Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

gasgas2014 txt pro 125-ös 1 000 000,-Ft Gerecsénél vettem
Sziasztok!
Egy olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy esetleg nem tud-e valaki eladó trial motort amelyik megfelel az alábbi paramétereknek?
Max 2005-ös
Márkák amik érdekeltek: GasGas, Sherco, Beta, Honda montesa
2T-4T
125-300ccm
1 milló alatti ár
Sziasztok!valakinek infója esetleg? egy honda tlm200 triálmotorról lenne szó!mennyit érhet?alkatrész lehet e hozzá?
Sziasztok! Beszereztem egy Montesa 4rt-t 2008-as. Az a kérdésem, hogy a könyvében leírt váltóolaj helyettesíthető mással, mert nehezen beszerezhető. Elf htx 740-et ír a könyv.
Heló!

Szerintem vegyél, én 20 kilóval és 10 centivel vagyok alacsonyabb, és nincs koppon az előfeszítés
Szevasztok! Kerdesem lenne a Tapasztalt trialosokhoz. Nagyon tetszik ez a fajta motorozas, regebben enduroztam terepen, most biciklizem, de szeretnek ujra motorozni es most ezt a sportagat neztem ki magamnak mint hobbit, A KERDESEM: 198cm magas es 110kg vagyok, erdemes-e vennem egy ilyen motrot? Nem lenne tul kicsi nekem? elbirna egyaltalan? vagy maradjak az endurozasnal:D:D??? Mit gondoltok?
Úgy látom igen csendes ez a fórum sajnos
Hét végén triálverseny Sóskúton!
http://www.trialbazsi.info/
Köszi, de kevesebb ft-ért keresek
Szia, a 2006-os Sherco 2.9-esem eladó, kihasználatlanság miatt. A Használtautó.hu-n több info van róla, vagy a 20/7770615-ön elérsz, ha érdekel.
Sziasztok
Nincs valakinek eladó triál motorja?
Kinél lehet érdeklődni?
Sziasztok! Kihasználatlanság miatt eladóvá vált Sherco 2.9-em. Gondolom ismerős Nektek a gép :-)
Hebo trialsisak( carbon gold limited edition)
elado 55 000 ft
Köszönöm szépen a segítséget, nagy hasznomra vált! Remélem legközelebb is számíthatok erre a közösségre! Nem csalódtam a motorosokban! :)
L:87 LT:30 IT:40 D:20 T:M6x1 menetes nyomórúd hossza:37 mm.
A 9,5 a dugattyú átmérője mm-ben. Használat szempontjából az a legfontosabb nekem, mert nyilván attól függ a térfogatáram amit tudok létrehozni egy nyomással. Ha túl nagy az átmérő, akkor nagyon rövid úton kell mozgatni, hogy kiemeljen a másik oldalon, és nem lehet beépíteni. Minden kisebb motornak 1/2 colos a dugattyúja, és egy akkora dugattyúátmérővel kb 6 mm-t tudnék mozgatni rajta, és már teljesen ki is nyitna a túloldalon. (jelen esetben a kuplung)
és mi a 9,5? amugy szinte az összes olasz-spanyol kis motoron ilyen van, meg a kinai kis endurokon-soperlotyokon...
Szia!
Küldök egy képet, ezek a méretek kellenének nekem, hogy tudjak vele tervezni! Előre is köszönöm!
Ha esetleg nem egyértelműek a jelölések:
Menetközéptávolságok a felfogatáson és a fittingeknél is, átmérő, a menet nagysága a felfogatáson, és az össze befoglaló hossz. Esetleg megmondhatnád a menetes nyomórúd hosszát is!
Jó.
Igazából nekem befoglaló méretek kellene, hogy köré tudjam tervezni egy formula autó pedálboxát, mert Gerecsemotor csak kb. 1 hónapos határidővel tudja megrendelni. Ez működtetné a kuplungot. A piacon ez az egyetlen 9,5-ös munkahenger, ami nem kormányra való (karos). Ettől a grimeca márkától 9,5-öst nem találtam komplett munkahengert.
Azért köszönöm a segítséget, várom továbbra is az építő jellegű hozzászólásokat!
Mellékeltem egy képet, hogy el tudjátok képzelni mi is ez én problémám... :/
Á, köszönöm szépen! Sajnos az nekem kicsit messze van, viszont ha küldök egy képet pár mérettel, lennél olyan szíves, hogy beméreteznéd nekem? Nagyon nagy segítség lenne!
ez az ajp, létezik grimeca- ba is, ha karmantyut vagy dugatyut akarsz hozzá az italmondo.hu -nál tudsz mindent rendelni pár ezer ft-ért...

van az oldalába irva egy szám, 11, 13, stb az jelöli hogy mekkora a dugatyu belül, de ha szétszeded a végén a zégert egyszerüen megmérhető egy tolomérővel...
nincs mit 5 ezer...
Szia, Péter, úgy tűnik, a korábbi GG triálokon is eme főfékhenger van, nálam otthon ez megnézhető két példányban.