Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ép múltkor jelentkezett Prézli motorja a face Rf csoportjában.
Épp végig gondoltam kik azok akik anno 8-10 éve itt voltunk és mi lehet a motorjaikkal, velük.
Közben látom nálad szépen cseperedik a család.
Tiéddel azóta nem találkoztam, pedig ha nem cserélték le a dobot akkor biztosan ráismerek.
Gsxr sincs már meg.Jelenleg semmi motor nincs.Röfimmel mi lett?Nem tudod véletlenül?
Rajtam kívül szerintem már nincs itt senki abból a társaságból! Red és blackbird00 néha hozzászól pár dologhoz de más már nem nosztalgiázik.
GSX-R?
Gretzky99!
Csak eszembe jutott a neved!Meg van még a röfi?
Hahóóó:-)
Ki emlékszik rám?:-)
Meg van még a volt paripám?Ki mit tud róla?
Elég sok ilyen van.
Szegedi türkizt sem tudjuk kicsoda.
Na...
Ma találkoztam egy piros RF 600 (talán) PÉCSEN.. ki járt arra ?

Facebookos csoportban kérdeztem de még nem találtuk meg.....

Megint egy vas.... a tulaj meg nem ismeri a netet ?
94 es még nem kapott öncsilkos genrátor kuplungot szóval az nem szokott gond lenni. Hibák talán a szokásos cumók ami a többi motornál is van.. ami karbis.... a karbik ugye ha nem voltak rendezve akkor azok lehetnek bajosak.
Szóval a múltkor szétszereltem a karbik miatt a motort..
Ami persze azóta elkészült.
De mivel a motor külsejével nem tudtam megbarátkozni, egy elég viharvert rs2 volt,
sokat gondolkodtam rajta hogy mi legyen vele.
A gyári ezüst-lila rs2 fényezés nagyon tetszik de úgy gondoltam, szinte lehetetlen reprodukálni.
Nézegettem hogy valami másra kellene fújni de nem tetszett semmi...
Mivel amúgy is szét volt szedve úgy döntöttem hogy lesz ami lesz megpróbálom!
Most készülök el az első elemekkel és nagyon nem bántam meg, úgy gondolom sikerült :)
Dobok fel egy fotót az oldaláról ez gyakorlatilag a nulláról csináltam.
A profi festők tuti találnának benne hibát, de én nagyon büszke vagyok magamra, átfestem gyárira az egészet :)
'94-es RF-900 ről vélemény? Tipushibák, betegségek, amire figyelni kell, alkatrész háttér?
El fogja vállalni, csak lehet nem azonnal elég nagy a sor :)
Ma lett időm ismét foglalkozni vele. Fél órát járattam majd újra mértem a kompressziót,
és így most már 12 mind a négy :)
Nagyon úszott a benzinben az egyes azért volt alacsonyabb a kompresszió.
Megnéztem jópár taschner garage videót és most már értem hogy miért ne álljak neki beállítgatni.
Meg próbálom bejelenteni hozzá hátha elvállalja.
Sziasztok! Bocs, hogy bejöttem, Kawás vagyok, de... A Kawámmal kaptam egy Power Commander III-t, amit megpróbáltam beüzemeltetni az Ago Motors-nál. 40%-nál a motor visszautasította. Ágoston megnézte a kazalógusban, s mondta, az ok: Suzukiba való. Így ez most eladó, ha vkit érdekelne. Tip.: 315-410, 411. tel: 06húsz, 946 huszonkettő15.
Üdv, Tamás
Egészen rendben vannak az enyéimhez képest. Csípi az olajat amúgy?
Sziasztok.
Mi a velemenyetek? Rf 400. A 4. Hengernel kicsis dus ez biztos. De a tobbi gyertya se tetszik annyira..
Nem szelep hiba. Egy régi trükk hogy megpróbálunk 3-4 csepp olaja cseppenteni a hengerbe
és utána újra mérni. Na most nálam utána 14BAR a kompresszió de még így is két esélyes.
Mielőtt szét szereltem le volt zabálva az 1-es és a benzin lemosta az olajat a henger faláról.
Holnap megjáratom picit utána újra mérem hátha szerencsém lesz....
De ha ennyire kopott lenne nem kellene füstölnie és ennie az olajat ?
Azért próbálj meg előtte elmotorozni vele egy-két tank szeleptisztitót és utána mérj rá megint.
Ártani már nem fogsz vele. Nekem anno a 400-on a 4-5 bar-t felhozta 7-8-ra. Tele volt korommal a henger,
meg le be volt ragadva a gyűrű is a rossz beállitások miatt, igaz a torka volt véres.
(Aztán szépen össze lett rakva egy másik blokkal, de ez hosszú sztori.)
Nem, nem akarok vitázni, köszi a segitséget. Szerintem öcsémék is olvassák a fórumot, meglátjuk hogy döntenek.
Én meg most már teljesen magam alatt vagyok....
Megjött a karbi felújító készlet összeraktam szépen beállítottam mindent.
Teljesen jó lett minden a helyére került és szépen sikerült beállítani egyértelműen jó lett...
Erre mondom egy kósza ötlettől fogva mérek kompressziót. ezen a motoron nem mértem még soha
nem volt rá okom, nem eszi az olajat a karbi hibát leszámítva szépen járt jól ment...
Eredmény 1. henger 5 bar 2. henger 12 bar 3. henger 12 bar 4. henger 12 bar
Kész vok teljesen... szezon közepén szedhetem szét a blokkot :(
Vagy visszaveszem a midnightstarom és bocsánatot kérek tőle....
Néztem és tényleg a 3008-ast dobja 3006 helyett...
A 3006 meg elfogyott...
MD 3006-bol rengeteg a hamisítvány Ebay-on... Félelmetes... 48e darabja.
Én ha most vásárolnák az UNIX-tol venném a Galfer Motot (Mint utólag kiderült az enyém is az)
Ha kerítesz vkit akinek van kedvezménye kb 80-ért megkapod a párat. (vagy nem tudom hol laksz akár még segíthetek is)
75e listaára 150 a pár abból jön le 47%...
Az UNIX nem hiszem hogy élet veszélyes fék alkatrészeket forgalmazna. De lehet hogy ebből megint nagy vita lesz :)
Pont féktárcsa problémába futottak öcsémék, a szegecsek elkoptak. A tárcsa az 1.2-es Banditon és a 900-as RF-en megegyezik.
Múltkor linkeltél egy oldalt, ahol volt párban 65-ért EBC. Be tudnád újra linkelni ?
Mert az a hozzászólásod most az MD3008-ast hozza le, ami hátsó féktárcsa és darabra 33eHUF.

Sajnos most nem találok 110 alatt párban EBC-t, hátha Te még megtalálod.
Előre is köszi.
Múltkor valaki már próbálkozott üveggyertyával, de téves értékeket kapott.
Kormolt neki aszem.
Köszi a hasznos tippeket így sztem már megleszek...
A tuti kedvéért vettem egy üveg gyertyát mert kiváncsi vagyok.
Illetve rájöttem hogy van egy feles leömlőm hozzá, ehhez csinálok hengerenkénti gázelemző mérőcsonkot.
Jövőhéten megjön a karbi felújító készlet összerakom és leírom mire jutottam...
Köszi még 1x
Júniusi videókat érdemes megnézni ha nincs rá sok időd. Ha van akkor szinte mindet.
+
http://youtu.be/7EVSfODYQTE

http://youtu.be/0J-hmjOvGVQ

De ezeket csak átgondolva, szerintem Ő most csinálta először és máris levideózta.

http://youtu.be/QrNToW4eqzM
http://youtu.be/1I4sxj-UCEc