Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Eladó váltót keresek.
( Jó állapotút, szar az nekem is van )
RG125/200 TSR 125/200 ezek a modellek passzolnak.
Próbálok linket beszúrni : ( http://www.bike-parts-suz.de/s... )
Ha valakinek van az ne titkolja
Sziasztok!
rg 125 tankot keresek, lehetőleg tanksapkával együtt!
Horpadás, vagy kulcshiány nem gond.
Milyen dugó?
Ha alkatrész kell skkor szólj oem
gyári japán alkatrészt bár mit be tudok szerezni csak drága
sajnos ez se gyári dugó a fejméret igy nem jó, ma egy mérésre
összeraktam de 2mm elmarad igy a préssáv 3,5mm. Nem is tudom hogy mehetett ez a motor.
Mondasz valamit.
Nem baj , én megadom neki az esélyt.
125ös TSR-ben 2 év után is szép volt honolás.
200as-ban meg azt látom hogy nem sok maradt a honolásból.
bár nem tudni mióta ketyeg ezzel a dugóval.
Különolajzóból 2 cső jön ki, egyik karbira megy
másik a kipufogó oldalt keni.
90 ezerért két párat tudok neked küldeni.
És sosem látott titánt az a power, nem is különösen erős ötvözet.
Amit az ismerősöm gyárt, az viszont a Certál nevű igen kemény alumíniumötvözetből készül, eddig kb 40-50 párat küldtem már el és büszkén jelenthetem ki, nulla panasszal használják eleddig mindet.
Olvas kicsit vissza itt a fórumon, mert úgy emlékszem van itt olyan ember, aki tud gyártatni, szerezni neked powert.
lehet hogy én más szemmel nézem ezt az egészet,de a gyári hkar elég gyenge pláne a 18 csapszeghez képest
ráadásul 1 évig gyártották ezt a tipust 92-ben. Minden japán gyártó csinált 200ccm de nem gyártották sokáig.
sdr mtx kx rg . Söt az elbaltázott tipusok között van más is. Az hogy a szivó oldal ragad meg nálam is az furcsa az a hütött felület.
Szaisztok! A héten eltört a power szelepen és elvittem egy céghez hátha tud gyártani de azt mondták, hogy titán ötvözet és darabja 90e ft. Ez mennyire reális??
Fusi megoldások hadát tártam fel ami csípi a szemem.
Megragad lehet elásni.
Legtisztább szerintem ha gyári dugóval összerakom.
Eddig ùgy látszott ez reménytelen. Szerencsére
Sikerült beszélnem a gerecsemocival.
Utolsó reménysugaraim voltak
Ts 200r motorom van , dugó és henger pasdzol az rg 200 ból.
Hajtókar is hosszabb és a dugó is magas.
Dugó fejmagassága 24mm és 16mm csapszeg van benne.
125 ös tsr ben soha nem ragadt meg a prox dugó.
Ezek a fusi megoldások nem tipus hibák hanem
gány megoldás miatti problémák.
Gyárilag megvan ez szépen oldva.
Én bízok a japcsi mérnökökben így gyári állapotra lesz visszafaragva.
Wiseco Zrt600 dugó ;-)
akkor miért tették bele a tapmagasitot a dugó magas vagy a hajtókar hosszú.
Az Rm az berogos más a gyujtás povervezérles etc lenne munka vele.
Sikerült beszélnem a gerecse motorral is.
Hüvelyezem , és kap új dugót meg mindent ami kell.
Japánból minden megoldható csak új henger baszott drága.
210E forint egy henger.
profin megcsinálták a tapemelést, a hajtókart lemunkálták vagy beleért a sonkába? a dugó hogy a szivóoldalon megragadt
az biztos tipushiba mert az enyém is ott van megragadva, A dugó amit rendeltem az nem jó nekem is alá kell tennem a henger alá 9mm, mert a rajz ami után rendeltem a csapszeg közepétöl adja a fejmagasságot pedig a felső él a csapszeg tetejéröl annyi. Van 1 9mm -rel magasabb dugom.
Végül is szép a motor tennék bele ugyanilyen méretü uj dugattyut. az RM250 látom keresed csak vizsgáig jó.
Erről van itt szó.
Kovácsolt dugót készít.
Nem önti.
És gyűrűt is szerintem berendel.
Nincs baj az öntöttel se főleg hobbihasználatnál.
NA MEGY HA AZ A DUGÓ FASZA ANYAGBÓL VAN ÖNTVE!!!!
De én nem öntöttet készíttetek.
DR be is csak OEM vagy ismertebb minőségi árucikkek
lettek be hurkatöltőzve.
Csak a dr hez kérem szépen szarásig van minden alkatrésszel.
Ezt azért így, teljes általánosságban nem jelenteném ki. Használtam már RGV-ben is öntött dugókat, (nem vagyok rá büszke, de akkoriban elég csóringer voltam) és használunk a fiam MX80-as KTM-ében is, az már egy komplett szezont lehúzott nulla hibával.
Amit megjegyeznék , mint hátrányosságot, inkább a gyűrű.
Kb 50 üó alatt 1,1 mm nyitásúra kopott.
No, az már inkább gáz. Ami dugót kivettünk ennyi idő után, tökéletes állapotban volt még akkor is, minimális kopással.
A nem mindegy, hogy hol önteted.
Az ország legjobb ilyen szakembere Zalaegerszegen található.
maszek dugot ne öntessél = a ragadással.
Köszönöm
A 66
B 65
C 18
D 19,5
E 13,5
F13,5
G 24
a Honda cr250 97-01 csak a dugó hossza több 10mm-rel igaz 67,84-nél nagyobbat nem találtam.
a dugattyu lapostetös mindkét esetben
Letudnád nekem írni a méreteket?
Nagyon megköszönném
Gyártatnék 2,25 századdal nagyobb dugót.
Meg a jövőre gondolva egyből egy + 2,50 is.
Nagyobbra nem merem megfúratni. Így is elég vékony már a hüvely.
Nem tudom mit bír.
nekem irtad tudom ami benne volt az gyárinak néz ki,meg a talppakolás is gyári.
SÜRGŐSEN ELADÓ! Az ár erősen alkuképes, amíg a kinézett motor még megvan! Eladó Suzuki RG 125 GAMMA. Motorikusan kiváló. Esztétikailag is szép állapotban, néhány használatból eredő karcolással. Tökéletes kezdő motor, A1-es jogosítvánnyal vezethető (7kW szerepel a forgalmiban, éves biztosítási díj kb. 3000Ft). A gyári elektronikus fojtása kikapcsolható. Kikapcsolt állapotban egy igazi versenymotor élményét nyújtja(30Le). Gyári három fokozatban nyitó elektronikus power szeleppel van felszerelve a motor. Minden elektronikus berendezés működik a motoron. Ésszerű ajánlat mellett jár hozzá ajándékként egy gyári nicasilos henger és egy garnitúra gumi. IRÁNYÁR: 300.000Ft Érd.: 06-70/625-2262