Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nezd jo felol,lett inditoreled.
A szöveg meg lemaradt. Nagyon nagyon sokat kell még tanulnom. Jó úton vagyok az új stílus felé a motoron, de 2 év után azt se tudtam hol vagyok. Sok van még benne, nagyon sok
Az tuti!
Még itt az egész augusztus, szeptember.
Hamar beleszaladt. 1200 belement egy két napos őrültködésben az országban össze vissza, a többi pedig úgy hogy minden nap előveszem ha az időjárás engedi. Tudatosan mindig úgy tervezek hogy min. 2 órám legyen motorozni egy nap. Gyakran úgy, hogy felkelek fél 5kor, 5kor elindulok, 7re mire a család ébred itthon vagyok. Fel tudja dobni az egész napomat.
Fekete
Meg a végén megunom a 06os huligántazt bevállalom a 18ast ,azt a 19es jól fog alakulni meg a 20as is
Nem kedvel az idei motoros szezon vagy az angyalkaim vigyáznak reám tan ezért a kevesen km mint szokott,
vacak generátor is 114es azt is rosszat küldték most várhatóan a jót azt már szeptember lesz
5300 nal vagyok es kevesnek tartom.
4000 az szép szám idén nem mentem ennyit
Tény hogy jól sikerült az idei a tavalyi r es nem győzött meg hogy cseréljék a 18 as igen
Nononono.
A kereklámpás felső kipufogós összekötő csöve simán leégeti a seggedről a szőrt.
A mostani kis csini nyanya alul van.Az totál zen.
Tegyél ra ilyet Zoli ,sc
Fehér vagy fekete?
Ennyit nem tudok menni.De azért igyekszem.Sajnos nem volt ezüst raktáron így kimaradt 1,5-2 hónap.Bár szerintem nagyon nagy a hasonlóság.
Csak hogy mondjam a keretén alu csirkelábat csak sikerült az újra is rávarázsolni.
A kereklámpásokat leszámítva nekem volt mindegyik modell, Streetből, és Speedből is. Igazán érezni a különbségeket csak így lehetett, hogy azonnal ültem egyikről a másikra. Egy-két nap elteltével szerintem fele ennyit nem éreztem volna, mert a Streetek annyira közel vannak egymáshoz. A Speed az más ligában játszik. Azt az elődeivel ugyan igy lett volna korrekt összehasonlítani, de ez volt adott. De sokat elmond az újról, hogy 1 hónapja van meg, de már 4000km-t mentem vele, minden nap előveszem ha nem esik az eső.
A kereklámpáson nem zavart az ülés,bár vékony szivacs volt rajta.Az R-esen a huzat nagyon tapadós.Farmerban jó de nehéz átcsúszni jobbról-balra.Váltó tényleg mervebb csonosabb,csattogósabb.
Bekormányzást nem vettem észre hogy jbb vagy rosszabb a 765-nél.
Viszont az ülés alatti kipufogó epilál rendesen hátul nagy melegben.
Jól. Természetes tudnak róla.
Amúgy jól értem ? ??? Más szervizes motorját teszteled?johiszemu oda viszi te meg ...?
Speed esetén 1et értek ,mentem vele és nem kicsit
Gyorsváltó volt rajta, iszonyú jo
Na, egy kis angol pornó annak akit érdekel.
Mivel négy Triumph támaszkodik a műhelyben, 2 szervizen, 2 az enyém, így arra gondoltam csinálok egy gyors összehasonlító „tesztet”.
Az alanyok: Street Triple 675 R 2012, Street Triple 675 R 2014, Street Triple 765 RS 2017, Speed Triple 1050 RS 2018.
Mindegyik 100% gyári állapotú, se sportkipufogó, se áttételváltoztatás, semmi műtés-fűtés.
Mindegyikkel egy 76 km-es karikát mentem, közvetlenül ülve egyikről a másikra, hát ebben a melegben, full bőrben nem volt semmi, mocskosul elfáradtam.
Csak nagyon felületesen a lényeget írom le, mert nem akarok novellát írni. Talán segíthet a választásban valakinek aki ilyen vásárlásán gondolkodik.

Street R 2012, 24.000km:
Ez a modell gyakorlatilag szinte ugyanaz mint az előző kereklámpás verzió, kisebb változtatásokkal, lámpák, műszerfal, oldalsó motorborítások stb. Radiális remek fékek, feszes, pontos futómű, oda teszed ahová akarod, a váltó elég kemény feszes, határozott láb kell hozzá amikor egy-be rakod, vagy kuplunggal váltasz. Anno volt nekem ez a modell is, annak váltója is ilyen volt. Kuplung nélküli váltásoknál viszont nagyon könnyedén kapcsolható. A blokk tipikus sor 3, már 3000-től rendesen elindul. Az ülés mindközül ezen a legkeményebb, hosszú távon ez adhat okot panaszra. A két nagy bufla kipufogó belerondít az összképbe szerintem, de biztos van akinek ez tetszik. Annak idején én egy teljes Arrow rendszerre cseréltem, hörgött, durrogott zárt gázállásnál, imádtam de volt hogy hosszú utakon már fárasztott. Szerelés ügyileg vannak furcsaságok, pl az irányjelzők csatlakozóit elképesztően ostobán oldották meg, vagy pl a biztosítékok a tank alatt vannak, azonban a tankot nem lehet rendesen felhajtani hogy normálisan hozzáférj a biztikhez, mert túl rövid a benzincső… Jó móka lehet ha az út szélén kell cserélni…
Ami nekem feltünően furcsa, az a kormány kicsi elfordulási szöge.

Street R 2014, 17.000km:
Ez már több mindenben más mint az előző modell, kicsit eltérő váz, blokk, okosabb elektronika, abs, kipuf végre alulra került, nagyon finom lágy váltó, van benzinszint jelző, az ülés puhább sokkal jobb, állíthatóra cserélték a kup.kart, más a hátsó lengővilla, esztétikusabb kormányvégek, csavarok stb. Éééés, a biztosítékok végre az ülés alatt… A kormány is nagyobb elfordulási szöget kapott végre.
Menet közben kicsit frissebb, könnyedebb mint az előző modell. Nem lett erősebb, mégis mozgékonyabbnak érezni. Érezhetően kezesebb, gondolom a váznak, és a lentebb került súlypontnak köszönhetően. Futómű pengeéles, precíz. Ezen a modellen 2013-tól kezd látszani, hogy odafigyeltek az apró részletekre is. Hibátlan.

Street 765 RS 2017 15.000km:
Minden más, mégis szinte ugyan olyan mint az előző. Egérmozi, brutális fékek, még okosabb elektronika, kicsit több izom. A nagyobb blokk egy hajszálnyit lassabban pörög fel, de érezhetően nagyobb nyomatékkal operál. Nem ragozom, tudták a bácsik, hogy mihez kell nyúlni. Szerintem a formavilága is jobban egyben van, de kinek mi tetszik.

Speed RS 2018 4.000km:
Hát igen… Az igazi barom állat. A kis Street-ek jól nevelt úriemberek ehhez képest. Ez a gép olyan, mint az üknagyapád 150 évvel ezelőtt.. Amikor hazaért berúgta az ajtót, ledobta a csizmáit, a büdös kapcát fellökte az asztalra, és nulla szexuális kultúrával megáldva „vetkőzz asszony!” felkiáltással olyat csapot a mami fenekére, hogy az arcal törölte fel a vályogház döngölt agyagpadlóját…
Brutális nyomaték, tök mindegy neki hanyadikban mikor húzol egy kövéret, megy mint a mozdony, mégis majd annyira kezes mint egy Street. Leheletnyivel jobban kell hatni rá ha kanyarodni akarsz, a nagyobb tömeg, és a blokkban forgó nehezebb alkatrészek miatt, de tényleg csak leheletnyivel. Inkább csak meg kell szokni hogy tudatosabban kell rajta használni a testedet. Ezen is van már minden szir-szar, de a lényeg az erő és a kezelhetőség összhangja. Totálbrutál.

Ezekkel a gépekkel ha akarod kényelmesen lágyan elgurulhatsz, túrázgathatsz, de ha úgy akarod sportmotorokat viccelhetsz meg.
Olyan mintha lenne egy gyönyörű nőd, aki mindig olyan formát vesz föl amilyet szeretnél. Ha úgy akarod finom kis borotvált selymes testrészeivel kényeztet, és lassan gyengéden hosszasan húzva juttat el az élvezetek csúcsára.

De ha akarod, átváltozik pornó istennővé, tökéletes testtel, kifestve, nagy szempillákkal, szőrös puncival neked esik, és egy igazi mélytorkos, köpködős, popsicsapkodós vágtába kezd veled, majd amikor már az orrodon folyik a verejték, és már nem látsz a szemedbe folyó sós létől, amikor már a végkimerülés határán vagy, mégis sosem akarod abbahagyni, és már az utolsó energiamorzsáidat kaparod elő, akkor megszólal hogy „még még mégjobban”…
Teljesen kifacsarva, kimerülve fekszel…
De ez a kimerültség kellemes, ringatózó, és csak arra tudsz gondolni, hogy „köszönöm Istenem, holnap kezdjük előlről”…

A Street és Speed család bizony mindkettőt tudja.

Nos, hogy kiknek ajánlhatóak?
Ha nem nőttél 2 méteres lombrágó állattá, ha nem tetszik a chopperek csühögése és nem akarod a hónaljadban gyűjteni a bogarakat, ellenben azt sem akarod hogy csutkakormánnyal kelljen a forgalomban szerencsétlenkedni, és nem akarsz úgy űlni a motoron mint egy szorulásos gibbon, akkor ezek a gépek jó választások lehetnek számodra. Tökéletes középpont a kényelem és a sportosság között.
Muszájra csak egy muszáj.
Pont tanktáskára meg ez.
Ha muszáj akkor hátizsák.
Ne idegelj,az esőruha nem fér el.