{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5692911] 2021. 04. 15. 17:05
pipifax
sportosan megültetve
[#5692905] 2021. 04. 15. 16:07
dozer
Sziasztok!
Jó rég nem jártam erre !
Nincs valakinek esetleg eladó olyan konzol ami kompatibilis lehet nyeregtáska tartására? Vagy valami ötlet ami bevált!
Köszike!
[#5690127] 2021. 04. 05. 11:50
Pocses
Asszem remegnének a térdeid rajta... na nem platóson.
[#5690122] 2021. 04. 05. 11:31
Bogyó_bá'
Yes!
[#5690110] 2021. 04. 05. 11:11
Pocses
Vagy sor3at.
[#5690100] 2021. 04. 05. 11:05
Vidom
Egy darabig abban a hitben voltam, hogy a sor4m alapjáraton kevesebbet megy (araszolás) mit a V4 (V2). Aztán a kalkulátorok és az ismerősök sztender kisérletei megcáfoltak ebben.

Nagyon becsapós a hang. Az viszont igaz, hogy egy sor4 3 ezres fordulat alatt is el van, legfeljebb nem vagy nem úgy gyorsul, de a V2 hajlamos ilyenkor tiltakozni már a fordulat ellen is, nemhogy a gyorsítás ellen
[#5690093] 2021. 04. 05. 10:56
tsanyi
Az sv kevés nőnek jött be, hamar áttértek a sor4-re mert kezelhetőbb, de ahohy az ősi és igaz mondás tartja: az Ember V2-őt hajt!
[#5690086] 2021. 04. 05. 10:49
H_von_T
Későn sikerült leraknia a jogsit, igazából az idei év lesz az első “tiszta” szezonja. Erőltetni nem akarom a dolgot, nincs meg a magabiztossága a motoron pedig jól motorozik. Ha ebben a szezonban se jön meg, akkor a Duke is megy. A motor egy élvezeti cikk, nem lehet félelemmel vagy tartással motorozni.
[#5689952] 2021. 04. 05. 9:14
Vidom
Nem ismerve a részleteket, de biztos, hogy a párod akar motorozni (pontosabban élvezi)? Ok, hogy a SV nagy, de a 2 éves Duke-ban a 380 km (kb 1,5 tank benzin) akkor is kevés.

Évi 150-300 km-ért nem érdemes motort fenn tartani, olcsóbb a bérlés. Ez kb évi 1-2 nap motorozást jelent
[#5689843] 2021. 04. 04. 22:07
H_von_T
Az asszony SV-jét most áruljuk, mert három év alatt ment kb ezer kilométert. Nem tudja használni, mert nagy neki. A majdnem két éves Duke-jában van 380 km. Az én Dl-em 1 hónap múlva lesz 4 éves, most 9.500 km van benne. Szóval lehetséges az alacsony futás.
[#5689563] 2021. 04. 04. 19:11
Sm_chef
Véleményem szerint sokkal előrébb lennénk ha ez lenne a jellemző mentalitás. Kerek perec a valósat állítani bármiről, nem csak a motorokat értem ez alatt.
[#5689470] 2021. 04. 04. 17:49
tsanyi
2 volt kollégám akik szomszédok, közepes anyagi helyzettel (van 5-6 kamionjuk fejenként) és mindkettőnek van 1-2 motorja, egyiknek egy busa másiknak VZ 1600......mindkettő 2004 körüli és mindkét motorban 7000km körül van, egyik sem használja és a km-ek valósak.
[#5689469] 2021. 04. 04. 17:45
tsanyi
Miért?
[#5689440] 2021. 04. 04. 16:19
btibor
azóta is áll az a Sv 1000....
[#5689436] 2021. 04. 04. 15:53
Vidom
De lehet. A nyilvántartás 2012-től van. Ha ilyet találsz mint amit irtál az gyanús. Persze olyan lehet, hogy két műszaki közöttd minimálisat ment valamiért (gyerekszületett, építkezett, lábáttörte, stb) de ha ez éveken keresztül igy van akkor azon már elgondolkodnék...

De ha beleírom, hogy 13 éves, 2. tulajdonos 69.000 km akkor felhívsz?

Na ugye, hogy nem.
[#5688918] 2021. 04. 03. 18:12
tsanyi
Azért nekem van itthon 99-es SV főtengely kettétörve, nemrég ráakadtam, de megint eltettem valahova.
[#5688907] 2021. 04. 03. 18:00
tsanyi
Nekem voltak évek amikor 1000km-t motoroztam összesen, a tavalyi is hasonló volt míg régebben 15-20000 is összejött, az előző SV-mel ami 8 évig volt meg az első 2-3 évben kb 16000 míg az utána következő 5 évben összesen nem mentem 6000km-t. A motorozás hobbi, ha van idő, kedv és pénz pörög az óra ha nincs akkor meg a garázsban telik az idő.
[#5688790] 2021. 04. 03. 14:18
Sm_chef
Nagyon sok motornál bármilyen típus is azt tapasztalom hogy ugye km adatok csak 2012 tol vannak fent 2012 ig sztem a 95% ot vissza tekerik vagy akár utána is. Pl sok esetben azt veszem észre hogy írok egy példat:2012.10. /13.400km majd 2014.10./szinten 13.400 km vagy csak valami minimális elteres. Már ezis alapból gyanús. Dehát nem tekert órájú használtmotort talán nem is kapni 15-20 éves motoroknál jellemzően 5-6-7 tulajdonos volt már eddigi bármilyen típusú lekérdezésem után.
Köszönöm!
[#5688747] 2021. 04. 03. 12:58
Zoli32
A dl gyengebb,de gyakorlatlan korforgoban siman le tud fulladni vele.
[#5688739] 2021. 04. 03. 12:45
H_von_T
Nyugodtan vegyél SV-t. Nekem a DL az első és nem bántam meg. Az SV fejenállósabb, ezért a csuklót jobban terheli. Nem kell beszarni tőle, de ismerd a képességeidet és légy fokozatos.
[#5688691] 2021. 04. 03. 11:53
Vidom
Kérd el a rendszámot. Aztán ügyfélkapun ingyenesen nézegetheted hogy hány tulajdonos volt, mennyi km volt benne az átírásoknál és műszaki vizsgáknál.
[#5688687] 2021. 04. 03. 11:47
H_von_T
Karbikhoz a gyári felújító készlet 5.000 Ft. Ez nem egy földhözvágós költség...
[#5688546] 2021. 04. 03. 8:56
Sm_chef
Megpróbálok valamilyen úton módon saját tapasztalatot szerezni ezügyben. 2004-6 és 750-850 ezer Ft körülieket nézegettem bizakodva abban hogy a kicsit drágább példányok megvigyazottabbak, jobb gazdájuk volt (lehet kicsit naiv vagyok )ismerosi körben többen inkább bandit 600 at hornet 600 at valami sor 4 et ajanlanak (tapasztalat híján idegenkednek a V2 től) az igazság hogy a sokak álltal emlegetett nyomaték "könnyű kezelhetőség" és hang ami miatt is húz felé a szívem na meg jól is néz ki bár nem az az elsődleges.
Köszönöm az eddigi válaszokat és bocsánat ha szőrszálhasogatónak tűnök
[#5688541] 2021. 04. 03. 8:28
bigoneoszi
Szia,
Generátor mágnes hiba csak az 1000-res SV-nél és DL-nél jelentkezik. A 650-esnél nincs ilyen. Mindenképp 2003 utánit nézz ami már injektoros, mert ugye a karburátorok kopnak stb...
[#5688539] 2021. 04. 03. 8:07
Zoli32
Ezt nem mondtam.
Olyat válassz kezdésre ami tetszik vezetés szempontjából.
Érdemes kipróbálni.
Az S és Csurka Kormányos,és a teljesítmény leadás tipikusan V2.
3e ig rangat 8-9e felett még csak hangja van.
Tehát gepeszkedni kell.
Tudd meg vásárlás előtt hogy szereted e.
A meghibásodásokrol még annyit hogy 10 év feletti motorokkal nem a tipushiba a lényeg hanem az előző tulajok gondossaga,és az általános állapot.
Amúgy 650 eseknel alapjarat gondokon kívül nemigen van más,és picit megemelése az allitoval oszt csá,főtengely is a karbisnal tört,az is ritkán.
De mivel sokat adtak el,olcsó is volt,nem nehéz leélt példányban futni.Igaz patika állapotú a se.