Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igyekezzél barátom.... sok jóról maradsz le.
jó látni a csapatot. igaz, voltunk már többen is, na de alakul az majd még. üdvözlök mindenkit és ne hulljatok szét! az idén nem, de jövőre jelentkezem. természetesen hayabusával .
26.-án szombaton, Kunszentmártonban jártunk, aztán meg lementünk Szegedre egy jót ettünk, majd ki-ki hazafelé vette az irányt.
kellemes. mikor voltatok?
Okés!Sok szerencsét hozzá,és jó munkát.
A kunsági jótékonysági gurulás :

http://youtu.be/7LItQ4PUDxE
Értem, a készlet azért lenne jó mert mielött szétszedem már megvan a lapka szett, nem kéne utánna rohangálni. Amikor azt mondod a gyárit vettem bele, azt honnan lehet tudni hogy gyári, és milyen anyagból készül, és mennyi kézen megy át mire a végösszeg realizálódik, mert az ebay amerikai szettet is árul, 176 darabos 108 forintra jön ki darabja. Én veszek 1 szett lapkát, enyiért ingyen van, mielött beszerelem csinálok terhelés vizsgálatot. De ami még lehetséges nem is kell majd állítani mert minden a gyári méreten van.
Már mint kicsit a motor lesz csőrgösebb idézőjelbe {
Meg én a szívò sort a felső értékre állítanám.Kicsit hangosabb lesz tőle a hangja,de szerintem jobb lesz.
Szerintem az ebay-on ne rendelj lapkát.Föleg ha busába megy.Én a 2007-és Zx10r motoromba a Pesti Kawasakiba vettem 500ft /db áron.És faszák voltak,mint a gyáriak.Edzetek és tényleg jók.Ha véletlenül bele raksz egy szar minőségüt rosszabul jársz.De ez csak az én véleményem.Nekem volt olyan Kawám amibe a gyárit vettem 4500ft db áron.Sikköszörülni meg nem szabad.
http://www.hayabusaclubholland...
Itt van majdnem minden csavar nyomatékra húzási értéke.
https://m.ebay.com/sch/i.html?...
Valaki probálta már ebay-on vett lapkával hayabusÁt szelephézagolni, mennyire tartós anyag a lapka erre lennék kíváncs?
Hidd el nekem! Minden előírt szerviz betartva 24000km nél szelephézag állítás és mikor elhozta a barátom 25000km nél beszakadt a szelep....! Mint utólag kiderült hozzá sem nyúltak a szelepekhez még csak a fedelet sem vették le...! Persze az árát elkérték! Aztán nem iridiumos gyertyát tettek bele, hanem kampósat ami beleégett és beszakadt a szelep... mondanom sem kell, hogy dugó szelepek, hengerfej kuka! Mikor visszament mutogattak egymásra meg miért nem ugyan oda vitte vissza? Szóval hányinger sok szerviznek mondott kókány garázstuningnak is rossz szerviz....! én nagyon sok helyen jártam és azt hiszem megtaláltam az igazit! Végh-tech!
Szia, tulvagyok a teloszimering, olaj cserén, de a képen látható szerszám kevésnek bizonyult, kelett még gyártani is rugolenyomót, körmös csőlefogatót, felete volt az olaj benne, w10 olajat raktam bele, fasza lett.
Elég szomorúnak tartom,hogy újonnan veszünk egy 4-5 millás motort és ilyen hibák vannak rajtuk.26km-nél beszakad a szelep.Mint amit a kolléga is irt.Na de hát ez a fogyasztói társadalom már csak ilyen.
Mindjuk ez Kawasakival történt,ez miatt is tértem vissza a Suzukira.Mert az elmúlt években a Kawákal csak szívok.Szelep tányér,szelep fed tömítés stb.Pedig ezek fiatal motorok voltak kevés km-vel
Hát igen,sajna én is ismerem a jelenséget.De mivel én mindig minden szervizt betartok így megusztam.Csak a szerelő felhozatal elég gyenge.Vagy legalábbis akiket én ismerek
Szia! Sajnos nem 1-2 motoros kollégának szakadt be 22-26 km között a szelep. Érdemes ránézni..
Én a Végh-tech ajánlom!
Igen,ez t éni s akartam mondani-teljesen felesleges,pláne,hogy most már ismered az előéletét....
Szerintem tök felesleges. Ráérsz 60 000-nél rácsodálkozni, hogy mindegyik határon belül van.
Ha minden igaz,ez az én motorom volt... :) Sok balesetmentes kilométert kívánok Neked hozzá,ha kérdésed van ,akkor írj privátban. Üdv. Peti /25.000km-ig csak én hajtottam és 1. tulajként/
Én a Motorradot ajánlom neked a Nagykőrösi úton. Korrektek,gyorsak,és olcsók.A szervizkönyvbe is beírják,és bepecsételik.
Ennek a kis Sólyomnak kéne a szelephézagját leelenörizni