Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

lemaradt
Hàt nem ?
Perverz....
Tavalyitbetetet meg csiszolnom ha nincs szintbe azt azzal teszt ha szar akkor csere
Én szeretem ha hátul harap
Úgy lesz Bárdis megoldás ,szerencsére van
A brembo nem olyan "hirtelen" és szerintem eruben is kevesebb.A Regin az volt igaz egy R1 munkahengerrel,de néha bef.....tam.Olyan hirtelen kapott be.
Szinter a tuti. Én Brembo SA-t használok. Ki nem cserélte nagyobbra a féket de én meg vagyok vele elégedve
Szinter,EBC az olyat fogott kiesett a szemem.Brembo olcsóbb bardis kedvezménnyel.
Bocs milyen fajta került bele tavaly árra ertettem
Csak meg azt nem tudom hogy szinter vagy sima,amit tavaly tettem bele bardis cucc valami nagyon szár,de hogy mi az árra már nem emlékszem.
Ki mire esküszik .?
Én ma rendeltem hátsó (brembo)fektarcsat azt a régi műszakira elfogyott
Gee ha 0.1-en belül van akkor már jónak kell lennie. De mindenképp ellenőrizd le a szegecselés alatti tárcsát is. Az vagy fekete vagy arany színű, amihez szegecselik magát a fékező részt. Nem tudom értelmesen elmondani azt tudom Azon a részen keress olyan átmérőt ahol sehol nem akad el az óra tapintója forgatáskor. Általában ez görbül és adja át a szegecselésen keresztül az ütést és így a rázást is. Ha 0.1-en belül vagy akkor meg próbakör. De azért azon az oldalon kicsit mozgasd át a nyereg dugatyúit párszor meg kend be rézpasztával.
Kb vagy sima festés
Zsupek a tárcsa külső részén a legnagyobb átmérőn mértem, itt sikerült kihozni mindkettőt 0.06-ra. Remélem így már jó, vagy még ez is sok?
Egy matt szintert neki a nissin feliratot meg polirozni kene.
Abszolút meg vagyok nissinel elégedve ,ap ravcing vagy beringerre volnék kivancsi
Szép 1 szörny
De az nem eladó de oda telot ős kell cserelnem
Fekete is van,de az brembo.
Arany az nekem is van, de valahogy fekete lesz
Hát akkor itt a baj, hogy üt. Azt mérted órával, hogy maga az a rész amire szegecselve van a féktárcsa az mennyit üt? Nekem anno az ütött és adta át ezt a szegecseken a tárcsának. De mivel az elég puha anyagból van és jól kivan könnyítve így kis erőfeszítéssel is jó esélyed van kicentírozni. Nekem anno segített. Persze ne fémmel üssd hanem vmi műanyag vagy fa dornival és nagyon aprólékosan órázd minden kopp után.
En 48e km nel adtam el,nem volt gondja,semmit nem razott,nem kopott egy jottanyit se.
Ma méregettem.
Tárcsák egyenletes kopásúak 4,44 - 4,48 között mozognak a szegecsekkel egy vonalban mérve.
Mentem egy- egy kört úgy, hogy csak egyik nyereg volt fent baloldalival rázott, jobb nem.
Indikátorórával mérve jobb: 0,1, bal: 0,4.
Forgattam a bal tárcsán, 2 lyukkal arrébb 0,1 lett.
Így minimális a rázás, ha nem figyelném, meg nem tükör úton próbálnám, nem venném észre.
Most már csak az a kérdés mi lehet az ok és meddig tart?
nekem van egy par az arany szinbol,osszehasonlithatod,vagy milyen meret kell?