Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na már csak valami baba dob hiányzik ;)
Végre megszabadulhatok a gyári rendszertől.
persze! De nem túlzottan számottevő ha rendszered van.
A gyári rendszer kisebb keresztmetszete miatt érzékenyebb
Van jelentősége? 475-ről lett 375-re visszavágva a palást.
az enyém azt hiszem 500mm-es vagy550-es nem tudom pontosan...
oks, mert vagy 48 vagy 52-es belsőjű csövet tudtam volna venni. 52-esre szavaztam. Mondjuk lehet jobb lenne gyári hosszú palástot is hajtani, akkor már.
belső ;) mint az Akrapovice
Értem. Hát, lassan ideérnek a cuccok, egyenes cső fog belemenni. Nálad a cső belső átmérője 52, vagy a külső?
Ha a dob hosszán nem változtattál akkor megőrzi a kipufogó ellenállását úgy mintha gyári lenne plusz a hangon változtat.
Mivel már rövidebb a tied ezért valószínűleg teljesítmény csökkenés van. Kb 2-4 Le és 5-6 Nm.
Régebben vágtad ezt a kipufogós témát. A BOS dobokban az a csillag alakú szűkítés mi célt szoktál vajon?
Érdekel. De jó volna tudni hogy mit kérsz érte.
Addigra simán! :-)
Szia!
Készen lesz a vas május 1_re?
...na még pár jópofa dolog: (az M4 dob csak jobbos )
Aham. Én pl a hátsó lábtartót szoktam használni.
Köszönöm ...mármint a motor vázàra,jól értettem....
Szia,
Persze, nem lesz baja. Viszont a pozitívat az akkura, a negatívat az ellenállás miatt valahova a vázra tessék rakni.
nyugodtan
Mire ezt lattam addigra mar a GIProt elvittek... undertail meg megvan az a tied, ha erdekel.
Sziasztok! Kène egy kis segítség ,motort bikàzhatok autóról ha lemerült az akku?.....előre is köszi :Tasi
Üdv. Írtam privátban,de ez a retek program valamiért nem továbbítja... A lényeg hogy jó az ár, valahogy vegyük fel a kontaktot ha aktuális még az ajánlatod. Számom huszas36harminc7hét5 előre is köszi.
Igen, mert ez is új, fekete és olcsóbb volt :) inkább a szín döntött.
Araival még a ringen felnyaltam a placcot, az s-es x-lite meg kicsit nagy. Utassisak lesz, ez meg megkapja az irídiumos plexit :)
Mi lett a másikkal?