Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Bontottat néztem én is de 20 alatt senki nem akarta adni darabját.
Szóval a bontott pár 40 lett volna az ebc új pár pedig 65...
Ez meg valahol a kettő között. Lehet hogy szar de jól néz ki :) féknél az is fontos...
előre féktárcsa darabja szokott lenni 100 euró. és az még nem is nagyon drága verzió.
Persze én is bontottat vettem de kb 2 tized kopás volt rajta.
.
Végül is összeraktam a lemezek nélkül...
Lehet azért vannak különbségek mert amerikai piacra gyártott motor volt.
Valamikor a 2000-es évek elején hozták be az országba.
A tárcsákat amazonon vettem akciósan a 3db volt 150Euro....
Állítólag európai gyártmány nem kínai.... Kíváncsi leszek...
Illetve, helyesbitek. A HH-s betéteken gyárilag van egy furatokkal ellátott lemez, de azelőtt FERODO-t használtam én is,
azon nem volt.
Azok egyébként milyen féktárcsák ?
Nekem az 1.2-esen pontosan ugyan ez a NISSIN féknyereg van, soha nem láttam benne ilyen lemezeket.
EBC Vee-Rotors féktárcsáim vannak EBC Double H Superbike betétekkel. A Vee-Rotors tárcsa eleve nem 5.5-ös, hanem 6mm-es,
tehát vastagabb. A betéteket nem mértem meg, de most kell vennem újakat, majd lemérem.
Relative sokat sikerül mostanában az Alpokban szerpentinezni, de az elmúlt 50 ezer kilométer alatt sem
szólt a fék, hogy kellene neki hővédő lemez.

Nem mondom, hogy ne tedd be, de nekem nincs ilyen bent.
Lehet hülyeség, de ez a hátlapos lemez lehet nem csak hővédelem... hanem a szélén a behajtott fülek síkítanak ha lekopik a cucc és akkor ez ér hozzá elsőre nem a fékbetét fémje (persze ha meghallod)

,,.
Most rakd össze hővédő nélkül, és majd ősszel belerakod a cullangokat ha már beleférnek és megtalálod!
Nagyon sok motorban nincsen.
Ha nem versenyszerűen használod, akkor szerintem nem fog hiányozni.
Na jó... Meg próbálom ::)
Nem sok az az 1mm, Simán leszedhető, és ha sík a felület, nincs gond. Én már csiszoltam párat, mindig jó lett. A durvább papír pillanatok alatt leszedi, nem nagy munka.
Lefotóztam.
Úgy gondolom teljesen egyértelmű hogy a középső egy hőszigetelő lemez,
a külső pedig egy acél lemez hogy a dugattyú ne a hőszigetelést nyomja.
Más motoroknál is találkozni vele a lényege hogy a betét ne adja át a hőt közvetlen a dugattyúknak.
De nálam most nagyon útban van....
Még gondolkodom mi legyen... 1mm-t le kellene csiszolni ahoz hogy tuti jó legyen az meg sztem tul sok hogy
pontos maradjon a csiszolás...
ha jól emlékszem nekem elöl nincs semmi alátét de hátul van persze
.
Szia!

Csak simán le kell csiszolni egy sík felületen. Nagyjából fél óra munka, ha nem kapkodsz. Utána jó lesz. Egy durvább papír jó hozzá.
Katalógusokat lapozgatva látom hogy van 7mm vastag és 8,5mm vastag verzió is....
Persze hogy nem jót vettem :(
És ezzel még nem úsztam meg.... Elől is nekiálltam fékbetétet cserélni...
Ferodo sinter gripet szoktam venni a motorjaimba nekem ez vált be.
Alakra tökéletes akár még be is mehetne a helyére ha nem lenne túl vastag....
Mérve kb 0,7mm -el vastagabb ha rajta van a szigetelő lemez és az acél lemez...
Itt is van vmi eltérés ? Vagy ne rakjam be az alátéteket ?
Köszi
Jó kérdés.. lehet 2-3 cm hosszabb a újabbnál mint a régebbinél (nekem a régebbi van) de most akkor melyik van neked... mert ha az újabbikat rakod fel lehet oda kell a tartó kar is bár nem tudom az volt e 600 on. .. 900 nál volt az újabb verziónál
Értem... Köszi a segítséget.
Azt hiszem sikerült megoldani, vettem egy bontott féknyerget egy 600-rol.
De akkor ha jól értem ahhoz kérjem el a fékcsövet mert más az is ?
Köszi...
és úgy próbáltad hogy üresben van a gép (de még gurulsz 50 nel mondjuk) és úgy fékezel rá ?

Akkor mi van..
Ha tippelnem kellene, akkor az a tömítés lehet ami a a műanyag csúszka, és a keverőcső környékén van.
Mint ezen a linken http://www.litetek.co/Guide_Mi...
Legalábbis a 600asnál amikor rossz volt a tömítés, akkor nálam erősebb fékezéskor leállt 1-1 henger...
Szerintem be kéne vásárolnod egy javítókészletet a litetek-től.

Továbbá megnézném az úszószintet is, meg úgy az egész marék dolog lehet még ....
De még a pillangószelep tömítésénél be tud falsolni, és akkor se esik le a fordulat.
Szia!

Köszi az infót, így már érthető :) Előjött most egy eddig nem produkált probléma... Azt vettem észre, hogy ha fékezek és benyomom a kuplungot akkor kicsit tartja a fordulat kb olyan 3-4 ezren és utána pár másodpercre rá áll be alapjáratra. Elég zavaró az a helyzet. Aztán állóhelyzetben alapjáratot, az első féket behúzva előre-hátra rángattam a motor és ingadozott az alapajárat :O Szerintem nem így kéne lennie. Mit nézzek meg rajta?
https://www.cmsnl.com/suzuki-r...

https://www.cmsnl.com/suzuki-r...

R és RS 2 közt évjáratkülönbség van pár fejlesztéssel.
Tiedén már állítható az első csillapítás, van karburátorfűtésed, fejlesztett hátsó féknyereg, stb.
Legegyszerűbb ha beviszed a mintát a boltba és ott tudnak hasonlítani, egyeztetni.

https://www.sportmotor.hu/albu...
Ebbe (képen) .... aminél a fékcső elől csatlakozik FA222 való....

Ha az oldalán van a fékcső akkor valszeg a FA 63 való bele.
Amit most kaptál az meg az FA63 tipusú már ugye ha úgy vesszük hogy a EBC szerinti tipusszámot használják

:
Üdv !

Igen 2 féle betét van. nekem is a régebbi van annál nagyobbak a furatok és kicsit más a felső széle is.
Persze ki lehet fúrni a lukat nagyobbra :) de jobb ha úgy vessel cumót hogy R hez (RSZ is lehet olyan de az a tutti)
IGY keressél rá :: FA222 - ez való a korai 900-as tipusokba (meg gondolom 600 / 400 ba is)
Sziasztok !
Épp hátsó fékbetétet szerettem volna cserélni az rf900-asomon .
De amit rendeltem fékbetétet nem stimm. a féknyeregbe :(
Gyakorlatilag egy fül alacsonyabbra van hagyva és a furat kisebb, minimális
a különbség de épp elég ahhoz hogy ne lehessen összerakni vele.
Elkezdtem túrni a katalógusokat de mind azt a betétet hozza hozzá amivel
nem lehet összerakni :(
Ami feltűnt hogy r900-bol 2 különböző típust különböztetnek meg a katalógusok
RF900R, RF900RSZ, na most az enyém forgalmi szerint RSZ.
De viszont RSZ-hez nem találok hátsó fékbetétet....
Kérdésem az lenne hogy honnét tudnák hátsó fékbetétet szerezni a motoromhoz ?
Ti tudjátok mi a különbség az R és az RSZ között ?

Köszi