Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

1995-ben gyártott
Szia!
Melyik rg-d van?
Hali!
Valakinek nincs esetleg bontottan Rg 125-höz kuplungkosár? Enyémbe zörög valami. Köszi előre is
Hali mindenkinek!
Rég nem voltam már a fórumon!
Suzuki RG125Gamma 1988-as szétbontva,papíros rendezett biztosítással és adóval,persze nincs levizsgáztatva,de ha egybe van a gép akkor csak műszaki kell rá!
Váz lepucolva 2K-festékkel alapozva,motorblokk jó de az utolsó fúrás volt rajta 55mm,karbi,sárvédő ,2db ülés,hátsó gumi majdnem új,2db tank,teleszkóp,felnik,vagyis minden megvan csak a plexi nincs,és az idomok szorulnak rendberakásra vagy cserére!
Kérdezz,válaszolok!Persze ha kép kell küldök de privátba!
zozi125@hotmail.com itt elérhető vagyok!
Sziasztok
a régit fel lehet újítani kapni hozzá külön hajtókart.
Sziasztok! Jó állpotú főtengelyt keresek rg125 90 előtti-re.
Hali! Tudja valaki, hogy a régebbi rg 80-asra, (amelyiken kocka forma műszerfal volt), arra jó-e a 125-ös kör típusú műszerfal? Nem a felfogatásra gondolok, hanem a csatlakozókra, és az áttételre...Szóval kompatibilis-e a kockával a kör alakú?
Könnyen indul, kompresszió jó, sebességeket veszi, világítás van, külsőre ilyen, fékek rendben vannak, nem költeni kéne rám hanem foglalkozni vele hogy nézzen ki valahogy, Abonyban található, 45000Ft.
Köszi szépen! Nagyon várjuk!
Ma elment a csomagod, ebben a szép időben lesz mit csinálnod, rakhatod össze mindkét motort.
Ok. Köszi a vàlaszt. Azt mondtad van egy pár legyàrtott powered. Ha kettő lépcsős akkor megvenném. Megnézem melyik oldali kell. Egy tel szàmot adhatnàl szïvesen csörögnék tanácsért.
Az újakból nem hiszem, hogy menne egy oldali is, nem rajtam múlik, hanem a gyártón.
Nekem van valahol használt, de melyik oldalra kéne? Nem mindegy. Meg az sem, hogy a hengert honnan nézed, mikor megállapítod, hogy melyik oldalira volna szükséged.
A henger előre álljon, és ez alapján kell mondani, melyikre van szükséged.
Lehet, tudok segíteni.
Beállítan, hogy ne érjen a dugóhoz, nem lehet.
Az elejét gömbölyű, vagy félhátú reszelővel le kell rszelni óvatosan, nehogy túlzásba essél.
A két powert behúzatod a 3 csavarjával rendesen, mintha készre csinálnád, nyitott állapotba állítod, és belenézel a hengerbe. Ha nem látod kilógni, óvatosan átnyomod rajta a dugót, közben a power túloldalát ujjal szorítod lefelé, érezni fogod, ha hozzáér, akkor még kell leszedni a végéből.
Olajszivattyú beállítást inkább ne piszkáld, jaratás alatt inkább öntsenek még egy kis plusz olajat a tankba is.
Ellenőrizni meg úgy tudod, hogy alapjáraton lehúzod a csövet a hehger talpán lévő csatlakozóról, és pár másodpercen belül meg kell jelennie ott az olajnak.
Ha nem, akkor kis gázzal próbálod.
Ha így sem, no, akkor gáz van, és inkább keverni kell a benzint, az a biztos...
Szia. És esetleg 2 lépcsős power elemed ami csak egy fél nincs? Mert nekem van egy jó de kéne egy pàrja. És azt szeretném még kérdezni hogy hogy szoktàtok beàllítani a povvert hogy ne érjen a dugóhoz semmiképp? Nincs egyeltalàn hozzà service manual és nem szeretném a 30 ezres dugót tönkretenni. Tovàbbà az olajszivattyû beàllïtàsa hogy megy? Szoktatok valamit àllítani bejàratàshoz vagy elég a gyàri beàllítàs? És hogy ellenőrizzem hogy jó ? Bocsi a sok kérdésért de a tsr fórumban senki nem reagàl otthon meg 2 blokk a padon a sràcok meg màr hajtanànak:-)
Igen ez a terv hogy kisebb megy hátra. Csak nemtudom hogy mekkora legyen. Mondjuk X motornál bontottak egy Rg 125 öt és annak 36 fogas volt rajta elöl meg 14-es az meg van itthon
Ha hátra kisebbet, tehát kevesebb fogú lánckereket teszel akkor szerintem ki fog forogni.
Köszönöm!
Alakul a gép! Csak így tovább!
Az akkumulátor doboz így eláll....valószínű gyárilag. Nekem is hasonló. Nem kell foglalkozz vele szerintem.
A csavar ott imbuszos, tehát jó lesz.
Hali
előzős kérdésemre úgy nemjött válasz ezért egy könnyebbel próbálkozok
Rg 125 (1995-ös évjárat)
Mekkora kicsi és mekkora nagy fogaskerék kellene? Mi a gyári áttétel, és mi az amivel leadja a tutit? Van nekem egy oylasmi gyanúm hogy a mikor fogaskerék lett cserélve el lett trafálva
Elöl nemtudom most mi van de hátul 46 fogas
A másik kérdés.Igyekszem az eredeti gyári csavarokkal összerakni.Bár ez nem restaurálás,mert ugyebár akkor mindennek(a fényezésnek is)gyári,csili-vilinek kéne lennie.A kérdés:milyen csavar van annál a lemezkénél amire a duda van felszerelve?Én imbuszt tettem oda,de ez nem biztos hogy jó!Enyémen sosem volt gyári duda,főleg nem a helyén!
Van pár kérdésem már megint. Az akkutartó doboz felül a váznál el áll!Alul fogja két csavar,nincs ovális furat,vagy ilyesmi,tehát fix a rögzítés!Gyárilag van alatta valami gumi-ficere?
Per pillanat így áll!
Hali.
Viszonylag frissen járattam be az Rg 125-ös vasamat. Új dugót kapott meg új hüvelyt mert megvolt repedve meg egy másik kipufogórendszer lett rá gyártatva. A szerelő ako összerakta aztmondta hogy szerkezetileg minden rendben vele. Csapágyak 2 évesek benne dugó ugye új főtengely is volt újítva 2 éve hajtókar is kb 2 éves. Olyan gondom lenne hogy 4.-be szépen kiforog 12 ezerig de 5-6-ba már szinte nemcsinál semmit. 125-130 a vége így! Úgy valahogy elfogy az erő belőle vagy nemtudom. Tavaly előtt 140-et bírt tavaly már 130. Felújítások után. Idénre megkapta a sport kipufogót és még annyra se megy már. Mi lehet a gond? Valami elektromos nyűge lehet? ahhoz sose lett nyúlva csak dugó minden évbe
Szerkezet csak nekem van a tavaly szétb@szott RGV blokkból, de magamtól nem passzolom el, még kellhet. Bár ne kelljen.
Hát ez a negyven per készlet elég húzós, de ha a tulajok belemennek visszajelzek. Fontos lenne maga a szerkezet is. Nagyon köszönöm az infót!
Ja, a lépcsők... Kétlépcsős félbe vágott körkeresztmetszet, háromlépcsős meg két szélén két vastagabb, míg középen egy vékonyabb szelet, és a középső vékony, valamint az egyik vastagabb szelet is mozog, csak külön időkben, más fordulatszámtartományoknál.