{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5586797] 2020. 01. 22. 13:52
Szájmon_Finix
Elveszünk 1 pipaszárat azt úgy sem kell
[#5586795] 2020. 01. 22. 13:07
Zoli32
Az nagy,nemkell.
[#5586794] 2020. 01. 22. 13:03
Szájmon_Finix
1200 különkiadás
[#5586792] 2020. 01. 22. 12:49
Zoli32
900?
[#5586786] 2020. 01. 22. 9:33
Szájmon_Finix
2 új tigris 2020ban, majd ha 60 leszek jöhet
[#5586785] 2020. 01. 22. 9:32
Szájmon_Finix
Hogy egye mek őket a fene, pálmára 30C ,speedy,
[#5586482] 2020. 01. 20. 9:56
Zoli32
Nem,de láttam egy FZ1 ez szetkapva.
[#5586477] 2020. 01. 20. 8:48
Szájmon_Finix
Van bizony szívatós szerelés, de 1 autóhoz képest úrimunka és élvezeti faktor is top,
[#5586475] 2020. 01. 20. 8:38
Szájmon_Finix
-némmá te fazeres voltal?
[#5586449] 2020. 01. 19. 20:32
Zsupek
Hát nekem az általános szerviz dolgokkal kapcsolatos cuccokkal nem volt baj. Egyedül a tankot rossz levenni egyedül, mert az üzemanyagcső miatt ugye nem lehet totál felhajtani, de ha ott segít valaki onnan ment szépen mindig minden. Ilyen bele meg eltörésem még nem volt szerencsére. Hát a km órák gyakran meghülyülnek a mai világba
[#5586448] 2020. 01. 19. 19:48
Zoli32
Vagyis erdekes, 46e el ment el, majd 46 km re tolatott, utana 57e volt tavaly majusban.
Valszeg valami tortent az oraval.
[#5586447] 2020. 01. 19. 19:40
Zoli32
Nem, ez kb 5-6 menet volt a szokasos cserek miatt, mire lejut az ember a gyertyakig meg szelepfedelig.
Ami szopatott a leallas, de az idegbol megvolt egy hetvege alatt.
A legmurisabb a legszuroben levo szivocsovek idiota forma lefogato csavarja, na az 2x tort bele, a 2. Alkalommal a torott darab 10 perc masszirozassal jot ki es volt cseredarab.
Meg hat 2x dobtam be a susnyasba.
Szegyellem, de tapasztalat.
Jo kis gep volt. Tavaly mar 68e nel tartott.
[#5586442] 2020. 01. 19. 19:28
Zsupek
Akkor nekem vagy mázlim volt ezekkel vagy több türelmem van, mert én ilyen drasztikusan nem éltem meg ezeket, de amiket írtál mind ismerős játékok Ezektől szép az egész A 765 már más téma. 10 év fejlődésnek azért látszania kell
[#5586435] 2020. 01. 19. 19:00
Zoli32
Amennyit en rendezgettem azt a rohadt bal oldali koteget a nagy szurke csatlakozo parral az nem emberi, mint a kinai arus dobozok, ha egyszer kivetted a budos eletben nem lehet ugyanugy visszarakni.Mindig elnyomta a legszurot. A vege azlett hogy eltort egy vezetek es menet kozben leallt. Uj csatlakozot vettem tipusazonost a cycletermialtol es szalankent szinazonos vezetekkel kipotolva ujra csereltem a csatit, utana tokeletes volt. A SAI szolenoidja es az a kis takaro muanyag egyutt egy ordoglakat, csak egyfelekepp passzol a ketto, a kabelkoteg es a legszuro.
A gazbowden szinten. Egyszer minden faszan osszeraktam, gaz mint az alom csattog minden kormanyallasban, a legszurohoz nem er yemmi, a ket bumszli szurke csati besimun a haromszog muanyagjaba, a szolenoid felmegy a lapos stiftre, a levego szenzort se tortem le a legszurorol a tankal.
Erre beejtettem az egyik tankrogzito csavart az inyektorig.
Volt indisntanc es anyazas.
Ehhez kepest a 765 egy preciz japo szamurajiskola es mernokkepzo akademia szerelemgyereke feleanyi tyukbellel.
[#5586427] 2020. 01. 19. 18:31
Zsupek
Jól látom, hogy azzal már te is szívtál Megoldható a kivétele, de a nyomatékra húzás az valóban felejtős. Általában nyomatékkulcsozok, de ilyen helyen ami szerencsére ritka elég a finom kéz. A lehúzási erők főként azért vannak előírva, hogy az Erős janik se tépjék ki a meneteket meg hogy ne sérüljön a menet, de ésszel simán finoman meghúzható.
A kábelköteg ami ott jobban feladat de az se vészes. Nálam még plusz a gyorsváltó kábelei is ott voltak, de ha figyel az ember mi hol volt elvezetve sima liba.
Látnád most, hogy áll az enyém nem azon az egy csavaron gondolkoznál
[#5586423] 2020. 01. 19. 17:23
Zoli32
Dzsizusz.
A szelepfedel jobb hatso csavarjat mivel tekerted ki?
Es mivel huzod nyomatekra?
Beugratos, en csinaltam crovafejbol.
Azt a kabelsaláta kaoszt ami a hengerfej tetejen es a blokkon van nem sirom vissza, mondjuk pont olyan mint a yamaha fz1 en.
[#5586324] 2020. 01. 19. 11:09
Zsupek
Szia! A Street-et egy japóhoz képest, (meg hogy naked) kicsit jobban le kell bontani de egyáltalán nem vészes. Én már 2-öt csináltam, az egyik saját és tavasztól jobban neki akarok állni a mociknak. Ha érdekel és aktuális akkor szólj nyugodtan. Ennyire van szétkapva max ha állítani is kell, de ha tényleg 22e van benne akkor csak valszeg ellenőrizni kell.
[#5586285] 2020. 01. 19. 8:32
Zoli32
Oda akkor semmit nem vinnek.
[#5586282] 2020. 01. 19. 5:50
Szájmon_Finix
Megtudná de nem vállalja
[#5586215] 2020. 01. 18. 20:55
Zoli32
A street nem kulonbozik semmiben a japoktol. Bullshit hogy mert angol nem vallalom.Egy sima atlagos mai hengerenkent 4 szelepes motor, a vezerlese sem ter el a japoktol.
Ha ezt nem tudja egy motorszerelo megcsinalni vallaljon rotakapat.
Amugy szigetbecsén a Karacsonyi Zsolt akit tudok ajanlani.Triumphszerviz.hu.
Beszelj vele, bar nem gyor kozeli.
Vagy Bécsben van hivatalos szerviz.
[#5586214] 2020. 01. 18. 20:30
Szájmon_Finix
[#5586213] 2020. 01. 18. 20:15
Szájmon_Finix
Birds of Pray filmben benne lesz, azt irjak
[#5586209] 2020. 01. 18. 19:18
Szájmon_Finix
Jó szerelőt igen de triumphot nem vállal mert nem ismeri, csak a japo motorokat
[#5586205] 2020. 01. 18. 18:08
SzabiZ
Sziasztok! Tudtok ajánlani szervízt, szerelőt aki foglalkozik Triumphal Győr környékén? 2009 street triple 22 ezer van a motorban egy szelephézag ellenőrzésre gondoltam. Ha nem a környéken azt is megoszthatnátok mert nincs más választásom valahova vinnem kell :D
[#5585892] 2020. 01. 17. 16:16
tsanyi
Fogalmam sincs csak eltettem én is a linket, de érdekelne a dolog.