Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hi!
Ha a gazdája meghalt,akkor csak a hagyatéki tárgyalás után értékesítheti a jogos örökös!Ez is sántít.(abban az esetben,ha a gazda nevén volt,vagy ő volt az üzembentartó,és nem valami családtag)
Jó fej vagy, de az enyém még ereje teljében ketyeg!
A honolas még akkor is látszik amikor már a dugattyú egybeolvad a hajtokarral és a gyűrűk fossá vannak kopva
Borcsáét inkább! Ne félj a kilométerektől, az enyémben 97ezernél is több van, de nem válnék meg tőle. 2éve, szelepszárszimering cserénél láttam a hengerfalon a hónolást, nincs el kopva.
Nézd meg az enyémet,pont olyan színű.Kicsit több a km,de valós és patent a gép.
Meg ne vedd!
Kék-fehér
Jah, mi is voltunk tavaly Orosházán ami pont az ország túloldala, és hát elkeserítő látvány fogadott. Meg volt egy kék fekete is, ami mint kiderült előtte piros volt, csak árkot fogott
Igen, köszi, néztem azt is. De sajna pont a fekete lenne az, amit utoljára vennék. Ezt, amit ma néztem, pont a színe miatt is tetszett meg. Sárga-fekete. Na meg persze a km, és az "újszerű" állapot. Most egy kicsit besokaltam, hogy 500 km-t mentem a semmiért. Néztem a haverodé 300 km-re van tőlem. Ha az R1-et elviszik, lehet elmegyek megnézni, de egyenlőre most várom a vevőt. Ezt a mai TL-t megvettem volna ma, ha olyan, amilyennek írják.
Havernak van picit olcsóbban egy garantáltan nem összetört tl-je. Picit több benn a km,de az valos, és nincs semmi mese hozzáköltve.
Par oldallal visszabb raktam fel képet.
Sziasztok TL-esek
Segítségeteket szeretném kérni! Ma elmentem megnézni egy TL1000R-t. USA modell. Azt láttam, hogy az órája mérfőldes, és hogy fahenreit-ben méri az üzemi hőmérsékletet. Ezen kívűl miben különbözik az európaitól? Lehet, hogy esetleg ismeri is itt valaki ezt a motort.....? Ácson árulják, állítólag a gazdija sajnos kb 2 hete elhunyt. 13500 km-el hirdetik, és újszerű állapotúnak. A motorban nem tudom hogy valós e a km, de az állapota sajna közelsem újszerű Amit csak én kiszúrtam: az első kerék csúnyán patkázva, fejidom festve, bal oldali idom hegesztve(csak belűről látszik), jobb kipu könyökön csúszásnyomra utaló sérülés, a műszerfal mögötti műanyag szintén hegesztve, és a műszerfalon a fordulatszám mutató előtti plexi törött, mint amikor egy kocsi szélvédője kavicsot kap. Kipróbáltam, szépen megy, egyenesen fut, váltója jó. 1 milliót kérnek a TL -ért, legfőképpen a kevés km miatt. De sajna nem látok bele a motorba, nem tudom hogy valós e.... Ha tudtam volna, hogy ilyen az állapota, lehet nem kocsikázok 500 km-t. R1-emet szeretném eladni, és venni egy TL1000R-t. Köszi a hsz-eket, ha lesz
Én meg brutál másnaposan támolygok hazafelé.
Ereszkedünk lefelé
Indító relé abba biztiknek a lába kontakt???
Ahogy már megírták, az indító relénél keresd a hibát...jártam így egyszer én is, sima kontakt probléma volt a relé csatlakozójánál. Ha a hiba nem ott van, akkor marad Oszi.... Vagy a piócásember ;)
Akkor ez túl fog mutatni az otthoni barkácsoláson valószínűleg
Nem mondom hogy lehetetlen a kabelköteget, elektronikát méregetni, de idegörlő pepecs munka.
Hali, van esetleg még féklámpa villogtatód?
Motoraksi ki, passat aksijára ráköt.... inditózásra az aksi feletti relè zörög amíg az indítót nyomom,aztán abbahagyja, de a feszültsèg csak 10V-ig esett le az inditozas alatt, ès amint abbahagyom, azonnal visszamegy 12V fölè. Túl egyszerű lett volna ha csak az aksi szar
En is simán be szoktam kocsirol bikázni
Akksi felett van a relé. Amikor leesik fesz ( mert szerintem zarlatos az akksi) akkor leold a relé. Kattan. 12,5 körül kellene inkabb lennie egy akksinak.
Aksitöltőre tettem, hogy hátha azzal beröffen, ès akkor tuti az aksi, de azzal is ugyanezt produkálta, annyi külömbsèggel, hogy az aksi felett kattan amint inditozok, ès utána ugyanez......Megpróbálok valahonnan aksit szerezni.... vagy a passatra kötöm :)
Illetve ha mèrem a biztositektáblába a 10A gyujtás biztijèn a feszültsèget akkor 12,3V, ès amint inditok, leesik 0-ra,kattan 1-et az ülès alatt, ès az orán a kijelzők lekapcsolnak. aztán elindul felfele a feszültsèg, kb 5 másodperc alatt 7V-ig, ahol az ülès alatt kattogni kezd, èközben az óra nèha felvillan, de ennyi.
Addigg kattog amig a gyujtást le nem veszem. ha leveszem, kezdhetem előről. Direkt az aksin mèrve is ugyanigy leesik a feszültsèg...... (frissen volt töltve)
Nekem ilyesmi akkor volt amikor annyira koppon volt az akksim, hogy az önindito relét se tudta már behúzva tartani, nemhogy tekerjen. Kattogott, villogott mindenen, tekerés meg nem volt. Lehet nem art az önindító relé 4-es csatijat is megnézni. Hajlamos a leégésre
Valami nagyobb gáz van,mert ráadom a gyujtast, , es amint inditoznèk kattan egyet az ülès alatt,majd mindenhonnan mintha elmenne az áram. aztán nèha visszajön, nèha csak kattog az ülès alatt, de az órán semmit se jelez ki De volt hogy inditozasra az ora lekapcsolt es az aksi felett kattant. Összes biztositek átnèzve már, csatlakozok kitakaritva, befujva kontaktspray-el, de mèg mindig csinálja. Csinálok kesőbb videót is, hátha valakinek van valami ötlete....
Multiméter, aztán mérés van.
Fordulaton terhelésekkel pl lámpa 14.5V-nak kell lennie. Hogyha nem annyi akkor sokminden lehet. Fő kábelkorbács, akku, fesszab, generátor, forgórész...