Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Te
Mi?
Unalmas..
Jó a fenét..........csopperbe való..............max cápa szerint is sportcsopperbe.

(ne sértődj be nem cikizés)
Jó az a V2-es blokk, főleg egy 100 lóerőre lebutítva nagyon tartós is lehet. Valamelyik TL-es csoportban láttam, hogy 200ezres órával mutogatták a motort, de de DL-ben még többről is szólnak a legendák.
Bár mint a példák mutatják ezt sem lehetetlen szétforgatni Bár manapság sok újabb sportmotort elég 2-3x megküldeni és főtengelyes lesz. Nem kell 19 évet várni rá
Ez tekinthető fél sikernek? A lényeg megvan.
Marha érdekes eddig a TLR emet lehayabusázták,most hogy Hayabusám van ma le TLR-ezték ezt nem értem miért,?
Fogalmam sincs mennyi volt az új áruk. Szerencsére különbözőek vagyunk, a tl-nek nagyon fontos szerintem a színe, nem mindegyik áll jól neki. A dl-tl dologban nem vagyok biztos hogy abban a dl-ben teljesen tl blokk van. Na mindegy, tovább kár offolni.
Egy szép tl tényleg nagyon szép!
Szívemből szóltál!!!
Úgy gondolom, hogy már önmagában az újkori árazásuk is tükrözi a minőségbeli különbséget. De egyébként kár is erről beszélni. Ki kell próbálni egy jól karbantartott R-est vagy S-est aztán lehet miről beszélgetni. Az Sv egy tömegcikk a TL-hez képest, tehát már önmagában a kuriózum miatt is tartjuk mi nagyra. (És ezt a parkolókban is tapasztaljuk másoktól, jóleső érzés a 3 milkás gépek között látni, hogy többen bámulják meg, de persze ettől még nem lesz jobb, ez tény, de karakteresebb és tiszteletet parancsolóbb sok másnál. Ez sokunknak már elég közútra. )
pályagép?
Mi a nyomós ok? Kérdezd a suzuki gyárat!:DDD
Miért vették elő a DL1000be a TL blokot és miért nem az sv?
Értem, az sv szerintem egy baromi hosszu és elbaszott vázgeometriás motor. A fék a brembo betétekkel már elfogadható, a futómű meg olyan amilyen, nem rossz a társaihoz képest.
Erőben meg majdnem mindig elég a 120lóerő, én inkább futóműre fékre meg vázgeometriára adtam a több pénzt
Tegnap óta mar itthon van a motor. Sok mindenben ez a sor4 tetszik eddig a legjobban + nekem nagyon kézre áll. Kényelmes.
A TL utolérhetetlen karakterű, de azt hiszem az elmúlt négy szezon és kb 40ezer km után kell egy kis változatosság.
Párat alszok arra hogy mi legyen a TL-el. Most meg tart az ujdonság varázsa.
Sajnálattal hallom ezt. Szerintem egy karakteres szerethető gépet fogsz lecserélni. Végülis a cibere nem áll rossz hírben, uh még akár jól is elsülhet. Legyen szerencséd.
Jah es en mentem sv-el es ugy mondom. Anno nagyon szerettem vna egy sv-t mert kulsoleg tetszett. De sajnos mentem vele...
Erosebb futomuben,fekben,motorban is de meg az S is az sv-tol. Az R futomuve szinte u.a motorikusan papiron erosebb az S nel de valojaban nem, feke az meg kb u.a
A tls-t sportosabb mint egy sv minden tekintetben. Na ezert mondjak
Én nem mentem egy tl-el sem, nem is vágyom rá, az sv-vel megutáltam azt a blokkot. Azt elhiszem hogy az R-nek jobb a futóműve de az S-ben már nem hiszek :)
Igazaból valami nyomós érvet vártam hogy miért is sokkal jobb a tl. Pedig csak olyanokt olvasok hogy az sv-ből kell a főtengely, olajszivattyu, hűtőrendszer... na meg hogy leszakadnak a szelepek, bajos az injector és hasonlók. És nem kötekedek, csak várom az érveket.
Az sv futóműve egy lebutított túramotoré.
Eredeti terv szerint venni akartam a TL mellé egy sor4 ezret, azért, hogy legyen.

Osztottam szoroztam fájó szívvel arra jutotta, hogy két lovat nem tudok, de leginkább nem szeretnék etetni.
Idézlek:

"Azt hittem vegre olyat aminek van normális futóműve meg féke "

Ez nem tartozik az értelmes beszélgetés közé. Tehát ne várj tőlem hasonlót.
na eddig tartott az értelmes beszélgetés, Janónak megint előjött a kisebbségi komplexusa amit okoskodással kompenzál és azzal hogy a TL a szent... NA de tényleg ennyire bántja a kicsi lelkedet ha nem a TL-t Isteníti valaki?
Szerintem normálisan kérdeztem, nem fikáztam semmit csak kérdeztem... De minden bizonnyal a legjobb motor a tls ha Te ennyi pénzt rálocsoltál már :)
Zoli, mi lesz? Yoss nem foglalt előre szállást?
Nade hogyhogy ekkora fordulat?
V2-sor4.Nem káötezer?
kiváncsiságból.