Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

XL egy fehér egy fekete mostani sor minta!!!
Tisztelt uraim!
Várom a pólóval kapcsolatos igényeiteket. Méret,póló szín, minta szín, db szám. A minta, hol legyen(elöl vagy hátul).Esetleg spec igény.
...csak a öninditó áramkörébe van beiktatva- nem húz meg a relé.. Nem a gyújtás körét szakítja meg.
.. egyben ez így egy kis suta 'rejtett kapcsolóként' is funkciónálhat hirtelen jött motoreltulajdonítás esetére..
Egy kis érdekességbe futottam bele a TLR-nél.
Adott egy kínai kuplung kar, ami 6 fokozatban állítható.
A jelenség az, hogy a kuplung mikrokapcsolót csak a markolattól távolabb eső 3 fokozatban kapcsolja - persze nekem a beljebb lévő 1 vagy 2 fokozatba állítva lenne jó, ám mivel ezekben nem kapcsolja nem indul be a blokk.
Namármost jól gondolom-e, hogy a kuplung mikrokapcsoló csak a motorblokk indításához kell hogy kapcsoljon, és miután beindult a motor a későbbiekben, a váltásoknál már nem számít hogy kapcsolódik-e vagy sem. (ha számítana gondolom nem lehetne kuplung nélkül váltani)
Amennyiben ez így van akkor azt a játékot tudom játszani, hogy indításhoz a markolattól távolabbra állítom, aztán miután beindult visszaállítom a kart a nekem kényelmesebb pozícióba..
Kész lettek a póló minták, feldobálom ide is mellékletbe, de elküldtem Borcsának is. Ha valakinek más szín kellene esetleg, akkor szóljon.
@Borcsa, a neveket gondolom ráteszitek majd a pólós ismerősöddel, mint eddig, ugye?
Hi!
Néhányszor láttam és hallottam TL-t élőben,nagyon tetszetősek.
A fórumotokat is el szoktam olvasni,erre reflektálnék:
Öröm olvasni nyugodt hangvételű,értelmes témákat felvető,abszulut segítőkész,összeszokot-tartozó emberek diskurzusait.
Gratula hozzá:Üdv :Pityke.
Ui:éljen a V2!!!
Inditorele nézd meg. A csatlakozó is szokott ilyet csinálni, plusz osszeegni
Bármilyen hibával amit nem tudok magam megcsinálni, csakis egy helyre megyek, mint ahogy az itt fórumozók többsége:
Baráth Attila, Kápolnásnyék
https://www.sportmotor.hu/bike...
Esetleg aki gurul egyet akár meg is nézhetné, hogy leállítás után kb 5-10 perccel melyik dob a melegebb..

Esélyes a TPS szenzor hiba, de az okozhatja a világítás fényerősségének pulzálását? (ez a jelenség fennáll folyamatos és egyenletes, 'csuklásmentes' menet közben is)

Esetleg javaslat, hogy ilyen rejtélyesebb, adott esetben több elektromos hibát rejtő, a típust jól ismerő szaki hol merre található?
Szerintem a hátsó henger magasabb hőfoka nem hiba jelenség hanem a típus sajátossága...Ő van hátul tehát a hűtés is kevesebb így melegebb a jobb oldal mint a bal. De ez kajával gondolom utána van hangolva gyárilag...
Ez első nekifutásra TPS hibának tűnik, gondolom valami ilyesmi:
http://youtu.be/m-7LdzhjwOg
Hali!
Szabi elintézve, úgyhogy részemről is mehet a 4-5-6 FIX!
Póló nekem piros L-es arany felirattal, de még úgyis lezsírozom Borcsával is, mert szokásosan több póló kell majd.
Ismét sziasztok!

Igen imádok munka után motort szerelni fölég hogy egész nap ezt csináltam (csak nem a sajátomat).
Végre vége a napnak és felülhetnék a mocimra hogy végre élvezzem a nyári nap sugarait de nem, helyette szerelek.
Megnéztem a relét, a bisztiket, az önindítót a kábelt........és hol a hiba sehol ha behúzom a kuplung kart teljesen és egy picit túúúúúúúúúl akkor egyből indul, de jó hogy mindent lebontottam róla......legalább megtakarítom belül is .
Jaaaaa töltésem alapjáraton 13,30 V gázadásra 12,99 V nem tudom ez jó lehet e, bár lehet hogy az aksi beteg egy kicsit bár indul pöcre mindig........most már.
Na erről ennyit, volt egy kis balf.szoskodás de hátha valaki tudja hasznosítani.

Üdv: bordit
Sziasztok!

Nem sűrűn írok problémát, viszont most kell egy kis segítség, még jó hogy bejelentkeztem Borcsánál.
Idei első motorozásomat ejtettem volna meg a benzinkútig meg vissza 3 km, de sajna elmarad mert nem indul sárkány, pedig egy hete izgatom a kicsit indítgatóm próbálgatom.
Hiba: gyújtráad-i szivattyú tölt- gomb megnyom- indítás és semmi a szivattyú lök egy pici benyát és kész.
Előtte egy perce indult, most meg semmi.
Szivattyú kikapcs majd vissza- feltölt - gomb megnyom semmi megint egy kis szivattyú hang és kész.
Már levettem az oldalát az aksinál de a bisztik jók a kapcsoló is annak tűnik.
Így elmaradt a mocizás sajnos.
Na mi lehet a gond?????
segítséget előre is köszike.

Üdv: bordit
Üdvözlök mindenkit!

Jelentkezek én is a talira, pólót én is kérek, szokásos XXl méretet.
Én a fekete pólóra esküszöm, de természetesen minden szín megfelel.
Időpont is jó lehet.
Szép napot, üdv nektek.
Az a fogyasztás igen magas. 7 -7,5 körül illene megállnia. De 130-nál talán annyit se eszik.
Az összes hibajelenség szerintem a tulzott üzemanyagtöbblethez köthető.
Pc van benne? Vagy bármi tuning?
14v beindítva megvan az akksin? Fesszabályzo még tipikus japán motor betegség. Melegben szeret meghalni.
Sziasztok!

Kijött pár dolog egy TLR-nél...
Valószínűleg valami elektromos jellegű hiba, esetleg van valami ötlet mi okozhat olyan jelenségeket, hogy:
- alacsony sebesség fokozatban (1-es, 2-es) gáz visszacsukásra képes leállni a motor, ekkor még gurulva kuplung be - indítózás - beindul és megy tovább.
- a fényszórón látni hogy váltakozva gyengül - visszaerősödik, gyengül majd visszaerősödik a fényerőssége egyfajta ütemben
- a jobb oldali kipufogó jóval melegebb és kormosabb is mint a bal (ez leállításkor észlelhető)
- megtartott gázállásnál elő-előjön egyfajta rángatás, csuklás a blokk üzemében mintha kihagyna gyújtás, vagy elakad az üzemanyagellátás
- magas az üzemanyag fogyasztás, dinamikus autópályás tempónál (nem 200-as száguldást értek ezalatt hanem dinamikus kigyorsítások, alapvetően 130-as tempo mellett) kb 9-10 Liter / 100 Km - ez mennyire normál?

Érdekes az is hogy, mikor nincsenek ezek a jelenségek akkor nem tűnik erőtlennek, az esetek nagy többségében egyenletesen gyorsít, húz..
Fehér póló fekete felirat L méret
Beszéltem Borcsával, a szeptember 4-5-6 FIX!
Szóval aki jön, az intézze a szabit, cserét, stb
Póló dologra ráfekszem, és kicsit javítok még a képek minőségén, és a hétvégéig átküldöm Borcsának.
Addig írjátok meg, hogy milyen színnel legyen a ti pólótokon a felirat, és akkor elkészítem azt is előre.
40+ volt akkor benne mikor vettem már nem emlékszem pontosan 11 éve volt :)

97-es a jószág úgy hogy 23 éves múlt márciusban.

A régebbi konstrukciók véleményem szerint tartosabbra voltak tervezve mint a mai hegyes gépek. Plusz nem véletlen hogy a cagiva a bimota a dl vagy az sv is ezt a blokkot használta utóbbi kettőben kicsit finomhangolva és butítva de megbízható nagyon. Természetesen itt is vannak dolgok mire oda kell figyelni és vagy finomítani de én nekem sem kellett ez idáig hozzanyulni a kopokon kívül ami a blokkban van. De nagy részt a motor többi részére is igaz ez az már más kérdés hogy felhasználó miket módosít rajta mert pl nem tetszik neki. Egyébként így hogy most láttuk a belsejét elmondható hogy nincs szár állapotban. A váltó teljesen jó pedig gyorsváltó van rajta. A hengerfej is Okes. A henger talán amin látszik a kopás de honolas meg mindig szépen ott van. Olajat megnezzuk eszi-e arról még nem tudok nyilatkozni. Eddig kB az 5000 km olajcsere alatt evett meg kB 0,5 litert. Ez szerintem normális ha cibalva van.

Kicsit hosszúra sikeredett. :)
Brékóbrékóóó!!!
Beton ez az időpont??!!! vagy legyen az, cserélnem kell a készenlétet..... de mennék inkább szentesre
95ekm
Sok okostojás megnézhetné, mert szinte mindig azt hallani hogy egy 50ekm motor már kuka és nemsokára szétesik.
Mennyi km-el vetted?
Ha jól saccolom 22 éves motor ugye?