{{user.u}} mégsem
{{errorMessage}}
[#4021657] 2012. 05. 19. 19:22
dubel
Ha csiki-csuki szűk helyeken endurózik akkor túlmelegítheti a vizet és megy el a rendszerből,de ha nem forralja meg akkor nem szabad,h hiányozzon a rendszerből!
[#4021646] 2012. 05. 19. 19:15
SuzukiFan
Hali! Érdeklödnék,hogy haverom most vett egy rmz 450 es 05 évjártu kerékpárt:D
És olyat mondott h a viz után kell tölteni,mert h nincs tartája meg ienek,és hogy ezeknek utána kell tölteni,hát yz 450 05* egyszer nem töltötünk utánna, nem hiszem h Rmz-nél kéne,de lehet tévedek,hozzá szolások? esetleg valaki valamit,én röhögtem rajta,mert kiváncsi lennék hova tünik az a viz,ha nem eszi."elvileg"
[#4021645] 2012. 05. 19. 19:15
lasziati
Eladóvá vált, rengeteg új alkatrészem a volt motorom eladása miatt!

1989 Suzuki RM 250 típushoz vettem őket. De nagyrésze jó 89-95-ig illetzve az RMX-ek jópár évjáratához!

Proxx hajtókar szett bontatlan csomagolásban (03,3310) 25.000ft
Boyesen membrán bontatlan csom. (#637) 9000ft
winderosa szimering szett bontatlan csomagolásban (1822126) 7000ft
Athena tömités szett: 10000ft
Henger vadonat új alapméretes újranikaszilozva: 75000ft
Hozzá új gyári dugattyú (12110-29E20-0F0) 15000ft
Hengerfej tömítés új gyári (11141-28C10) 4000ft
Gyári új gyűrű 2db (12141-41620) 6000ft/2db
Gyári új tűgörgő felső(09263-18016) 2500ft
Gyári új csapszeg felső+2db zéger(12151-37F00) 2000ft
Kuplung kiemelő gyári új (23165-28300) 1500ft
Gyári új talp csapágy 2db power és a kuplung-hoz (09263-10002) 2000ft/2db
Gyári új kuplung tengely csapágy (09263-09001) 2500ft
Gyári új kuplung tengely csapágy (09263-12024) 2000ft
Gyári új tűgörgő a váltóba (09263-30035) 4000ft
Gyári új vízpumpa szimering (17461-03B00) 1200ft
Gyári új csapágy a váltóba (09262-22023) 6000ft
Pyramid első teleszkóp szimering szett 2 szim+2 porv.) 7000ft
Gyári kezelési útmutató (zöld könyv) szép állapotban 8000ft
Eladó egyben vagy külön-külön bármi!

Kérésre képet küldök!

lasziati@gmail.com

+36303699876
[#4021375] 2012. 05. 19. 13:23
Barnel88
Helló!
Valaki linkelne nekem egy service manualt RM 250-hez? K3-as.
Köszönöm!
[#4020040] 2012. 05. 18. 9:45
DewEnduro
Mesélek kicsit.
Lendkerék mágnes eleve repedt volt, aztán egy borulásnál széttört, szerencsére álló helyzetben, utána természetesen berúgni sem lehetett(akadt a törött mágnes). Volt másik RMX lendkerekem, szintén sérült, még így vettem, hogy majd egyszer jó lesz, kivettem a megfelelő mágnest és átragasztottam az enyémbe, de még erőtlenebb lett és füstölt mint a gyárkémény. Szikra, minden egyéb volt egyébként.
Próbáltam karbulálni, hátha az a baja, de nem javított, gyertya hézag csökkentés sem.
Aztán feszültségeket mértem mit ad le a lendkerék, szervízkönyv nuku, RM 250 szervízkönyv szerint a gyújtás tekercsnek 25V körül kell leadnia, hát ebben max 10V jött ki. A fő probléma a gyenge gyújtás volt, RGO hol volt szikra nyomás alatt hol nem, terheletlenül gyertya kivéve hiába néztem, ott minden jónak tűnt.
Ettől a gyenge gyújtástól nem ment a motor, már régen sem, de most meg aztán végképp nem.
Na ekkor döntöttem úgy, hogy másik lendkerék, ez reménytelen fehér holló bontottban, de sikerült egyet szerválni
Bedobtam, még igazán karbulálva, meg előgyújtás sincs pontosan állítva, de olyan lett a motor, mint még sose volt füstölés abbamaradt(rgo. rendesen elég az üzemanyag van minden fordulatra szikra, ezt se karbi és túl dús keverék okozta) feszt mértem igencsak több jön így ki, bár a 25V ez se éri el, lehet RMX nek nem is kell annyi, ezt nem tudom

Csak javasolni tudom mindenkinek a gyújtást nézzétek/nézessétek át és azt állítsátok be először, ha az rendben van, akkor jöhet a többi Lehet ti is egy másik motort kaptok ezen művelet után Nem gondoltam volna, h ez a motor ilyeneket tud persze ez lehet csak nekem meglepő, más kiröhögné így is, mi ez a szar Bevallom mindenre gondoltam korábban is, de gyújtás problémára nem de mentségemre legyen szólva, nem vagyok szerelő, csak mekk elek
[#4019659] 2012. 05. 17. 22:06
Pálfy
leírhatnád mi volt a hiba, és a megoldás
[#4019413] 2012. 05. 17. 20:33
DewEnduro
Nem gond, köszönöm a fáradozást

Sikerült végül megjavítani, olyan lett mint még sose volt
Jó vas ez az RMX, nem gondoltam volna, hogy ilyeneket tud s még be sincs hangolva, csak rádobtam a másik lendkereket

Skacok, gyújtást skubizzátok
[#4018999] 2012. 05. 17. 15:56
Pálfy
Sajna nem took segíteni pedig körbe kérdeztem
[#4018960] 2012. 05. 17. 15:26
DewEnduro
Van valakinek RMX 250 szervíz könyv?
Az elektronikai rész pár oldala érdekelne,
feszültségek, ellenállások, stb.
[#4018917] 2012. 05. 17. 14:37
SuzukiRM-Z
Rendben Köszi
[#4018577] 2012. 05. 17. 10:07
RM-Z.250
Állítsátok be a szelephézagot és ne a gyári szervízkönyv szerinti gyertyát használt mert az egy kalap sz@r.... Nekem az volt a probléma CR8E a szervízkönyv szerinti gyertya de semmit sem ér....
Én beletettem Kovi Doktor 450 es YZ gyertyáját és azóta egy rúgásra indul... Hirtelen enyi....!
[#4018334] 2012. 05. 16. 23:59
dubel
Az,hogy víz volt a karbiban az sűrűn előfordul,főleg egy krosszmotornál,de ha a karbit rendesen kitakarítottad akkor azzal nem lehet gond! Az,hogy habos volt az olaj az nem túl jó dolog,mert ez olyan jelenség mintha oda is víz került volna és annak valami oka kell,hogy legyen! Az meg,hogy nem indul sok oka lehet,de ahhoz az embernek ott kell lenni a motornál és átvizsgálni! De én először a szelephézagot nézném meg, mert elég ha csak egy szelepnél sántít akkor már nincs meg a kompresszió és nem akar indulni! Írtad,hogy új gyertyát raktál bele,én jártam úgy,h a zsír új gyertya 10kilómétert bírt ki és utána nem akart indulni a motor,csak durrogott! Az még,h van szikra az nem azt jelenti,h terhelés alatt meg is tudja gyújtani a keveréket! Hirtelen ennyi jut eszembe,de ha előttem lenne a motor akkor egyszerűbb lenne,mert végig lehetne zongorázni és kizárni a hibalehetőségeket!
[#4018287] 2012. 05. 16. 22:58
SuzukiRM-Z
Sziasztok újabb kérdésem lenne felétek, újabb problémám akadt
2006 os Suzuki rmz 250-em van
úgy kezdődött a dolog hogy nem nagyon akart indulni a gép hidegen is 5-6 ig rúgásra, meg érzett a motoron hogy dadog meg nem úgy veszi a lapot időszerűnek tűnt már egyébként is egy gyertya csere vettem hozzá kis is lett cserélve.. ugyan ezt csinálja végül egyik ismerősöm motor szerelő meg kértem hogy vessen rá egy pillantás lényeg hogy karbiban viz is volt a benzin mellet ki öntöttem a tankból a benzin raktunk bele új benzin. Járt is szépen nem akart le állni. következő hétvégén készültem hogy ki megyek pályára és csak kovácsiságból be akartam indítani de megintcsak nem akart indulni vagy csak nehézkesen arra lettem figyelmes hogy az olaj ami benne van habosnak tünt akkor olaj csere meg megint csak ki lett takarítva a karbi meg végig néztem a vezetékezést hogy valahol meg sérült volna vagy ilyesmi csatlakozokat be fújtam kontakt sprével össze raktam a motort és nem indul úgyan csak
ha jártatok már igy vagy valaki tud valamit akkor szívesen meghallgatom mert se én se a szerelő nem tudott rá mit mondani
szikra van, kevesebb mind 40 óra van a szelepekben

előre is köszönöm
[#4017602] 2012. 05. 16. 18:40
verpe
Eladó Suzuki RM 250 1991-1993 komplett tömítés készlet (Athena P400510850252) 5eFt-os áron.
Hiánytalan.
Adatlapról elértek. Üdv!
[#4017297] 2012. 05. 16. 13:34
DewEnduro
telszám lemaradt, sorry, 20/5179025
[#4017296] 2012. 05. 16. 13:34
DewEnduro
Sziasztok!
Van egy működő km számlálóm eladó 5000Ft, négyzet spirál kell bele.
Adok hozzá ingyen egy 90cm-es spirált is, a belső spirál csere.
Emailben érdeklődj, vagy akár itt a fórumon.
[#4015342] 2012. 05. 14. 23:49
DewEnduro
köszi az infót
Nekem a lendkerék lesz a ludas, csak az állórészt is le akarom csekkolni, az a BAJ, hogy semmi infóm, hol minek kéne lenni normálisan, nem csak ellenállásban, feszültségeket se vágom, de ahogy szikrákat próbáltam nézni darabszámra/szemre, nekem az se stimmel. Mérni kéne de majd megoldom
[#4014724] 2012. 05. 14. 21:05
B.Jani
Sziasztok tudnátok segíteni abban hogy mekkora szimering kell a fordított telós RMX-be? mert cserélnem kell de mielőtt szétszedném meg akarom venni a öket. Ja és milyen viszkozitású olajat ajánlotok bele?
[#4014445] 2012. 05. 14. 18:32
palus1
Szia.Azért vettem le a hengerfejet meg a hengert mert dugót cseréltem.Felül az 5 csavar-ból az eggyiknél szivárog felfele a viz.Ó gyürüket már cseréltem és semmi-ugyan az!
[#4014170] 2012. 05. 14. 15:53
Pálfy
Szasz
Szerintem ha elviszed motortekercselőhöz akkor letekeri és megméri milyen hosszú és vastag a drót és vissza tudja tekercselni .
A jeladó az ugyanaz mint a sok tekercsesén ( ilyet kerestem ) !
Nekem is kicsi volt a szikra, de az újjal elefántot lehet agyonveretni
[#4013775] 2012. 05. 14. 10:27
DewEnduro
Sziasztok!

Kéne egy kis help, akinek épp le van véve a tank, vagy van elfekvőben RMX250 4 mágneses gyújtás álló része és multiméter meg 2 perc szabadidő

A tekerecsek ellenállás értékére lenne szükségem.
A 3 egybekötött tekercs mérhető a szürke önálló és test(vagy fekete+fehér) között. A másik tekercs mérhető az 5 ös csati két alsó pontján(piros+fekete és piros+fehér között)

A sima piros és a zöld a jeladóról jön, ez csak plusz infó volt, hogy valami hasznosat is írjak
[#4013768] 2012. 05. 14. 10:21
DewEnduro
Szia!
Gerecsemotornak szerintem lesz
[#4013738] 2012. 05. 14. 9:55
Tommib
sziasztok, RM 250eshez keresek jobb oldali beöntős hűtőt, évjárat 93-96. 4 kivezetése van a túlfolyón kivül, 2 alul egy vastag és egy véknyabb, 2 felül. köszi
[#4013529] 2012. 05. 13. 22:52
hardyextrem
Sziasztok ! Most lenne olajcserém egy Suzuki RM 125-be de igazábol nem nagyon értek az olajakhoz hogy melyik jobb mifajta való bele és ehez szeretnék segítséget kérni előre is köszönöm !
[#4012623] 2012. 05. 13. 15:58
Pálfy