...különbözö "stratégiák vannak"...
Taschner sem és én sem más nemi szervével szoktuk verni a csipös csalánt... Néha lehet eret kell vágni, nagyobb áldozatot hozni. Persze nem kell mindjárt agyúval verébre löni, de mint én is feszegettem, a koros rendszernél a romló csatlakozó kontaktok miatt túltölt a rendszer és visz magával mindent. Kicsi a valószinüsége, hogy fillérekböl orvosolható, de ha igen akkor is szakértelmet kiván...Néhányan akik ilyen koros gépeket tartunk napi használatban szabadidönkben folyamatosan használt alkatrészeket kutatjuk meg az átjárásokat a különbözö modellek alkatrészei között. Ès inkább cserélünk komplett cuccot, mint hogy kisérletezgessünk, meg más szabadidejét raboljuk, és közbe nem motorozzunk. Meg hosszú évek tapasztalata alapján azt is tudjuk, hogy ezek az olcsó kiöregedett "bontószökevények" mindig sok meglepetést tartogatnak. :)
Néha egyszerübb akár egy komplett blokkot megvenni valami hibával, és arról lecsipegetni mindig a szükséges alkatrészt meg sok esetben arra is jó, hogy ideiglenesen kicseréled, nincs változás, akkor nem az a ludas, máshol kell keresni a hibát.
Az én eseten nem mindennapi, de 2013-ban vettem az elsö 92-es 1100-est. Gyári volt 14000 mérfölddel az órájában. Pár apróságot kellett csak pótolnom rajta. Közeben kiderült hogy falsor a porlasztosor. Elkezdtem hát keresni az alkatrészeket... azóta lett vagy egy tucat porlasztón, és annyi extra alkatrészem, hogy összepakoltam belöle egy másik 92-es 1100-est, és mivel azóta is nehéz ráülni a kezemre, lehet meg lesz a 3. 92-es is a gyüjteményben... Ha bármelyiknek valami hibája van és képes hazavinni, és nem kell az érokparton felgyújtani, akkor felszaladok a padlásra, és 10 perc után jövök le a kezemben a cseredarabbal...az eseteben az is fontos, hogy még a 26-28 éves eredeti cuccok még mindig olyan jó alapnak szolgálnak, hogy nem is kell nézegetnem az új alkatrész árát ami pl az esetemben már nem is igen létezik, mert "csak" 25 évig van biztosítva a gyári alkatrész...