Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hat tavaszig épp van 105 nap március 15 ig,bár kedvem az nekem sincs most szerelgetni,de meló terén 1 csónakban evezünk . 6-16:30 ig nem mindig Joó
Áhh motor már rég téliesítve. Sajnos...
Én melóhelyen hajtok mint a tavaszi retek, most kicsit háttérbe szorult a moci de tavaszig lesz még idő rá is :) Más nevébe meg nem tudok nyilatkozni :D
De dolgozik itt mindenki vagy motor mosás avagy már karácsonyfa díszítés van?
Csak egy bogaras marushin RS2-t tudok felmutatni.
A motor bónusz.
Jól néz ki a grafika
Én csak a sajátommal tudok beszállni. Suomy Apex White Angel
Amíg ti fékeztek addig én bukozom
Bővült a gyujtemenyem haga mckoy hayes melle és tavasszal jön roberts is
Legyen szerencséd és ha alánézel találj egy 3/4"-osat :) Én a Daytonanak eddig utána sem néztem de most csak használtra rákerestem gyors és amin látszódott a szám is az 3/4"-os volt és 06-08 D675-re való.
Ha tényleg akkora akkor szerintem csak akkor cserélj ha tényleg gondod van vele mondjuk az RCS komolyabb termék és állítható a pivot szóval jobb a Nissinnél csak hogy megéri-e neked az a plusz pénz az a kérdés :)
Hello hölgyekurak! Hazajöttem Zemplénbe, és mivel van időm, ezerrel nyomozni kezdtem fékmunkahenger ügyben. Órák óta nem találtam semmit, már a gugli sokadik oldalán, amíg elém nem került egy kép, amely a lenti linken látható, az utolsó, egér ráhúzással nagyítható. Fórumon mondták, hogy rá van írva általában a munkahengerre, hogy mekkora benne a dugattyú.

http://www.rubbersideup.com/07...

Ez egy 2007es Daytonáé, az utolsó képen pedig látszik, ha a szemem nem csal, akkor egy 3/4 felirat. Ami azt jelenti, hogy 3/4 colos, tehát 19,05 milliméteres a gyári pumpám!!! Még szerencse, hogy nekiálltam nyomozni, mert ha vettem volna egy kisebbet, hát jól kib@szok magammal. Mivel nagyon be van pakolva a motor, majd holnap járatás közben megnézem, hogy nekem mi van ott, de gyanús, hogy ugyanúgy 3/4 col. Az egyetlen értelmes eshetőség valóban a 19 RCS, de kértdés, hogy 19es radiál NIssinről megéri-e váltani Brembora.
Jajj de szuper :) Köszönjük szépen a képeket! Na ennek örülök hogy 11/16-os mert én pont erről keresek infókat :D
Figyelj a pivot méretét megtudnád nekem mérni tolómérővel hogy mekkora kb?
Ha nem tiszta hogy mi az akkor lejjebb találsz róla képet hogy miről beszélek. Előre is köszi :)
En Majd dec1 fogom megsasokni élőben
Sziasztok

A várva várt kép a fekmunkahengerről.
Nem a legjobb képek, éjjel csinaltam meló után, a kulcs fent volt a lakásban, kormányzár miatt nem tudtam a kormányt nem tudtam egyenesbe tenni.
Remélem azért látszik 11/16
Nekem mindegy oda megyek ahova mondod
Vagyis nem arrafelé leszek, hanem a nullás déli oldalán jövünk el. Most néztem meg, hogy hol vagy pontosan, lehet megkérlek, hogy egyezzünk ki egy Törökbálint környéki hellyel. Nekem az utazós nap lesz, 1300km, nem nagyon akarok ott keringőzni.
Január nyolcadikán vasárnap kora reggeli órákban leszek arrafelé. Max egy félórára be tudunk fékezni. :)
Az fasza ha jössz! Legalább találkozunk szemèlyesen. Az M0ás èszaki vègènèl Budakalászon lakom de majd összehozzuk a talit.
Rendben. Január első hetében leszek M.o.-n. Vagy akkor, vagy postai úton (bár szerintem személyesen jobb látni-fogni-szagolni az ilyesmit.) Ha a közelembe laksz, vagy útba esel (M1-M0-M5 mentén) akkor fel is próbálhatod.
Sportmotorok ide vagy oda nekem nagyon bejön a Boneville Bobber
Szia androch! Bár most nem maradt lövèm de ha esetleg nem sűrgős neked vagy nem viszik el, januárban vevő lennèk rá.
2006-os Speedemre keresnék fékpedált, és komplett ülést átalakítás céljából. Ugyanitt EU bizonylatos Zard kipufogó eladó.
Nem uj kategoria de 2018as
Ez most az RineT ellen készül ?
Bréking nyùz
http://totalbike.hu/hirek/2016/11/23/nagy_dologra_keszul_a_triumph/
A cb közlekedő eszköz, nem élmény motornak gyártották :D
Igen, már a köbcenti miatt is lehetetlen, hogy jobban menjen a Daytona, de pont ezért le is csekkoltam a nyomatékgörbéket: kijön azért a 300+ ccm mínusz, mert a görbén végig szűk 20 Nm-rel vezet a CB, ammeg nem kevés. Nagyon furcsa tehát, úgy tűnik tényleg ennyire selymesen puha a Honda, mert a tripla nem kérdez, az rögtön hörögve harap mindenre, minden tekintetben egy sokkal sokkal agresszívebb motor. Nem kezelhetetlen, épp ellenkezőleg, pengeélesen irányítható. Talán a zenével a legjobb példát hozni: a Honda az Vivaldi 4 évszak, ősz, 3. tétel. A Daytona meg Godsmack - I stand alone. Egyik sem jobb, mint a másik, mások :)