Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor lehet,hogy pont fordítva írtam.
Rendben van.
Hosszabb kutyacsont kell az ültetéshez nem rövidebb. Az elejét be kell engedni és tökéletes utcára. Még stabilabb is volt míg vissza nem alakítottam gyárira. A gyorsulás kimondottan élvezetesebb az ültetett futóművel
Szia! Köszönöm a választ. Nem nekem lesz a gép, egy ismerősnek kell az ültetés. Az ülést továbbítom neki.
Szia!Én egy alacsony nőtől vettem a Busámat,aki túrázott vele,ezért ő a rövidebb kutyacsontokkal használta.Amikor én megvettem a motort a kereskedésből,akkor már vissza volt cserélve rajta a gyárira,de én a gyorsulási versenyzés miatt leültettem a motort elöl-hátul,így visszakerültek bele.Nekem nem tűnt fel,hogy bármi változott volna a magasságán kívül,igaz,én nem is vagyok az a kanyarban térdelős fajta.Szernintem utcai motorozásnál tök mindegy,de lehet,hogy érdemes az eleje magasságával is utána menni,egy kicsit a villákat is lejjebb engedni rajta,hogy ne legyen farnehéz.Amúgy van egy gyári ülésműanyagra felrakható vékonyított üléspárnám a bőrhuzatával együtt,én azzal használtam,úgy tuti jobban leér a lábad róla.Ha érdekel,akkor sporttársi áron 5000 forintért viheted.Majd megnézem,hátha a rövidebb kutyacsontok is megmaradtak még a motoreladásból.
Sziasztok! Busán a hátsó lengéscsillapító kutyacsontjai cseréjével, ültetett már valamelyikőtök a motoron? Menet, és kanyar tulajdonságok változása érdekelne. A vékonyabb ülés nembiztos, hogy elegendő megoldás a kényelmes lábletételhez, állóhelyzetben.
Hali. 2005-re keresnék nagyidomra Hayabusa írás jelet és feliratott. Az írás jel krom ezüst a Hayabusa felirat piros volt. Matrica vagy festés is érdekelne. Köszönöm a segítséget.
Üdv nektek. Csak így tovább.
Motorozás a legendákkal! Nagyon jó kis napunk volt!
K5re valakinek eladó sportdobok?
Az oldal-platnik konzolját én terveztem és a melóhelyen gyártattam. A többi része gyári Givi.

Részletek, ár:

https://www.kepesmotor.hu/moto...
Vörösváron készült?
Mi az ára? ;o)
Ha esetleg valakit érdekelne, eladó Suzuki Hayabusa Gen. 2-höz doboztartó rendszer + 2 darab Givi E360 doboz (a hátsó doboz nem).
Szia Albi!Azért remélem hamar végetér már ez a szar, és mehetünk versenyezni,mert én már kezdek begolyózni.Van egy autóm,amit nem tudok használni. A Diavel az jól néz ki,de gondolom nem úgy gyorsul, meg nem úgy kanyarodik,mint egy sportmotor.
hello Csabi!
hát igen, sajnos az idei szezon már nem olyan lesz mint az eddigiek.... viszont van időnk és így sporolosabb, mert nem fogy a kuplung, benzin, gumink... (ha próbálok vmi kis pozitívat keresni ebben a mostani helyzetben...) viszont az utcai motorozás az mehet! most volt szerencsém menni egy Ducati Diavellel, ht csak jót tudok róla mondani!!!!!
Azért annyira ne siess komám,mert nem nagyon vannak versenyek mostanában.Az jutott eszembe, hogy az idei lesz az első olyan idény,amikor Lalibá időben elkészül a motoroddal,mert most nincs határidő.
hello!
keresek 2002-utani(a legjobb lenne 2004-es) az injector sorra menő kábelt, ami egy nagy kerek csatlakozóval csatlakozik a fő kabelkoteghez! fontos, sürgős, köszi a segítséget!!!
Elírtam az első mondatot és Gen1 helyett Gen2 akartam írni de gondolom aki érteni akarja így is érti
Szia.Hát szerintem a Gen1-es busa dobjai nem mennek rá az első szériára, de szerintem ne is akard rárakni.A Gen2-es dobjai kurva nehezek, és szerintem a doboknak a belső kialakítása(folytás) is más lehet.Az is lehet,hogy még a motor reakciója plusz kanyarba is rosszabb lenne ,de mondjuk ezt nem tudom mert mindkét oldal egyforma súllyal nehezedne.De mondjuk ha csak optikailag tetszenek jobban a Gen2-es dobjai és más nem érdekel akkor biztos meglehet oldani kicsi átalakítással.A műszerfal témával kapcsolatban meg osztom (negru01) véleményét
Nekem volt öreg Busám is,meg K8-as is,és azt kell mondjam,hogy az öreg gyári dobjai ezerszer jobban néznek ki,mint az újé.Az újé viszont olyan ocsmányak szerintem,hogy az első utam a szerelőhöz vezetett,és lecseréltettem gyorsan,mert bántotta a szememet.
Amúgy meg tudom persze,hogy a vélemény olyan mint a segglyuk.Mindenkinek van,de senki nem kíváncsi a másikéra!
Helló! A dobok nem mennek fel egy az, egybe!
Én úgy tudom, hogy maga a csőkötés azonos, csak kicsit más szögben áll, tehát lehet bután fog kinézni, amúgy is jó nagyok azok a dobok. A műszerfal viszont nehezebb kérdés, jóval több a funkció, szaki legyen a talpán, aki mindent megcsinál működőre.