{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5528680] 2019. 03. 09. 17:05
g_speedy8
Moto2 ;a triumph 765ok 2sec gyorsabbak mint a Honda motorok voltak de lesz tan 3 vagy 4 is
[#5525499] 2019. 02. 28. 20:25
Vitka
Én voltam tavaly, nagyon megéri elmenni.
[#5525467] 2019. 02. 28. 18:13
Tomyy

Ki volt a képzésen?
[#5525457] 2019. 02. 28. 17:15
Zoli32.01
Link?
[#5525456] 2019. 02. 28. 17:13
g_speedy8
U tube
[#5525308] 2019. 02. 27. 18:10
Apám
VOLT VIDEÓ?
[#5525307] 2019. 02. 27. 18:08
g_speedy8
Már elhoztam
[#5525135] 2019. 02. 27. 7:45
Apám
Az ő esetében egyik sincs meg. Mondjuk mikor viszed hozzá, majd szólj!
[#5525130] 2019. 02. 27. 7:23
g_speedy8
Nem is kapsz választ. Mert. Ninc s értelme a válasznak. Van aki a munkára teszi a hangsúlyt, van aki motor alapján méri a sikert, és van aki muhelyszepsegben. Szóval szubjektiv.
[#5525023] 2019. 02. 26. 19:08
Apám
Dehogy kerülte. De tegyük fel, neked van igazad, akkor is általánosságban beszél róla, és úgy hülyeség. A többi kérdésre pedig nem kaptunk választ, hogy mit ért el.
[#5524967] 2019. 02. 26. 16:11
g_speedy8
Nézd meg azt a duál féket megegyszer, valami elkerulte a figyelmed
[#5524954] 2019. 02. 26. 15:17
Apám
[#5524935] 2019. 02. 26. 14:59
lazlo
hova jutott? mert en azt se latom hogy kulon lenne egy szervize, csupan a garazsban mokol.
vagy a balatoni haz meg 15 eves S merci a cel?
[#5524922] 2019. 02. 26. 14:28
Apám
Hova jutott? Szerelő a GP-ben?
[#5524920] 2019. 02. 26. 14:27
Apám
Ez komolyan gondolod? A dual fék működésével nincs tisztában.
[#5524851] 2019. 02. 26. 9:26
Zoli32.01
Ezt azért ha megengeded kétségbe vonom.
A 2000 előtti karburátoros főleg a gsxr széria az a kisujjában van,minden évjárat legaprópp részlete is a fejében van.Ez mind jó.
Viszont 2000 után főleg inyektoros modellek esetében olyan alapvető tudásbeli hiányok vannak hogy néha csak pislogok.
Ami nem is lenne akkora gond,mindenki képezi magát és semmi sem rögtön jön.De akkor arc van mellé hogy egy cat 797F is eltörpül mellé.
És akkor a "magánvéleményes" agymenések amiket lejt alapvető tipusismeret nélkül.Te jó ég.
Ennél a speednél is nyomja a süket dumát az 5 millióval,a 20 éves lerúgott japo alkatrészek emlegetésével,meg a vfr lengőkarral meg a hiteles tulajokkal.
Konkrétan nem igaz amit állít,minden 1000 naked kb 150 ló mostanában és mind 4-5 millió,és a japok is küzdenek konstrukciós hibákkal,mindnek rövid a fara és mind KBY,showa,öhlins elemekkel meg densoval,marellivel és még a fene tudja mivel jön ki a gyárból.Tehát ezt fikázni nulla tapasztalattal olyan mint tengerbe hugyozni.
KB ennyi.Az már csak hab a tortán hogy odamegy valaki egy tényleg dédelgetett,szeretett vackával és nyílt színen ilyen szinten szarozni és még élvezi is a tulaj.Huhh ez azért fura.
Az rendben hogy van magánvélemény,egy profi ezt nem mondja el.Az hogy konkrét tipushibák vannak,ez is tényszerűen közölve lmegy,de ilyen tálalásban.Kösz nem van egy halom jó szerelő máshol.Ha te oda szeretnéd vinni hozzá ám legyen.Én a kotvány CBR-emet sem,bármilyen profi szerelő is legyen.
[#5524844] 2019. 02. 26. 8:45
g_speedy8
De szerelőként szerintem ott van ,és nem hiába jutott oda ahol van hanem ,mert tud
[#5524843] 2019. 02. 26. 8:42
g_speedy8
Majd tan 1x mv agustaval kiprobalom
[#5524836] 2019. 02. 26. 8:01
Zoli32.01
Neha probald ki,nagy elmeny,es szabadda tesz ha nem nyomja a zsebed utana a sok penz.
[#5524827] 2019. 02. 26. 7:06
g_speedy8
Azokba nem járok de elhiszem neked
[#5524826] 2019. 02. 26. 7:03
Zoli32.01
Minden markakereskedesben ilyen arakat talalsz.
[#5524822] 2019. 02. 26. 5:41
g_speedy8
Részben igaza van generátor triumph ára 200e a indítómotor ami vacak denso 150e,felszszab os 150e azért vmi tényleg elgurult nalluk,
[#5524820] 2019. 02. 26. 5:32
g_speedy8
Ha denso vacak hat vacak ,
Megtudja javítani csupán 150.000ft a 2 alkatrész
[#5524683] 2019. 02. 25. 17:06
Tomyy
Így van. El kell engedni....a 10.-ről szabadesésben
[#5524672] 2019. 02. 25. 16:57
Zoli32.01
A tasi bácsi igen érdekes.30 éves GSXr1000 eseken nevelkedett.Egy 10 éves angol motor neki soha semmilyen szín alatt nem lesz jó.A vicc az hogy magyarázza a 20 éves levetett japo technikát oszt egy denso önindítót lobogtat.
Bár beleműtött egy másik önindítót nem ez a gondja a motornak,megjavítani nem javította meg.
El kell engedni őt.