban tekergeted.
Köszi a tippet
"a jobb tükörben is elindult valami)."
Hogy ne rezegjen menet közben egy súllyal van "elhangolva" a tükör. Ez a súly el szokott szabadulni, az zörög benne. Èn javítottam ilyet úgy hogy alul müanyag házat megfúrtam, és kinyomtam szilikonnal...ettöl még nehezebb lesz persze, így lehet legközelebb valami könnyebb habos dolgon gondolkozom...de müködik a dolog...
Sziasztok!
11 éve csak 1100-asaim voltak, sok kilométert beleraktam ezekbe, és ezt-azt meg is tudtam a típus(ok)ról (volt vizesem és olajosom is).
A mostani sztorim egy Németországból behozott példány. Két gazdája volt elmondás szerint (ismeretségben), és kulturált állapotú a gép.
Jó sok kilométer van benne, de tényleg letagadhatna belőle.
Kimentem érte, és simán hazamotoroztam vele, nyikk nélkül. Jól ment, selymesen, nem kotyogott rajta semmi (ez utóbbin azóta változtattak a jó magyar utak, hallom, hogy egyre hangosabb, amikor rámegyek valami felgyűrődésre... a jobb tükörben is elindult valami).
Itthon 1-2 alkalommal kénytelen voltam bele 95-öst tankolni, ismeretlen vidékeken volt, hogy csak kis kutakra jött ki a megálló.
Az első 1500 km hibátlanul lement, aztán itthon elkezdett kicsit behabogni 2-3e körül.
Az alapjárat továbbra is megdöbbentően sima volt.
Később már 4-5e-nél is habogott, fönt sem tudott már kisimulni. Mondhatom úgy is, hogy használatra teljesen sz*r lett.
Elvittem szervízbe, karbit levették, kitakarították ultrahangosan, és az összes gumialkatrészt kicserélték, majd beszinkronizálták. Súbertűk nem kopottak (előző vizesemen a felük hiányzott), tűszelepeken nem látható probléma.
Elhoztam a motort, a habogása elmúlt, egyenletesen gyorsul a teljes tartományban. Két problémát észleltem azonban: a motorfék mintha eltűnt volna, valamint piros lámpánál megálláskor belefulladt a benzinbe (fordulat nagyon leesett, és elinduláskor fulladozott).
Visszavittem, hogy ez történik, vegyenek el belőle alul. A levegőből elvettek, így most szépen visszaejti a fordulatot és megáll a beállított alapjárati fordulatra, nem fullad be.
Viszont ezzel együtt az alapjárat egyenetlen, és be-bedurrog, valamint motorfékezésnél igen erősen durrog.
Gondolom most meg keveset kap, és viszket a tenyerem, hogy elkezdjem tekergetni azokat a levegőcsavarokat, de nem tudom, van-e értelme...
Mit gondoltok?
Szia Istvàn! :)
Igazàból szín nemszàmít, 90es évjàratig,de 86-89 mégjobb,1.2es banditot akarok àtfaragni GS1200SS kinézetűre. Köszi(gsxpisti@gmail.com) voltam.
érdeklödö
Szia fritz76 van még megmaradt alkatrészed a felsoroltak közül. Igazából az ülés érdekelt volna meg az idomok
Pontosan melyik évjárat?
Hello!
Milyen szin? Szin számit, vagy mindegy? Neked a még a sima teló van nem a felfordított, ugye?
Üdv
István