Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jótanács! Ha még nem raktátok össze akkor a szabadonfutó csavarjait vegyétek ki és menetrögzítővel tegyétek vissza, nehogy egyszer beleess ugyanabba a szarba amibe én a 650-essel...
650nél már nálam is volt egy ilyen. Fellazultak a szabadonfutó csavarjai és szétdarálták az állórész tekercseit, ha jól emlékszem kb. 80e km.-nél volt ez a móka. cseréltem a tekercset illetve a szabadonfutó csavarjait menetrögzítővel tettem vissza, azóta nem jelentkezett a hiba.
Akkor érdekes a dolog, nekem eccer volt, hogy a szabadonfutó csavarjai fellazultak, de ott előtte mint kiderült belenyúltak, megköszörülték eladásra a főtengelyt ami kb 6000km után ketté is tört, valahoé megvan még.
Én még soha, de ahogy a csavarokat néztem előttem más sem.
Hát ez miért lazult fel, szedted már szét?
Tudja a halál.
Baaaaar sportcsopper.
Bár volt már aki megmondta, hogy az sv egy szar. Tudod, akiről nem beszélünk.
Én szeretem, és tudom ő is szeret engem. Amúgy eddig kb ennyi gondom volt sv-vel, kb 70ekm alatt. A 650est is beleértve.
Ez a motor utal teged.
Pont Transzfogarason voltunk, akkor baszott be. Mikor máskor ugye. De szerencsére uccsó nap, szóval végigtoltunk mindent.....is.
Na Sanyi, csak ennyi volt a gond szerencsére. Egyik csavar fellazult, kicsit megfényesítette a lendkereket, de nincs gáz.
De szép hangja van leszakdtak a magnesekna forgórészről ?

Azt mondják az sv soha el nem romlik
sv évadzáró gurulás nem lesz?
Sziasztok,
Valakinek kell ilyen teljes oldalidom tartókonzol?
4000-be viheti...
Csatlakozom, nekem is ennyit eszik az injektoros ha "kenem" neki!
Lehet. Nálam a tépés kb 150-160-as tempó. Fordulatszám 8-9e környékén. Ha lazán megyek akkor 110-120 kb, de azt kanyarban is
nekem duplagyertyás kis sv van...
saját papás túra tempómmal 4l az átlagfogy. de ha sietek vhova,akkor 6ot is beszív.
A Ducati állítólag fantasztikus motor, de a szervizelésére nem szeretnék ráhangolódni...
Elég nekem a Honda/Suzuki.
7,5 volt a top 650-es inyektoros.
OK. Meggyőztetek. Karbi maradhat majd - amíg jól viselkedik
Hát! Ha én "tépem" neki akkor nem elég az 5 liter/100. Dehát nyilván nem egyforma a két kezünk!
4 éve van meg a karbis SV-m. Az elején voltak vele gondok mert az előző tulajok valamelyike egy trehány f@sz volt és hagyta állni a mocit üres tankkal. Aminek rozsdásodás lett a vége, ami persze bejutott a karbiba és úszott minden a benzinben. De a motor még ekkor is ment, igaz egy éjszakai állás alatt maga alá pisilte a benzint mert se a tűszelepek se a csap nem zárt el. Na de saját kezűleg felújítottam benne mindent, karbikat, tankot, csapot, anyagköltségbe került (~35e Ft). Csináltam rajta szelephézag ellenőrzést, karbi szinkront, gyertya, fékfolyadék, teló szimmering és olaj cserét, ugye a szokásos kopó fogyó dolgokat. Na és azóta 4 éve nem kellett hozzányúlni! Csak a kötelező karbantartásokat csináltam meg, teszi a dolgát, megy, indul, stb, ja és fogyaszt 5L-t ha tépem neki, ha lazán megyek 4,5L. Ennyit egy karbisról...
Ennek örülök ! A fetrengő "smájli" meg csak azért mert te is így kezdted... Béke veled...