Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

De nekem nagyon kellene ez a paszta köszönöm
Szia érdeklődnék hogy holtudom megrendelni ezt a brake caliper greaset ,mert a yamahánál nem tudnK ILYET BESZEREZNI ÉS NEM IS HASZNÁLNAK ILYET
Szerintem egyébként az a fékpaszta pontosan szilikonzsír.
Még annyit, hogy a kevés is sok belőle. Legyen rajta de ne vastagon.
Én 7 éve amikor először szétszedtem az idén 30 éves motorom fék-munkahengereit az összerakáshoz szilikonzsírt használtam. És azóta is működnek hiba nélkül!
A fő kérdésemre kaptam választ:Szét e szereli a motorosok többsége vagy sem. Én manual szerint csinálok szinte mindent. A gyár aku kiadta valószínűleg jobban ért a motorhoz mint itt bárki...Én egy olyan ember vagyok aki ha elhagyja a láncvédő sima M6os metrikus csavarját akkor rendel egy gyárit 2000Ft ért, nem egy "egyszerű" 20Forintost rak bele...Szóval ha rossz a tömítés akkor csere lesz, de szerintem inkább mindenképp kicserélem. Ami összezavart az a paszta (most ne menjünk bele hogy zsir vagy paszta vagy lógeci) De minden esetre köszönöm a hozzászólásokat. Tanulni lehet mindenből.
Ahogy capa is irja
Az angolul BRAKE CALIPER GREASE , tehát zsír. Ki hogy hívja. Én is azóta használom mióta belefutottam egy megoldhatatlan problémába amit csakis és a kenőanyag oldott meg. A tisztítás meg megint más kérdés. Tok mindegy mit használsz a lényeg az eredmény egy tiszta a fék nyereg legyen.
Nem akarok nyelvtan náci lenni, de az, hogy valami paszta az az állagára utal. Lehetett volna krém is.
Abba, hogy most kell-e használni egy direkt fékdugók kenésére kitalált "zsírt" vagy nem, abba nem akarok bele menni. De azt azért megjegyzem, hogy a gyárban, ahol újan rakják össze a féknyergeket használják ezeket. Ettől még a Te módszered is jó. Amíg nem volt ilyen PASZTÁM! addig én is úgy csináltam, ahogy Te írod. A lényeg, hogy fogjon és ne hibásodjon meg. (A vita alapját szerintem részben az is adja, hogy mindnyájan találkoztunk már fékhibával és azóta mindenki háklis erre. Holott a fék is csak egy része a motornak és igen is van, hogy elromlik. Hát ez van. )
Akkor én értetlen vagyok, mert életemben nem használtam még paszta kifejezést kenésre, meg nem is nagyon hallottam.
És ha már precízek akarunk lenni, akkor a féktisztítót tényleg el kell felejteni és csak és kizárólag fékfolyadékban kell elmosni a dolgokat, a tömítő gyűrűt meg nem kell semmivel bekenni és újat kell belerakni a régi meg kuka, dugattyút is fékfolyadékkal kell csak síkosítani beszereléshez.
Nem tömítő, hanem kenő pasztáról van szó. Kvázi zsír, legalábbis így is lehetne nevezni, akkor érthetőbb lenne. De mivel kémiailag nem zsír, bigoneoszi meg precíz, ezért pasztát írt.
Talán a porvédőre gondol.
Nem értem a kérdést. Mit akarsz pasztázni a dugattyúkon?
paszta=tömítés
Dugattyún mit akarsz tömíteni?
Mondjuk én a tömítésekhez se raknék, ha nem tömít jól, akkor szar, csere!
A belső felére gondoltam...oda se kell?
Hát a dugóra semennyit!
Hát én baszottul leegyszerűsítettem Köszi szépen...érthetően és faszán leírtad...szerintem menni fog. A biztonság kedvéért még megkérdem: Hogy ha a tartályból elfogy a fékfolyadék akkor azt pótoljam,hogy kitudjam nyomni rendesen a dugókat, ugye? A tömítésekre és a dugókra mennyi pasztát kenjek? Vékony rétegben? Köszi előre is
Jó estét,
Jah, persze nem áztatom benne a gumikat, csak megmártom, aztán már törölgetem is.
oszi is féktisztítós tisztítást írt, anno a cbr nyergeket, amikor szétszedtem és kitakarítottam, én is óvatosan (nem áztattam be azért) féktisztítóval tisztítottam le a gumi alkatrészeket is, de amúgy nekem is azt tanították az isiben, hogy ez nem igazán helyes, mert előfordulhat, hogy megárt a gumi alkatrészeknek a féktisztító és akkor dobhatod a kukába, vehetsz javítókészletet. Szóval csak óvatosan a féktisztítóval sztem, ha nem muszáj, akkor nem használnám a gumikra.
Szia,
Ahogy én csinálom, az kicsit másabb. Elsőnek kiveszed a betétet a balos nyeregből, aztán féknyereg le, laposvas(10-15mm vastag) a dugattyúk közé, elkezded kipumpálni a dugattyúkat a karral, h jól kint legyenek, majd ugyanez a jobb oldalon(elfogyhat közben a fékfolyadék a tartályból). Féknyergek visszarak a helyükre, és ott lazítom meg a csavarokat. Aztán leszerelem a fékcsőről őket, majd szét vesz őket két félre. Kompresszor+rongy, a hátsó felénél elég egyszerű a dolog, mert 1 furat lesz, rongy ráterít a furatra meg a dugattyúkra, aztán levegőpisztoly 8bar, és ki is lövi a dugattyúkat. Az első felénél én le szoktam vakdugózni a fékcső helyét egy M10x1.25-ös csavarral, és akkor ugyan az a helyzet mint a hátsónál.
Ha kijöttek a dugattyúk, az adott dugattyúkhoz kiszedem a porvédőt meg a karmantyút(figyelni az irányára) is. Utána féktisztítóban megtakarít minden.
Ha minden kész, pasztával visszarakom a tömítéseket, majd a dugattyúkat. Kézbe összeszerelem, majd a helyén nyomatékra húzom. Utána mehet vissza a betét, a fékcső(új réz alátétekkel). Sztem ilyenkor érdemes a főféket is szétkapni. Nekem egy ilyen művelet egy fél nap.
Üdv,köszi az értékes hozzászólást. Ha valamit rosszul irnék szolj...szóval a te technikád a köv. Nyereg le, szétszerel, féktisztito sprayel kitakarat minden alkatrészt, dugattyút megken pasztával, visszarak,nyereg össze, nyomatékkulccsal meghúz? Eddig nem szedtem még szét a gixxer nyergét...Nem vagyok hülye gyerek,de jól jönnek a tapasztalatok...
Koszi.
De, valahogy így van.
Ilyet. Ezt a Németek gyártják.
http://www.ate-info.de/de/prod...
E nelkul 1-2-3 ban kiforgatva nem tudna teljesiteni a decibel hatarokat,ezert nem lehet kiforgatni.
De en is csak hallottam.Nem biztos hogy igy van.
Miert?