{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5656931] 2020. 11. 24. 9:21
K.István.
[#5648957] 2020. 10. 24. 9:40
flenfer
Szia!
Ha minden igaz, enyém a szóban forgó motor.
Semmi gáz nincs vele, a fényezés sem azért az eredeti, mert buktak vele. Azért lett átfényezve, mert az előző tulaj teleragasztgatta mindennel, és amikor le lett szedve, eléggé elütött az alatta lévő fényezés.
Hosszú távra terveztem ezzel a géppel, de rájöttem,m hogy nem nekem való. Nem lehet kihasználni, meg hát én sem vagyok fiatal. Túra gépre akarom lecserélni.
Egyébként a tank fényezése eredeti. Ha lenne még kérdésed, szívesen válaszolok, akár telefonon is.
[#5644430] 2020. 10. 05. 18:36
Davesmt6
Sziasztok! Eladóvá vált SUZUKI GSXR-1100 "K" 89-es gyártású (levegő-olaj), de 90 es forgalomba helyezésű motorom. 10 éve használtam sikeresen, viszont az 1-2 henger indítás után bedadok, de már nem akarok vele küzdeni. A visszapillantő tükrökön kívűl mindene eredeti, illetve amit korszerűbbre cseréltem rajta , annak is meg vannak az eredeti elemei. 35.000 km megtétele után megválnék tőle. Új gumik ( 90%) és féktárcsák fékbetétekkel, valamint friss olaj, olajszűrő és légszűrő csere történt rajta. /20/559-2070
[#5641691] 2020. 09. 24. 6:21
..Marcipan75
Üdv, Köszönöm a választ, ennek tudatában keresgélek ... a szerelés nem okoz problémát, inkább motorozni szeretnék, ha lehet régebbi típusokon.
[#5641564] 2020. 09. 23. 15:17
K.István.
Ami le van írva az jól hangzik...hívtad már?Nem veszi fel, hogy ítt érdeklödsz?

A félelmeid hogy:
-régóta fent van-> persze mert nem igen van megbecsülése a vizes 1100-nek. Sár nehéz sok baj és nyüg van már ilyen korukra velük, nem kalandoroknak való.
-Nem gyári a fényezése: biztos hemperegtek vele...ezért sem kapkodnak utána, mert ha mégis kell egy ilyen ma valakinek, akkor eredeti állapotu után kutat...
-520-at kérnek érte: gombokért van azért mégis egy olyan motor amibemég van anyag, nem elektronika vezeti, és ifjukor kaladjait adja vissza...

Magánvélemény, nem javasolom olyanoknak akik egy helyszini szemle alapján nem tudják felméri az állapotát, mert attól függetlenül, hogy milyen álapotban van, ezeken mindig kell csinálni valamit. A legérzékenyebb pontjuk a porlasztó...Azoknak sem javalom, akiknek nincs jó alkatrész beszerzési forrásuk, mert ugyan sok esetben gombokért van hozzá sok minden még, de az állapotuk nagyon tud szorni, és sok kopott alkatrész meg lehet venni olcsón még lesz egy köztük ami jó is lesz...föleg országos viszonylatban, ahol fogalmi problémák vannak olyan témában, mint "használt", "használható" állapotu.

Az 1100-esek között sokkal inkább megbecsült és keresett típus a 89-92-es lég-olajhütéses model...ha nem csak az ára miatt szemelted ki az 1100-est akkor inkább ezekre a modellekre érdemes fokuszálni.
[#5641467] 2020. 09. 23. 9:01
..Marcipan75
Sziasztok, hasznaltauto.hu-n hirdetnek egy 1995 kiadású gsxr 1100 - t, ismeri valaki ? Elég régen fent van, gáz van vele? Fényezése nem gyári.. 520-at kérnek érte...
Ha esetleg valakinek van infó, megköszönném ! Marci
[#5631932] 2020. 08. 03. 19:47
Subi1972
Ez
[#5631931] 2020. 08. 03. 19:47
Subi1972
Értelek. Nem is gondoltam hogy eladó öket.
Majd hátha ráakadok egyszer egy komplett blokkra . Ha nem akkor másik motor lessz helyette.
[#5631895] 2020. 08. 03. 16:37
K.István.
Emlitettem, hogy miket táraztam be én is... de 4 gsxr 1100-hez ( 2 keréken, kettö épités alatt) nekem is kell alkatrész böven.

De ezeket a képeket csak hiatkozásnak tettem fel.
-Amin a blokkhéjak vannak, a kihajtásnál akartam szemléltetni az eltérést. Látszik, hogy egyik esetben kihajtás sikja egybe esik az elötte levö tengelycsapágyazás sikjával. A másik esetben meg szélesebb csapágyat kapott a kihajtás, így a nem esik eg sikba a két felület.
-A masiknál pedig a csavaros és korongos hengerfej közötti különbségek miatt tettem fel. Látszik hogy az öntvény száma azonos, de a korongos estében himbáknál másképpen van kimarva, mivel több hely kell a szimpla himbáknak, mint a duplának.

Amit neked még esetleg ajánlani tudok, hogy volt a 1100 családnak egy gsx 1100 f verziója is. Azok a típusok nagyon olcson cserélnek gazdát. A blokkjuk azonos szinte teljesen a GSXR 1100-essel. Annak a csavaros állitású hengerfejes verziójával. Talán csak a fent említett kihajtásnál volt eltérés, mert abban egy keskenyebb hátsó kerék van. Èn személy szerint nem dölök karóba, ha mondjuk egy korongos hengerfej helyett egy csavaros van egy 91-92-es gsxr 1100-ben. A csavarosas talán 500-al alacsonyabb a max fordulat a nagyobb tehetlenségek miatt, de cserében sokkal tartosabb is és ugye az árokparton ülve is lehet rajta hézagot állitani, nem kell hozzá korongkészlet. A 40-es porlasztohoz való csivócsonkokat arra is fel lehet csavarozni...
https://www.ebay.de/itm/Motor-...

Az GSF 1200 Bandit blokk is sok közös elemet tartalmaz, de ott már más a vezérmü lánc így a fötengely, sem a lánckerekek a vezértengelyen nem passzolnak.

https://www.suzukicycles.org/A...
http://arhle.de/gsx1100f.html
[#5631861] 2020. 08. 03. 13:54
Subi1972
Látom van pár darab bontva
[#5631846] 2020. 08. 03. 10:15
K.István.
[#5631843] 2020. 08. 03. 10:12
K.István.
[#5631842] 2020. 08. 03. 10:09
K.István.
[#5631798] 2020. 08. 02. 21:21
Subi1972
Hát igen ,arra nekem nincs időm se kapacitáson hogy kimennyek érte. Hátha találok itthon is blokkot egyszer ami használható . Ami benne van az is megy nem eszi az olajat ,úgyhogy nem égetően fontos csak jobb ha van a polcon ha kellene ,akkor ez miatt nem áll meg az élet csak átdobom és mehet tovább
[#5631610] 2020. 08. 01. 17:59
K.István.
91-es , 48 ekm, ma tettek fel a hirdetest. 1500€. Amugy mar dupla ennyiert mennek ezek...csak egy pelda.
[#5631590] 2020. 08. 01. 15:41
K.István.
Ezèrt irtam , hogy kb mikre lehet szamitani...
Mondanam, hogy meg most is vannak 1000-1500 korul alkalmi vetelek itt nemetben, de hat ugye arra azonnal ugrani kell, meg tobb ezer km.- t menni.
[#5631550] 2020. 08. 01. 10:10
Subi1972
Köszönöm a válaszod. Volt már felújítva 7-8éve . Szelepek ,vezetők ,skolás dugó gyürü. Ha jól emlékszem már akkor 350 volt a vége. Tudom nem olcsó , szeretem mert 20éve megvan és a teljesítménye ,motorozhatosága nekem megfelel. De mérlegelni is kell hogy megéri e vagy vegyek másik motort, amivel mehetek
[#5631518] 2020. 08. 01. 7:42
K.István.
Magyarorszagon kicsi az eselye, hogy lesz ilyen. A korongos hengerfejjel nem sokat gyartottak, es legtobbnek pittinges a vezertengely butyke...
Nemetben 300- 900€ kozott vannak a komplett blokkok. Van amelyik ki van csontozva, deklik, generator, szivocsonk, onindito nelkul. Van olyan amihez meg aolajhutot, porlasztosort legszurohazat is adjak. Van olyan amit 30 ekm-- rel arulnak, es amit ismeretlen futasteljesitmennyel...
En folyamatosan tiprodok, hogy alkatreszenkent vegyem meg es pakoljam ossze( vagy valakit kerjek meg) vagy egyben vegyek aztan " csak " becsavarozom a vazba.

Amiket egyben vettem sincs ertelme nagyszerviz nelkul felhasznalni. Vagyis mind Meg kell bontani. Sok esetben nem ( csak) a kopott hengerek miatt veszit a vegnyomasbol, hanem be vannak egve kivetel nelkul a szelepek szinte mindegyiken. Ahhoz meg mar meg kell bontani hogy minimum egy csiszolast megcsinalj, es persze a szelepszarcssimeringek is el vannak igy 30 után oregedve azt is csereni kell, kulonben megeszi a kenoanyagot 2-3 ekm alatt. Egy tomitesszett 140€ a komplett blokkra. Ezt minden esetben bele kell kalkulalnj.

A valtoja is szinte kivetel nelkul mindegyiknek pittinges (3-4-5- os fokozatok valamelyike- mindegyike). Azert is bontani kell alulrol a kompletten vett blokkot.
Van hogy azert arulnak, mert beletortek a hengerfejbe a leömlö csavarjait...ezek kozott van olyan ami mentheto, van amelyik nem.
Ha jol szamolom, kb 3 blokkot vettem egybe raklapon. Egyet amit szetbontva adtak el, mert 35 ekm után nem ment az egyik henger...sikerult a komplett blokkra megalkudni, es 3 csomagban el is kuldtek. Tovabba vettem kb megegyszer ennyi fodarabot mint valtot, blokkhejat fotengellyel, hengersort, hengerfejet, kuplungot.. Nem biztos hogy egy blokkot ossze lehet beloluk allitani, de a leggazdasahosabb modja, hogy a kompletten vett blokkot fel lehessen ujitani.
Szoval a lenyeg, hogy pici az eselye, hogy otthon talalsz olyan blokkot ebbol a ritka szeriabol amit csak be kell csavarozni a vazba...a tipushibaknal, es koruknal fogva mind foglalkozos mar.
A
[#5631511] 2020. 07. 31. 23:21
Subi1972
Korongos
[#5631510] 2020. 07. 31. 23:20
Subi1972
Korongok hengerfejjel 1127
[#5631509] 2020. 07. 31. 23:19
Subi1972
Szeretnék egy másikat ,egy jó állapotú egyszerűbb és olcsóbb belerakni mint darabokból felújítani. Kevés már a kompressziós. Csak 10 körül vannak. 91 évjáratú gv73a ami a vázon van ,,motorszám v712
[#5631497] 2020. 07. 31. 22:05
K.István.
...az volt amugy a gond, azert nem forog le...???
[#5631467] 2020. 07. 31. 19:16
K.István.
Lett mar rugod? Az amugy gond, hogy nem forog le?
[#5631464] 2020. 07. 31. 19:14
K.István.
Melyik evjarat?
Az 1052 ccm- GU 74- es blokk 86-88 kozotti?
1127 ccm- es keskeny kihajtocsapaggyal a 4.5"- os hatsokerekhez csavaros szelepallitassal
1127 ccm-es mar szeles kihajtocsapaggyal az 5.5"- is hatsokerekhez, csavaros szelephezag allitasu hengerfejnel
1127 ccm- es korongos hengerfejjel???

Vagy csak födarabok kellenek? Fötengely, hengersor, hengerfej, valto, kuplung?
Mi a hibaja a tiednek?
[#5631436] 2020. 07. 31. 16:20
Subi1972
Sziasztok. Érdeklődnék ,hogy valakinek lenne e eladó jó állapotú gsxr1100 lég olajos komplett blokkja.
Köszönöm szépen a segítséget