Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

De csakis azoknak "akik szeretik a mocikat"!
Ez most komoly?Mert viccnek egy kicsit durva. Ebből is van nyitott verzió,mint a 99-es Busák,vagy ez már a folytott?
Felhívtam, de elhajtott a gyöszömmel.
Csere, szőré, szört!
Valakinek esetleg...
Hivatalos ár
lehett full extrával, annyi sőt több is,
Amennyiben a jobb gyengébbet is jelent,akkor mindenkèppen.
Szia!Neke volt gen1,ès gen2 is,mindkettő nagyon jó,de azért a K8-on érezhető a 10 év fejlesztés.Jobb kezelhetőség,jobb fék,futómű,no meg az erősebb motor.De igazából mindegy,melyiket választod, mert a gen1 is nagyon jó.
Hayabusa tulajoktól érdeklődnék, leginkább akinek volt gen1 illetve k8 is, ha a közeljövőben sikerülne kielégìteni règi vàsàrlàsi vàgyam: érdemes tovább gyűjtögetni egy k8as modellre? Kezesebb ill megbízhatóbb az újabb modell? Külsőre az első generációs jobban bejön, de az újabbal sincs bajom ellenben ha a mindennapi használatban jelentősebb előnyökkel jár a k8, inkább amellett tenném le a voksom.
Meg is van
Meg szerintem minden idők legjobb busája és motorja lett
Nem tudom honnan szedik egyesek a 7 millát az új busáért mert ez nem igaz 6.4 millió lesz ami tök korrekt
Mindenben tökéletesen igazad van.Én egy Bmw S 1000 RR-t kaptam kölcsön egy hónapra egyszer,és bár rohadtul tetszett,hogy kicsi,könnyű,és gyors,de mindig jobb érzés volt utána visszaülni a K8-as Busámra,mert az olyan volt,mintha hazaértem volna.Tényleg viszonylag kényelmes hosszú távon is,stabil az egyenesfutása,és a kanyarokban is stabil az én lassú tempómnál,mint a TGV.És nem csak a gyorsulási versenyeket,meg az autópályás száguldozást élveztem rajta,hanem jó volt vele lassan,és nyugodtan csordogálni, cirkálni,és tudta mindig,hogy 6-osban alacsony fordulatról is bármikor nyomatékból kihúzza magát.
Ezek csak szövegelnek,nem tudják a titkot... 1 sztori. 2 éve nyilt suzuki nyilt nap Kecskemét Rodeo Ride.Kb. 2 ora alatt mentem 20-20 perceket a gsx-1000, v-strom 1000,és gsxr 1000-rel. fele menet város fele elkerülő max. 200 km/h. Gsx erős,de tul izgága,talán szélvédelemmel jobb lenne...,v-strom kényelmes,lábon gyenge szélvédelem,gyenge motor 190-nél vége az ötödiknek..,gsxr közutra tul erös,kényelmetlen,kicsi szélvédelem...a
A végén mondtam nekik a k8-as összességében mindent összevetve még mindig a legjobb MOTOR, nyugodt!!!!,aránylag kényelmes,én 6-800 km-t simán elmegyek 1 nap megeröltetés nélkül,ha akarom sportmotor,még az utas is elvan hátul......,tartos, Kitolod a szalonbol,magasabb plexit teszel rá azt kész,nem kell vele semmit csinálni ugy jo ahogy van közuti használatra,ha emeled a tempot fém fékcsö, esetleg egy végdob azt annyi
Üdv!Annak én is örülök,hogy van,és jól is néz ki.Én biztos voltam benne,hogy lesz új Busa.
üdv tesó. szerintem mindent leírtál, de kár ezen ennyit agyalni. még a végén japi mérnökök eret vágnak. örüljünk, hogy van még. már beszéltünk korábban - szinte egyikünk sem hitt benne, hogy lesz még valaha hayabusa. és íme itt van. szerintem szép és örülök, hogy van. azonban azzal egyetértek, hogy egy kicsit túlárazott. /nekünk magyaroknak/. egy ötfél jóval barátságosabb lenne, de majd megemésszük valahogy.
https://suchen.mobile.de/fahrz...
18.490 Euroért adják a németek. Ja, a marketing dumája az nagyon nagy a Suzuki gyárnak,de ez a motor egy nagy alibizés a részükről.Szerintem mindenki azt várta,hogy köbcentiben,és teljesítményben felzárkózik végre a ZZr 1400-hoz,ehhez képest még a K8-nál is gyengébb lett.Lehet ezt megmagyarázni sokféleképpen,de szerintem ez szégyen,hogy 13 év után nemhogy a lécet nem tudták megugrani,hanem kiherélték a legendát.Én rohadtul el vagyok keseredve.
Ja az elsöfék. Nem tudtak rátenni egy komoly radiális fékmunkahengert,ez a 20 éves gagyi van,gondolom gumi fékcső,egy 200 kilos panigálén nagyobb tárcsák és m50-es fék van.Ezt a féket ugyanugy elfözi a 264 kg mint a k8-ason.
Hello Uraim. Uj busa?váz ,motorblokk ugyanaz/,ujat fejleszteni ki tudja hány 100 millio euro lett volna/elektronikával meg gondolom katalizátorral kinlodtak hogy meglegyen az euro 5-6.Az idomszett uj és szép,valamit ujitani kell,meg a sok felesleges elektronika mint a kocsikba. Aki busát vesz és hajt tud motorozni IMU-s kipörgésgátlo nélkül is közuton,pályán meg mindegy mit csinálsz 264 kg-val meg 190 loval csak kerülgetnek ki az ezresek A marketinges duma meg kit érdekel hogy 1 tizeddel jobban gyorsul,meg milyen tartos lesz... . Tuningolása nagyon nehéz lesz a sok elektrinika miatt!!! Ha az ezres ára körül lesz az elfogadhato ,a 7 milla azért kicsit sok.