Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem is volt Banner korábban, és 6-7 évet bírt az előző motorban utána meg a pályagépben, és elégedett voltam vele.
Ha megkérlek, meg tudod nézni, hogy neked is ez a típus van -e amit linkeltem?
Ötödik szezonom kezdem meg a Banner-rel. Eddig bevált, de azért csodákat nem kell tőle várni. Bár hozzáteszem, hogy holtszezonban nekem csepptöltőn van.
Lithiumra nekem biztos nem lesz keret, marad a sima, valószínűleg ez:
https://www.akkutop.hu/banner_...

Atti mit mondott végül a generátorodra?
Az én tl-em is csinálta a rángatást alacsony fordulaton, kis tempónál! Olyan szinten rángatott, hogy alig tudtam vele városban haladni. A meghajtólánc volt rossz! Szakaszosan meg volt nyúlva, az rángatta a motort! Csere után olyan simán gurultam, mint ha sor4 lenne!...nézd meg a láncot!
Igazából semmi, mert visszaraktam a gyári dobokat és hirdetem a motort. így működik normálisan.
Legolcsóbb megoldás a prop-technél beállíttatás Yoshi-boxal, utána jön az Fi-tuner meg a PC.
Előbb azért nézd végig az egyszerű hibaokokat, hátha nincs nagy baj.Sose tudni.
És végül mi lett a megoldás?
Nekem 3 évet ment a lithium akksi, az kb 40ezer km volt.
Most polcon van, kb 3 hónapja hozzá sem nyúltam azon kívül, hogy tegnap ránéztem, és fullon van most is. Attival pont konzultáltam a témáról, ő rá van izgulva hogy tönkrebassza a generátort, mert a 10 helyett 18 Ah-s. Este megnézi az én generátoromat, hogy a 3 év alatt lett-e valami baja...
Lehet el van írva az ecu, vagy épp nincs hozzairva valtoztatashoz. Az okozhat ilyesmit. Tönkrement ecu csere után az enyém is pont ezt csinálta sportdobbal. Gyári dobbal gyári szűrővel nagyjából jó.
lithium vagy Imi az annyira nem buláj?
Azt hiszem aksit kell vennem.... az asztalon veszít a töltöttségéből, 1 óra alatt kb 0,5v-ot
Tudtok valami tuti tippet jó áron? Mos JP moto ytz14-BS van benne, de nem igazán győzött meg, 3 év alatt lett kuka.....
Vagy tudtok esetleg dél pest környékén egy helyet ahol értenek hozzá, és nem csak lehúzni akarnak?
Hibakód nincs, C00 középen van a vonal gázadás után is visszaáll. Akkor megcsinálom a TB szinkront és kicserélem a gyertyákat. Injektortisztítót milyet használjak?
Kíváncsian várom a fejleményeket.
Én alap dolgokkal kezdeném. Hibakód olvasás, Service módban a c00 mellett középen van-e a vonal (TB, TPS szinkron), gyertya ellenőrzés/csere, injektortisztítás...
Ha minden jól megy, akkor a jövőhét végére össze is jön rá a pénzem és mehetek megnézni és remélem el is hozni. Bízok benne, hogy addig megvár.
Sziasztok, most volt időm kipróbálni a télen vásárolt TLR-t és nem úgy viselkedik ahogy én szeretném. Alacsonyabb fokozatokban eléggé rángat. Nem lehet tartani egy bizonyos fordulatot 3-4 ezerig mert nagyon szaggat. Volt egy ugyanilyenem és az nem csinált ilyet. Mintha az alapjárat sem lenne az igazi. 45.000km van benne. Valaki tud valami okosat mondani erre? AC nincs cserélve, de másodikra be szokott indulni. Üdv. Hajas
Akkor Nolte-nak érdemes lehet megnézni, pláne hogy itt vagy mint előző tulaj, aki mindent el tud mondani a motorról.
Na baszod igazad van.ha már szét volt szedve és összerakva akkor tényleg legózott motor
Mondjuk én a tákolt szarokra mondanám ezt a jelzőt,de ki mire.tényleg nagyon sok munkámba volt,de megérte.mai napig vissza sírom.
Jah és kikérem magamnak ,közelről is jól néz ki.nem csak távolról
Én nem lehúzásból, meg sértő szándékkal írtam, de mit hívnak legózott motornak, ha nem ezt?
https://www.sportmotor.hu/albu...
Szintén írtam, hogy értékelem, ha valaki törődik meg foglalkozik a motorjával. A tiéden (ami úgy tűnik már nem a tiéd) látszik, hogy bele van fektetve munka-idő-pénz. Szóval nekem kifejezetten tetszik ez a fehér TLR.
...és igen, a sajátomat is legózott motornak tartom, 100x jobban mint a tiédet.
A fehér TL az enyém volt.annyit hozzá tennék h nem egy legózott motor
Ahogy imrufo is írta:
-ha nem cserélsz villákat, akkor radiális felső, jó fékbetét, és fém fékcső + egy futóműállítás(ha értesz hozzá akkor magadnak belövöd) Tök vállalható lesz tőle a fék, nekem is ennyi van jelenleg.
Köszi!
Akkor jól sejtettem, hogy ezeknek a módosításoknak pályán kívül nincs nagy hasznuk. Csak egy főfékhengert kell nézni.
Nekem is a fehér tűnik jobb vételnek, annak ellenére is, hogy a szívem a kék-fehérhez húz, ez az összeállítás ami a legjobban tetszik a piros után. Viszont minnél többet nézem a fehéret annál jobban tetszik.
Hali!
Hátsó lengéscsillapítót felesleges cserélni, csakis a sznobság miatt.
Első villát felesleges cserélni, csakis a sznobság miatt. Villától függően adapterezni kell pár helyen, meg rugót cserélni. (meg amúgy qrvasok lóvé)
Egy radiális főfékhenger már jól adja egy fasza fékbetéttel.
Az első kiszemelt nekem nem jön be a gyári rendszerre hegesztett RSV kipufogóval, meg a hiányzó idomcsavarral...
A fehér TL bejön, mert látszik a törődés. De nyilván legózott motor, ami lehet előny is, meg hátrány is... A távolság mindenképp jól áll neki.
Sziasztok!

Kicsit kiestem már a témából, sima közúti túrázáshoz van értelme kicserélni a hátsó lengéscsillapítót? Illetve van e értelme cserélni az első villát egy radiális fék miatt. Pályára szökőévben egyszer ha kitévednék, leginkább rövidebb környékbeli túrákra fogom használni (50-100km).
Van megint két kiszemelt, esetleg valaki ismeri e a motorokat, vagy a tulaj köztünk van e?

https://www.kepesmotor.hu/suzuki-sportmotor/p1875336?st=Tl1000r

https://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/tl_1000_r/suzuki_tl_1000_r-12768801
Nekem jó, ha Nektek is. Pesten megszállok. Valamikor úgyis mennem kell más miatt is.
Szerintem érdemes. Szép tájak vannak arra is, az utak is tűrhetők és eléggé közel van Bp-hez. Részemről ebben is benne vagyok, úgyis kb 3 éve tervezzük.