Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

jajj de buta vagyok,most jutott el az agyamig hogy még folytott még a géped...bocsi
Csocsi gergo!Remélem igazad lesz és nem 75-öt megy:)csak hát nekem ezt mondták a szaküzletben ...na de nem gond,száguldj vele 90-el ha bírja:)ámbár súlya is elég nagy 113 vagy mennyi 124?azé oda már kell erő ...tuningold szét!jahh még valami,te újat vettél vagy használtat?
Nem az ára a lényeg... Sztem nem fog menni 75-nál többet... A folytás nem fogja ennyire vissza.
hali

remélem hogy nem gond ha beleszolok de én pont most kaptam kb 1honapja ujonnan egy tzr50-t.és azt kell hogy mondjam folytás nélkül100% hogy nem megy 70-75-t. 90 minimum kell hogy menjen. ezt debrecenbe mondták ahol vettük. most mégh sajnos folytva van azért igy csak max50km/h-t tudd menni. de 2hét mulva ha nem lessz benne legalább az eggyik folytás fix hogy akkor kiviszi a 90et. ha kiprobáltam feltétlenül megmondom. mert igen csak elkeseritö lenne ha egy 800000ft-os motor csak 70-75km/h-t tudna menni.
ja és akkor ki ne felejtsem azt se hogy ha valaki megtuningolja a mociját akkor általába az következménye hogy keményen széthajták a mocit. ugy hogy legjobb esetben se éri meg az a motor az 400000ft-ot mivel az ilyenek mint mondtam agyon hajták, különben mért tuningoná az ember?
hali

én is 14 vagyok. és pont a mai napon láttam azt a mocit. és az én véleményem az hogy nagyon nem éri meg mert ujonan 800000ft. akkor meg ki az a hülye aki majd megveszi használtan majdnem a duplájáért . egyébként is csak a dupla tárcsafék benne az extra ha jól olvastam.
Nekem egy Honda MTXem van akinek van msn az fel vehet kalfari.david@freemail.hu
nagyon jó ötlet amit mondasz!
Sziasztok!
nézzétek meg ezt a honlapot, és olvassátok végig: http://www.50ccm.atw.hu
még egy picit hiányos, mert most lett kész, de csak rajtatok múlik hogy mennyire tellik meg.
Atcsi125 szerinted jó moci a cagiva prima???
Rics: Cagiva Primám van!
Köszi BerikZ!!! Jól beszélsz!!!!!!! Cagiva a király!!!!
Igen van 50-es Cagiva, Prima néven, de ez kereklámpás mint a régebbi Mitok.
Egy kép megtekinthető róla az infomban mivel nekemis volt egy ilyenhez szerencsém. Ha engem kérdeztek lehet,hogy az RS szebb,de a Prima akkor is jobb. Ezt tapasztalatból tudom.
létezik!

Cagiva Prima fantom néven!
létezik 50-es mito???

RockAndyRoll: akkor semmi akadálya hogy motorozzunk egyet. megadom az mans elérhetőségem aztán ha aktuális akkor megdumáljuk

msn: mdenes@cia.hu
LuckyExplorer:Én akartam megvenni azt az rs-t és nekem a srác mondta hogy 22 paci van benne.Amúgy úgy tudom hogy neked van mitod,és lenne 1 kérdésem:van 50-es mito új evo fejidommal?(a döntöttlámpással)Kössz
ez a kawa valami elbaszottul jól néz ki!
Az teljesen jó!!! Mármint 5 óra után, persze csak ha nem vagy nagyon fáradt olyankor.
jaja nekem jó, csak az a bibi hogy én hétköznap 5re érek haza mert dolgozok.. hétvégén talán egész nap. de tényleg jó lenne egyet gurulni
hi! Valaki nem tud szerezni egy akrapovic-os matricát???? Amugy lehet egy 50-es rs 22 lóerős?????
Valamikor a jövőhéten jó lenne neked? Addigra talán már a 120-as Metzeler is rajta lesz.
Jó lenne mert a jövőhéten senki sem ér rá akikkel motorozni szoktam és egyedül nem merek szerpentinezni. Valamit elb.szok aztán már csak a csontvázamat találják meg egyszer valamelyik szakadék alján .
RockAndyRoll: mikor látom már a cbr-t? :) még mindig nincs meg a kipuff?
HŰŰŰ ez nem semmi. Az lett volna vicces ha a hozzászólás megírásának végén lefagyott volna a géped, nekem már volt részem ilyenben .
Az a helyzet hogy itt a 21. században már minden összehasonlító tesztnek az a vége hogy egyformán király mindegyik JAPÁN gép és mindenki döntse el hogy kinek melyik tetszik jobban külsőre. Meg egyébként is mindenki változtat valamit a motorján amint megvette (kipufogó, más gumi, futómű csavargatás, áttételek, nagyobb plexi stb. stb.) és akkor már nem is igazak azok a "problémák" amiket a tesztekben írnak, Pl: mennyibe kerül az R6-nál elsőgumi cserénél 70-es gumit kérni a gyári 60-as helyett?
1.
nekem 125ös mito evo-m van, de volt szerencsém egy 2003as 1000-es tuningolt gixerrel menni. geropapa szerintem azt a 600-as suzukit nem szoktad még meg, csupán arról volt szó, hogy teljesen más dimenzió az a gép, mint akármelyik másik kisköbcentis motor. én is mondhatnám, hogy pillanatok alatt megszoktam a gixert, de ez nem igaz, csakhát az a paripa annyira kezes volt, amit csak álmaimban mertem volna elképzelni. hihetetlenül finom rajta a gázadagolás, a kuplung csúcsszuper, fékek kivállóak, irányítást szokni kell, de hamar ráérezhető. egyedül a váltó nem tetszett nekem, dehát ez a mito-m után volt szerintem fura. nomeg az hogy hatalmas nagy az a vas :). dehát én azt mondom, hogy profi, kiforott, élvonalbeli motorral nem nehéz menni. legalább is mint azt sokan képzelik. nekem a kétütemű cagivám sokkal több odafigyelést igényel vezetés közben, de ez lehet csak egyéni szoc.probléma

2.
hogy melyik a legjobb 600-as utcai-sportmotor? jaja 600RR.. de hozzákell tenni, hogy árnyalatnyi karakterisztikai különbségek vannak a 600ások között is. ámbár egy kategória, de máshol adják le a teljesítményt, máshol kezdenek el húzni, vmelyik kicsit morcosabbnak, nyersebbnek, vagy épp kezelhetőbbnek tűnik az úton, az egyiknek jobban lineárisabb a nyomaték és teljesítmény görbéje, a másiknak nagyon nem... és még sorolhatnám. csak arra akarok kilyukadni, hogy bár a gyári adatokat összevetve, objektív szempontból idén valóban a cbr600RR tűnik a nyertesnek, de szubjektív szemszögből nem biztos hogy mindenkinek a honda okozná a legnagyobb élményt.

de azért pár szót írok róluk hamár kérdeztétek (inkább arra tenném a hangsúlyt hogy miben fejlődtek) :)
a Honda CBR600RR tavaly óta rengeteget javult. első helyét nagyrészt a már várva várt fordított villáinak és radiális fékeinek köszönheti. kellett neki nagyon! mostmár alacsony tartományokon is vadállat, így ez sem baja mint eddig.. idén a honda tűnik a leginkább kezelhető utcai sport gépnek

az én másik kedvencem a 636-os Kawasaki. legnagyobb változásnak (talán mert ez tűnik fel hirtelen) vadi új idomzatot kapott, mely szerintem őrült jó. egyszerűen gyönyörű a kawa! de ezen kívűl jelentősen változott a blokk, erősebb főtengely, erősebb váltó, csúszókuplungot kapott (600RR-on ez már volt). nagyobb az első féktárcsa és nem 3 hanem 6 küllősek a kerekei. mellesleg az is elég jól néz ki a hullámos tárcsáival együtt

a Yamaha R6-ja is változott vmennyit. ő is kapott upsidedown villákat nomeg fogták és a yamaha pártiak legnagyobb örömére (bár kicsit késve, de) az első abroncs végre olyan lett ami rá való: 120/70-es! nagyon finoman terelgethető motor. erő szempontjából körülbelül ott van ahol a kawa... csak 37 köbcentivel kevesebb :)

megemlítem azért a suzuki gixerjét is, ami szinte egy az egyben ugyanaz maradt mint a tavalyi modell, csupán kicsit más design-t kapott. a gixer már egy jó ideje mindig jó választás. nem abban rejlik az ereje, hogy a motor egyes részegységeiben feltűnően jó, hanem hogy "alles zusammen" minden jó rajta! nem tökéletes, de összeségében egy hihetetlenül jól kezelhető, kezes, stabil motor. biztos futómű és írtó szép idomzat. ja és gyárilag adnak hozzá kormánygátlót! az sem rossz azért

összeségében az a helyzet hogy szerintem bármelyikünk beérné akármelyik fent említett motorral és elégedettek is lennénk velük! én nem hoiszem hogy utcán kijönnének azok a különbségek amik eltudnák dönteni hogy melyik a jobb, vagy rosszabb. közel egy szinten vannak. amik egyik-másik mellett döntene (részemről legalább is) az már kényelmi és design szempont és az hogy melyiken érzem leginkább azt hogy rá születtem

na szófosásom volt, bocsi :)))
jó motorozást!
Olvasd el az idei 600-as SuperBike tesztet, abban benne van a válasz.
De ha nincs meg az a szám akkor elárulom hogy a 600RR a number one. Természetesen