{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5192569] 2016. 02. 06. 23:38
Neon_Engine
Eladó váltót keresek.
( Jó állapotút, szar az nekem is van )
RG125/200 TSR 125/200 ezek a modellek passzolnak.
Próbálok linket beszúrni : ( http://www.bike-parts-suz.de/s... )
Ha valakinek van az ne titkolja
[#5189859] 2016. 02. 01. 19:31
PowerSanya
Sziasztok!
rg 125 tankot keresek, lehetőleg tanksapkával együtt!
Horpadás, vagy kulcshiány nem gond.
[#5189492] 2016. 02. 01. 10:53
Neon_Engine
Milyen dugó?
Ha alkatrész kell skkor szólj oem
gyári japán alkatrészt bár mit be tudok szerezni csak drága
[#5189086] 2016. 01. 31. 14:49
suzu777
sajnos ez se gyári dugó a fejméret igy nem jó, ma egy mérésre
összeraktam de 2mm elmarad igy a préssáv 3,5mm. Nem is tudom hogy mehetett ez a motor.
[#5188469] 2016. 01. 29. 21:03
Neon_Engine
Mondasz valamit.
Nem baj , én megadom neki az esélyt.
125ös TSR-ben 2 év után is szép volt honolás.
200as-ban meg azt látom hogy nem sok maradt a honolásból.
bár nem tudni mióta ketyeg ezzel a dugóval.
Különolajzóból 2 cső jön ki, egyik karbira megy
másik a kipufogó oldalt keni.
[#5188373] 2016. 01. 29. 18:44
rgwzoli
90 ezerért két párat tudok neked küldeni.
És sosem látott titánt az a power, nem is különösen erős ötvözet.
Amit az ismerősöm gyárt, az viszont a Certál nevű igen kemény alumíniumötvözetből készül, eddig kb 40-50 párat küldtem már el és büszkén jelenthetem ki, nulla panasszal használják eleddig mindet.
[#5188357] 2016. 01. 29. 17:59
Stillnes
Olvas kicsit vissza itt a fórumon, mert úgy emlékszem van itt olyan ember, aki tud gyártatni, szerezni neked powert.
[#5188345] 2016. 01. 29. 17:35
suzu777
lehet hogy én más szemmel nézem ezt az egészet,de a gyári hkar elég gyenge pláne a 18 csapszeghez képest
ráadásul 1 évig gyártották ezt a tipust 92-ben. Minden japán gyártó csinált 200ccm de nem gyártották sokáig.
sdr mtx kx rg . Söt az elbaltázott tipusok között van más is. Az hogy a szivó oldal ragad meg nálam is az furcsa az a hütött felület.
[#5188299] 2016. 01. 29. 13:30
Barna771
Szaisztok! A héten eltört a power szelepen és elvittem egy céghez hátha tud gyártani de azt mondták, hogy titán ötvözet és darabja 90e ft. Ez mennyire reális??
[#5187540] 2016. 01. 27. 22:05
Neon_Engine
Fusi megoldások hadát tártam fel ami csípi a szemem.
Megragad lehet elásni.
Legtisztább szerintem ha gyári dugóval összerakom.
Eddig ùgy látszott ez reménytelen. Szerencsére
Sikerült beszélnem a gerecsemocival.
Utolsó reménysugaraim voltak
[#5187534] 2016. 01. 27. 21:57
Neon_Engine
Ts 200r motorom van , dugó és henger pasdzol az rg 200 ból.
Hajtókar is hosszabb és a dugó is magas.
Dugó fejmagassága 24mm és 16mm csapszeg van benne.
125 ös tsr ben soha nem ragadt meg a prox dugó.
Ezek a fusi megoldások nem tipus hibák hanem
gány megoldás miatti problémák.
Gyárilag megvan ez szépen oldva.
Én bízok a japcsi mérnökökben így gyári állapotra lesz visszafaragva.
[#5187395] 2016. 01. 27. 16:52
JRC
Wiseco Zrt600 dugó ;-)
[#5187389] 2016. 01. 27. 16:37
suzu777
akkor miért tették bele a tapmagasitot a dugó magas vagy a hajtókar hosszú.
Az Rm az berogos más a gyujtás povervezérles etc lenne munka vele.
[#5187386] 2016. 01. 27. 16:30
Neon_Engine
Sikerült beszélnem a gerecse motorral is.
Hüvelyezem , és kap új dugót meg mindent ami kell.
Japánból minden megoldható csak új henger baszott drága.
210E forint egy henger.
[#5187357] 2016. 01. 27. 14:48
suzu777
profin megcsinálták a tapemelést, a hajtókart lemunkálták vagy beleért a sonkába? a dugó hogy a szivóoldalon megragadt
az biztos tipushiba mert az enyém is ott van megragadva, A dugó amit rendeltem az nem jó nekem is alá kell tennem a henger alá 9mm, mert a rajz ami után rendeltem a csapszeg közepétöl adja a fejmagasságot pedig a felső él a csapszeg tetejéröl annyi. Van 1 9mm -rel magasabb dugom.
Végül is szép a motor tennék bele ugyanilyen méretü uj dugattyut. az RM250 látom keresed csak vizsgáig jó.
[#5187148] 2016. 01. 27. 0:20
Neon_Engine
Erről van itt szó.
[#5187147] 2016. 01. 27. 0:20
Neon_Engine
[#5186178] 2016. 01. 24. 22:10
Neon_Engine
Kovácsolt dugót készít.
Nem önti.
És gyűrűt is szerintem berendel.
Nincs baj az öntöttel se főleg hobbihasználatnál.
NA MEGY HA AZ A DUGÓ FASZA ANYAGBÓL VAN ÖNTVE!!!!
De én nem öntöttet készíttetek.
DR be is csak OEM vagy ismertebb minőségi árucikkek
lettek be hurkatöltőzve.
Csak a dr hez kérem szépen szarásig van minden alkatrésszel.
[#5186060] 2016. 01. 24. 19:09
rgwzoli
Ezt azért így, teljes általánosságban nem jelenteném ki. Használtam már RGV-ben is öntött dugókat, (nem vagyok rá büszke, de akkoriban elég csóringer voltam) és használunk a fiam MX80-as KTM-ében is, az már egy komplett szezont lehúzott nulla hibával.
Amit megjegyeznék , mint hátrányosságot, inkább a gyűrű.
Kb 50 üó alatt 1,1 mm nyitásúra kopott.
No, az már inkább gáz. Ami dugót kivettünk ennyi idő után, tökéletes állapotban volt még akkor is, minimális kopással.
A nem mindegy, hogy hol önteted.
Az ország legjobb ilyen szakembere Zalaegerszegen található.
[#5185800] 2016. 01. 24. 11:14
suzu777
maszek dugot ne öntessél = a ragadással.
[#5185712] 2016. 01. 24. 10:29
Neon_Engine
Köszönöm
[#5185691] 2016. 01. 24. 10:03
suzu777
A 66
B 65
C 18
D 19,5
E 13,5
F13,5
G 24
a Honda cr250 97-01 csak a dugó hossza több 10mm-rel igaz 67,84-nél nagyobbat nem találtam.
a dugattyu lapostetös mindkét esetben
[#5185612] 2016. 01. 23. 22:23
Neon_Engine
Letudnád nekem írni a méreteket?
Nagyon megköszönném
Gyártatnék 2,25 századdal nagyobb dugót.
Meg a jövőre gondolva egyből egy + 2,50 is.
Nagyobbra nem merem megfúratni. Így is elég vékony már a hüvely.
Nem tudom mit bír.
[#5185253] 2016. 01. 23. 11:23
suzu777
nekem irtad tudom ami benne volt az gyárinak néz ki,meg a talppakolás is gyári.
[#5185229] 2016. 01. 23. 10:30
dani1337
SÜRGŐSEN ELADÓ! Az ár erősen alkuképes, amíg a kinézett motor még megvan! Eladó Suzuki RG 125 GAMMA. Motorikusan kiváló. Esztétikailag is szép állapotban, néhány használatból eredő karcolással. Tökéletes kezdő motor, A1-es jogosítvánnyal vezethető (7kW szerepel a forgalmiban, éves biztosítási díj kb. 3000Ft). A gyári elektronikus fojtása kikapcsolható. Kikapcsolt állapotban egy igazi versenymotor élményét nyújtja(30Le). Gyári három fokozatban nyitó elektronikus power szeleppel van felszerelve a motor. Minden elektronikus berendezés működik a motoron. Ésszerű ajánlat mellett jár hozzá ajándékként egy gyári nicasilos henger és egy garnitúra gumi. IRÁNYÁR: 300.000Ft Érd.: 06-70/625-2262