Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

csak úgy...

Az üveggyertyás beállítással (Foxx "felhívására") , alacsony benya szinttel és legallulra rakott fúvókatűvel is kormosak a gyertyák (Denso).. na akkor már csak 2 lehetőség maradt....
1 - Kisebb főfúvóka (112 van benne az meg (egyik) gyári mérete a 900 asnak)
2 - Légszűrő még sokat fog (pedig csak 2000 Km van benne - Hilfiltro)

Na most... kaptam egy K&N szűrőt....kíváncsi vagyok az hogy muzsikál majd

Ennyi.
na jó ... képek
Látszik azért mi a pálya !
stimmel... nekem is ez volt benne... lásd...
Sziasztok! Sajnos ido es munka miatt elado lett az rf400am!
Jelenleg nem indul,de ment jart,megvan hozza minden idom!,elso teleszkopszimmering cseres rajta! Papirjai vannak de papir nelkul
Is elado de csak egyben! Fix 180e huf! Akit erdekel hivjon v irjon 70-597-33-49 v zepeti17@gmail.com! Köszi h elolvastatok! :)
Kiszedtem a szűkítőt 17E2 volt a száma olyan 30 mm átmérő a házon a lyuk 50mm .
Kipróbáltam ,de igazából semmi különbséget nem érzek , hidegen gázadásra kicsit torpant ,de
melegen már nem csinálta . Próbálgatom és majd meglátjuk .
Üdv. mindenkinek. Érdeklődnék, hogy május 13.-án Pécen a Szezonnyitón volt-e valaki a fórunról, mert láttam egy piros és egy kék RF-et. Volt egy arany színű 900-as is, de Ő biztos nem klubbtag. mert még nem láttam ezt a színt a fórumon. Egyébbként nagyon jó volt. A szombati kanyar 198.3 km, kettő személlyel, esővel és napsütéssel.
Mindenkinek szép napot.
Megvolt az idei első tréning.
Egész jól ment.
https://www.facebook.com/szomb...
Most csináltuk pucoltuk haver 750 Inazumáját, abban 105; 35 páros volt.
Igen, azt Én raktam bele.
Oka annyi volt, hogy felmálházva összeült már mielőtt ráültünk.
Viszont rossz úton sem koppant fel 2 személlyel sem!
Hiába, a progresszív himbarendszer teszi a dolgát rendesen.
Megesett sajnos átbillenés is parkoláskor, meg a fekvőrendőrök is ellenségek voltak.
4kilós gátlója volt, amiben rövidebb a rugó, így nyugalmi mérete is alacsonyabban volt a motornak.
Gondolom a sztender is rövidebb valamivel a 4kilósokon.
Most maradt a 4kilós csillapítója mert az működik, megkapta a 6kilós rugóját + a hüvely.
Így is 1 feszítési fokozat maradt mire balanszot tudtam állítani a motoron magamnak.
Előbb utóbb Én is kénytelen leszek beruházni egy fiatalabb rugóstagra, most hirtelen ez a megoldás lett.
Meglátjuk!
tipikusan mi a gyári fuvóka (ha tudni) .... ha tudod akkor lehet meg tudod nézni hogy az úgy rendes verzió vagy épp valami folytott kiadás (lehet akkor a vezérműtengelyek is mások...

.
látod én is felraktam a legnagyobb előfeszítésre... de akkor se lett érezhetően jobb. utassal még mindig leült azt reflektort csinált a sima lámpából.....

Most (holnap ha igaz) majd utassal is kiderül mennyi az annyi.
.
Khm.... kép
Az gyűrű neked már valaki által berakott... mert gondolom már akkor se volt elég erős.... lásd a gyárit... A sárga meg a GSXR 1000 k7 ből való
Amit tudok mert nézve lett a fúvóka az enyémben 84-s a 75-l is ment egész jól csak végre lett 170 .
No most megjegyzem azt nem tudom ,hogy vissza lett -e téve a gyári 84-s mivel a fogyim most jó.
Azt kérdezte a szerelő telcsin visszategye-e a régit, én azt mondtam igen ,de ki tudja volt-e kedve
még egyszer szétszedni a sort . A legközelebbi szétszedésnél majd kiderül
Hátsó teló spanolása nálam is meghozta a várt eredményt.
Ráhúztam még 2-3 fokozatot és most így ha ráülök, ahogy kell együtt süllyed az eleje és hátulja.
Eddig csak a hátulja mozgott, eleje nem mozdult.
"Hírek"
** Üveggyertyás beállítás megvolt (inkább kissé szegényebbek voltak az alapjáratok) .. néztem magas fordulaton is (8000-9000) ott is jónak néz ki (persze ha odalököm neki akkor dúsba megy pár pillanatra )
** Szinkronizálás újra.....egész jól megy.. alapjáraton is egybe maradnak.
** Hátsó lengéscsillapítót cseréltem GSXR 1000 K7 ből valóra.... 4 db 2mm vastag alátét kell csak mint plusz és akkor jó bele (plusz a rugót rajta el kell forgatni ha épp hozzáér az elejénél).. mentem vele már 50 Km. keményebb a segge így , nem ül le alapba 5 cm ha ráülök csak 2cm kb.

Eddig jó.... jöhet a szezon :)
Enyémről már valaki elhagyta a csődarabot.
Nem tudom mennyivel szűkítené a nyílást, de kipörög rendesen, így nem hiányolom.
Szia!

Megvan még?
Na igen.... 17 E 00 lesz az. (mert alapban 31E a 900 as de ez nem cask 900 ban használatos) Szóval az E utáni szám a lényeges, 00 az alap. ha van más szám mint 0 akkor valszeg szűkebb (ilyenkor a főfuvóka is kisebb min 110 / 112 mert ha nem... akkor jól eldúsul nagyobb fordulatokon)
Nézzed meg a számát a csőnek... mert van rajta a rövid kiálló részen - igaz apró betükkel , de megtalálható.
Nekem a 900 ason 31E00 a gyári nyitott (bár most még azt is kivettem) . Elötte 31E02 volt benne ami hosszra egyforma de kb 38 mm volt átmérőben a E00 meg úgy 53 mm .
De a facebookon van róla képem . Légszűrőre eléggé érzékeny a masina. Most is valszeg az enyémnél is kicsit sokat fog.
Arra én is gondoltam ,hogy kiveszem a szűkítőt a légszűrő házból (vagyis nem tudom ki lehet -e venni ),de mikor betettem a gyári szűrőt
magam is kicsinek találtam azt a bemeneti keresztmetszetet .Nekem annyit nem ér az egész ,hogy mindent kicseréljek 180 -l így is megy, 4000-9000 olyat gyorsul
mint a fene . A felhasználás inkább célirányos, tehát eljutni fűrdőhelyekre Balatonra a nejjel a nyári melegben, így aztán száguldozásról szó sincs (a nejnek tele a gatyája )
ha gyorsan megyek .Tehát amire kell azt tudja , csak úgy voltam vele ha egyszerűen elég kivenni a korlátozást és jó lesz, mért ne, ezért kezdtem nyomozni .
Láthatóan azért nem ennyire egyszerű ,de légszűrő szűkítés kivétele és esetleg fúvókacsere belefér , és majd meglátjuk .
Azóta már próbáltam alsóbb fokozatban 3-4.ban még leforog 10000 -ig utána 5-6 már csak 9000 ,üresben még nem próbáltam .
Sajna azóta már kiderült a korlátozó vezeték kikötése után is fennáll a dolog tehát más módosítás is van rajta .
Egyszerűbb dolgokat még megpróbálok ,de alapjában véve így is elégedett vagyok a géppel komplett csere
vezérlés karbisor már nem fér bele, vagyis annyira nem érdekel ,hogy irreálisan sokat költsek rá .
Üdv... Az én tapasztalatom a fojtásokkall (RF900) .. Kisebb vezmű tengely bütykök (már cserélve) ... kisebb fuvóka(cserélve) ... légszűrőházban (bemeneti nyílás) cső vagy hasonló korlátozás - kivéve .
Igen ... van gyújtáskorlátozás is (szintén ki volt kötve már).
Nekem inkább a légszürős témától dettó nem ment 8000 fölé... egyszerűen eldúsult a keverék annyira hogy nem ment tovább.
Nálad persze lehet ez is vagy épp a gyujtás vagy a keveréke.
Eléggé alergiásak a porlasztós motorok a légszürőre.
Huh akkor viszont előfordulhat hogy komolyabb probléma van. Én úgy tudom hogy a lekorlátozott gépeknek is le kell forogni a fokozatokat attól függetlenül hogy mennyire erősek. Amit a kolléga írt neked az erőbeli korlátozás, de fordulatszám korlátozás csak a tiltás, ami a tiednél is 11-12 körül van nem 9-nél... Üres fokozatban sem forog 9 fölé?
Igen alsó fokozatokban is igaz 1-2 még nem próbáltam ,de felette igen 9000 és vége a dalnak .
Pont ez a probléma, végre nem is érdekelne mert mikor megy valaki 180 felett tartósan ezeken a sz@r utakon ,
de előzéskor néha jól jönne ha nem kell váltani közben .