En szemelyszerint szerelore szavazok. Az SV a hideg / meleg alapjaratot egy leptetomotorral szabalyozza, a szenzorokat is ki kellene mericskelni, amondo vagyok, hogy olyan csinalja, aki erti az osszefuggeseket.
Sok motornal van olyan hidegindito rendszer, amit a hutoviz mukodtet (egy kis patronban a termosztatehoz hasonlo viasz van, ami hidegen kinyitja, melegen elzarja a plusz levegot), aminel jellemzoen dugulas okoz ilyesmit es kis pucolassal orvosolhato, de ez nem az a jatek.
Sziasztok, segítséget szeretnék kérni. 2004-es SV650S-em van 36ekmel igazoltan. A motort márciusban vettük. Megvételkor beindításkor leállt majd másodjára indult. Nyáron semmi gond nem volt vele most a hideg idő beköszöntével megint csak 2-3adjára indul. Alapjárat 1100 környéke és ahogy melegszik emeli. Melegen 1400 környéke. Raptor sportdob van rajta. Van valami amit házilag is le tudok ellenőrizni/javítani vagy mindenképp szerelőhöz kell vigyem? Köszönöm ha tudtok segíteni. Gyertya csere 2 hónapja volt irídiumosra lett cserélve.
Sziasztok!
Sv 1000 S típusú motoromra szeretnék rakni telefontartot!
Ki hogy oldotta meg? Telefon típus egy Honor 90lite 5g
Linket is elfogadok!
Vagy képet, hogy oldottatok meg??
De......épp nemrég hívott segíteni mert aladin elszabadult a tank alól gyorsan és erősen és leállt.........hát nembakartam belefojni főleg azután, hogy előtte 1 héttel valamit bekötöttek a haverjával ami könnyen lehet, hogy belejátszott. 😏
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni tapasztaltabbaktól! Sv1000 re szeretnék túra dobozokat. Mit vegyek ami megfelelő méretű erre a célra, és nyilván megfelelően praktikus is! Mivel nem ismerem a márkákat és az árakat, megköszönném a segítséget! Hátsó doboztartó van a motoron, az givi.
Sziasztok.
Az én ezresemet is utolérte az sv-k típushibája,a mágnesek ragasztása elengedett a lendkeréken. Tud valaki erre megoldást, vagy csak egy új vásárlása segít?
Segítséget kérnék!
(Megpróbálom itt is)
Van olyan márkatárs, aki Szeged környékén lakik és SV650 A/X motorja van és segítene nekem???
Arról lenne szó, hogy a Petya Motor -hoz el kéne gurulni egy méretezés szempontjából! Mivel még nem készített az újabb típushoz bukócsövet, így nincsenek meg az adatai, hogy legyárthassa.
A kis-SV-met TK-ra törték pár éve, 1 év volt mire a rendőrségi és a biztosítós ügy végigment, DAS nélkül semmit se kaptam volna. De addigra pont beütött a kovid, lassult a biznisz, ezért a motorpénzzel tömtünk be 1-2 hónapot. Nyár óta egy Z1000 van, 2004-es. Speed Triple-t akartam Zoli után szabadon, de nem volt meg rá a keret, vagy csak papír nélküli, fiktív szerződéses, olaszrendszámos, "foglalkozós"... a Kawa meg ugyanannyiért magyar forgalmival, becsületes szerető tulajtól, jó karban - szóval ennyi. 636-ost akartam mindig, de ezzel jobban jártam, az én térdemmel már nem kell hogy összecsomagolva kuporogjak :-)
Sziasztok, szia Zoli, szia tsanyi :) Próbáltalak hívni (Sanyi), még a régi számod van? Nem voltál kapcsolható... hosszú hétvégén nem lesz vmi gurulás, 577 vagy hasonlók? A motorozz.hu-t is néztem többször, de ott nincs semmi, lehalt az egész...
Sok motornal van olyan hidegindito rendszer, amit a hutoviz mukodtet (egy kis patronban a termosztatehoz hasonlo viasz van, ami hidegen kinyitja, melegen elzarja a plusz levegot), aminel jellemzoen dugulas okoz ilyesmit es kis pucolassal orvosolhato, de ez nem az a jatek.