Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Zoli igen szép a géped!

Tomyy az semmi olyan ami hiányozna valahonnan vagy szükséged lenne rá. Pontosan nem tudom mire való de Streeten is van ilyen, vagy valamilyen műszerhez kell a szervizbe vagy a gyári riasztóhoz. Inkább az utóbbira tippelnék.
Tank alatt találtam egy szürke 2 pines csatlakozót. Vki nem tudja mi lehet?
Nekem bejon a gyari ledes index.Egyebb ok miatt kerult fel egy evotech rendszamtarto.


Amúgy az integráltnak nem tudom mennyire örülnek a szervek, mert egy SV-be ismerősnek már szereltem be de sok E jelzést nem találtam rajt
Mondjuk Mo-ra tuti elég de én szeretem azért ha többnyire legális a vason minden, főleg itt az osztrák-horvát-szlovén határ tövébe élve azért jórészt nem is itthon gurulok
integralt .
a masik (bmw)az vmi betegseg?
Indexek?
Vagy ez bmw?
Az SC igen jól néz ki rajt Bejövős
Ez volna az igazi ha lesz jövőre rs fehérben az sem érdekel ha lengyel rendazamos lesz de tuti werkes/ar lesz rajta
Motor függő 90-98db közt mozog inkább 92-95
Hat a m4 az olyan mintha nyitott cső volna rajta ,de optikailag a china megérted ,sc az db-s azt meg mem halottam de racing version
https://www.ebay.com/itm/chica...

Az E-jelre meg tudomásom szerint nem ugranak, a lényeg hogy hallkabb legyen mint a motoron feltüntetett érték vagy TALÁN 100dB, de erre nem tenném a nyakam.
Nem, ennek amiről beszélek a tövébe megy a db killer.
Olyan kis micsodára gondolsz ami úgy néz ki mint egy mini katalizátor igaz és a dob meg az összekötöcső közé kell betenni? Attól még nem lesz legális egy dob csak halkabb lesz Amelyikbe hátulról kell a killert betenni az esélyes az E jelre is.
Most nem néztem az árakat. De mikor én rendeltem a ktmhez pont a lonelec oldalról közvetlenül jött ki olcsobbra mint az eBay ről. Nem volt vele bajom. Pár térképet már frissitettem vele.
Sc-ből tudsz olyat rendelni amihez van db-killer, de nem hátulról beledugós hanem a slip-on résznél kell betenni. Az s1000rr-hez ilyen, csak onnan tudom hogy volt ismerősnek rendőrséggel problémája és azt mondták majd utánajárnak hogy szabályos-e
Na aze ez ma ..
Amit nemrég felraktál képet az bizony a lambda szonda. Tuneecuba ki kell kapcsolnod majd ha anélkül akarod használni a vasat.
Amúgy az M4 meg ez az SC nem kínai koppintás? Nézegettem én is őket de szerintem k*rva hangosak lehetnek meg killer se jár hozzájuk, legalábbis a chájná verzsönhöz
Érdekel a véleményed, mert az enyém szezonzárós pályázáskor kicsit kapott és lehet le is cserélem mert kb egyszerre ér le a lábtartó koptatójával és így nem olyan fasza.
Amúgy ilyen lesz ha tavasz eljön
Csak a poén kedvéért ,az összekötő csak alapanyag maradok az eredeti szognel
Az az összekötő nekem nem adja,egy blokk alatti jobb lenne.
Vagy a dupla az ülés alatt.Hamá speed.
scrambler speedy
Most már van hozza képem is
Nem,de a cycleterminalrol kis mokolassal mindketto csati ki van valtva.
Remélem ahhoz nem vettél pluszba egy ac-t plusz motorról kábelt csak hogy megoldjad a gondod