{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5500871] 2018. 11. 27. 9:03
flenfer
4 évig állt, csak néha megzúgatta a volt tulaj a garázsba. Gondolod, milyen állapotban van. A fékek, kuka.
[#5500703] 2018. 11. 26. 14:34
kawaszeki
hali ! hívd őt nem rég borított szét egy vizes 1,1 -est. 30 2137897 gixer
[#5500638] 2018. 11. 26. 9:20
K.István.
Tudod értelmezni a rombantott ábrákat?

https://www.partzilla.com/cata...

Talán a 35-ös tétel lehet amit keresel.:
https://www.partzilla.com/prod...

A cikkszáma alapján az RF 600 és Rf 900 az azonos az alkatrész. Ès nincs semmi egyezöség a 86-88 és 89-92-es GSXR 1100 szériákkal ezen a téren...

Amúgy nézve a képeket látom nagyon igényesen van tákolva a blokkja. Èn biztos szétboritanám, mert abból a gazdagon használt szép piros tömitöpasztából biztos jutott már az olajjáratokba, szivattyú elötti szüröbe...

Nem baszogatás képpen, de minth azt írtad volna, hogy vagy 5 ször vetted le a porlasztót...igaz nem funcióba nem nem szól bele, de sokat elárul, hogy kivülröl még mindig rajta van a 23 évnyi "patina". Már csak azért is érdemes eltakaritani, mert hosszútávon elárulja magát, hogyha valahol szivárgás van, meg valamilyen szinten egy bizonyitvány arról is aki körbeugrálja...

Szóval rákérdezhetsz a RF fórumon, ha valakinek van ilyen bontott cucc, meg rákereshetsz rf alkatrész hirdetésekre is. Ha tudod használni a linkelt oldalt, akkor bármelyik alkatrészed esetében kidobja, hogy még mely más suzuki modellekbe építették be a tieden kivük az éppen kérdéses alkatrészt, meg lehet kérni a suzuki kereskedéstöl is ajánlatot pl : Rodeo Ride 34 Kft.
[#5500574] 2018. 11. 25. 20:29
flenfer
Szia!
Igaz, elég régi ez a bejegyzés, de egy próbát megér.
Keresek egy 95 ös gsxr 1100 hez generátor meghajtást. Pontosabban azt a gumiba ágyazott bordázott valamit, amibe a generátor tengelye megy. Sajnos a pontos nevét nem tudom.
Előre is köszönöm.
[#5499783] 2018. 11. 22. 18:32
flenfer
Meg van a töltés hibája.
[#5499323] 2018. 11. 20. 17:38
flenfer
A Tourmax 593-7113 felújító szettről mi a véleményetek?
[#5499273] 2018. 11. 20. 16:42
flenfer
Sziasztok!
Honnan tudnék rendelni 6 dugattyús első féknyergekhez csak a porvédő gumigyűrűket?
[#5497425] 2018. 11. 13. 14:02
pityke71
Rizomát nem néztétek?
[#5497294] 2018. 11. 12. 20:19
flenfer
Én is inkább egy használt eredeti jobb oldalit keresek.
[#5497266] 2018. 11. 12. 19:38
Viktor.1100
Sajnos én nem voltam ilyen szerencsés az utángyártott tükrökkel. ( meg úgy mindennel) Az egyikből még az E betű is hiányzott. Az emiatt kellett lecserélnem hogy vizsga képes legyen.. A gyárit leszámítva mind úgy rezeg hogy csak na....Azt hogy torzít meg ilyen apróságok az másodlagos. Igaz az ára a töredéke volt a gyárihoz képest. Most inkább keresek eredetit bontva.
A többi utángyártott cuccokról is oldalakat írhatnék ( benzincsap felujító, fék felujító, kuplung felujító, karburátor felujító) és nem a no némes cuccokat vettem ! Volt ami részben volt csak jó és volt ami komplette selejt volt.
[#5497219] 2018. 11. 12. 17:01
BanditBiker
A nagykereskedömtöl... korábban nem igazán volt 100%-os a dolog, de úgy néz ki gyártót váltott, olyan patent volt a tükör mint a gyári.. csak a Suzuki embléma hiányzott róla..
[#5496993] 2018. 11. 12. 4:42
flenfer
Honnan rendelted?
[#5496990] 2018. 11. 12. 0:06
BanditBiker
utángyártott tükröt...
[#5496909] 2018. 11. 11. 13:53
flenfer
Mit?
[#5496794] 2018. 11. 11. 2:53
BanditBiker
nem feltétlenül... én is azt tettem a banditra, semmi gondom nincs vele.... bár félve kértem le a rendszerböl..
[#5496696] 2018. 11. 10. 19:07
pityke71
Szurkolok neked! Kitartás.
[#5496683] 2018. 11. 10. 18:45
flenfer
Ja, tükör! Keresek egy jobb tükröt is.
1 hónapja vettem a gsxr-t, nem valami jó tulajtól, aki csak havonta egyszer megzúgatta a garázsba. A porlasztósort 5x szedtem szét, a szutyok üzemanyag miatt amit beletankolt. Teljes felújítás. Benzincsapot is keresek.
[#5496651] 2018. 11. 10. 17:25
Viktor.1100
Ez így igaz ahogy István írja. A garázsom tele van ebay-os csere alkatrészekkel. Ha így folytatom már én is össze rakhatok egy új gsxr-t...Bár fontos hogy eredeti legyen mert az után gyártott egy katasztrófa (néhány kivétellel). pl a tükrök. a gyári nem rezeg az után gyártottban semmit nem látsz 120 felett....
[#5496618] 2018. 11. 10. 15:16
flenfer
Na, ezaz!
Írja mindenki, hogy minek vacakolok vele, de egy műlödőképes, belevaló generátort nem nagyon lehet találni. Na jó, van, horror áron.
[#5496576] 2018. 11. 10. 10:08
K.István.
Csak az olajhütéses blokkokhoz van alkatrészem. Azt nem tudod egy az egyben használni a tiedhez.
Szétnézve a német oldlalakon, nem találtam most normális áron generátort annak függvényében hogy 129-150€ -ért már komplett blokkot árulnak a 1100W-hez.
[#5496555] 2018. 11. 10. 7:21
flenfer
Így igaz, ahogy írod!
Esetleg egy komplett generátorod van eladó?
[#5496542] 2018. 11. 09. 23:27
K.István.
...különbözö "stratégiák vannak"...
Taschner sem és én sem más nemi szervével szoktuk verni a csipös csalánt... Néha lehet eret kell vágni, nagyobb áldozatot hozni. Persze nem kell mindjárt agyúval verébre löni, de mint én is feszegettem, a koros rendszernél a romló csatlakozó kontaktok miatt túltölt a rendszer és visz magával mindent. Kicsi a valószinüsége, hogy fillérekböl orvosolható, de ha igen akkor is szakértelmet kiván...Néhányan akik ilyen koros gépeket tartunk napi használatban szabadidönkben folyamatosan használt alkatrészeket kutatjuk meg az átjárásokat a különbözö modellek alkatrészei között. Ès inkább cserélünk komplett cuccot, mint hogy kisérletezgessünk, meg más szabadidejét raboljuk, és közbe nem motorozzunk. Meg hosszú évek tapasztalata alapján azt is tudjuk, hogy ezek az olcsó kiöregedett "bontószökevények" mindig sok meglepetést tartogatnak. :)

Néha egyszerübb akár egy komplett blokkot megvenni valami hibával, és arról lecsipegetni mindig a szükséges alkatrészt meg sok esetben arra is jó, hogy ideiglenesen kicseréled, nincs változás, akkor nem az a ludas, máshol kell keresni a hibát.

Az én eseten nem mindennapi, de 2013-ban vettem az elsö 92-es 1100-est. Gyári volt 14000 mérfölddel az órájában. Pár apróságot kellett csak pótolnom rajta. Közeben kiderült hogy falsor a porlasztosor. Elkezdtem hát keresni az alkatrészeket... azóta lett vagy egy tucat porlasztón, és annyi extra alkatrészem, hogy összepakoltam belöle egy másik 92-es 1100-est, és mivel azóta is nehéz ráülni a kezemre, lehet meg lesz a 3. 92-es is a gyüjteményben... Ha bármelyiknek valami hibája van és képes hazavinni, és nem kell az érokparton felgyújtani, akkor felszaladok a padlásra, és 10 perc után jövök le a kezemben a cseredarabbal...az eseteben az is fontos, hogy még a 26-28 éves eredeti cuccok még mindig olyan jó alapnak szolgálnak, hogy nem is kell nézegetnem az új alkatrész árát ami pl az esetemben már nem is igen létezik, mert "csak" 25 évig van biztosítva a gyári alkatrész...
[#5496463] 2018. 11. 09. 19:01
pityke71
Hi!
Az állórésztekercs nem csavarkötéssel fogatódik fel a diódahídra? 4es csavar 3 vagy 4 db.
[#5496459] 2018. 11. 09. 18:57
flenfer
Namégegyszer! Az álló tekercs diódáit.
[#5496457] 2018. 11. 09. 18:54
flenfer
Tekercset!