Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Zoltán, hát mit vétett az a szerencsétlen Honda?
Ez így egész jó,csak a sercli van eltavolitva,álltam rosszabbul is.
Bizony bizony
Úgy gondolod?
Akkor jobban állsz mint én ,még neki sem álltam
A Speddem még eléggé darabokban, így nem tudom Az alkatrészek már mind otthon csak idő kellene és össze is raknám.
De akkor is a speed a király nemde?
Mondjuk futómű,fék tuning az simán mehet a normál verziobol valami racsingosabb felé.
Ja hát persze ez csak a 675 Streetnél jöhetne szóba. Többinél már hülyeség és macera a canbus miatt.
Ezt. Hülye telefont.
Nekem már annyira nem,a régi Street 106 körében lokne egyet,a 765 R 118 lovagot képest már nem annyira számottevő.
A 13 utáni Street meg megint canbus nem tudom hogy ecu szinten kompatibilis a regi daytonaval.
Az ecu nem feltétlen kellene. A ford. limit feljebb írható, exup meg nem kell bele. A Daytona térképet be lehet másolni a Street mapba aztán csak padon kellene finomhangolni picit és vadorzó lenne
Ecu is kell hozzá ,aztán még jobb lenne a 16 is daytona,de az már canbuszos,ergo kábel köteg.
Fasza a tuning,csak sosincs vége.
Egy bekavó Street RS ből fabrikált daytonat.
http://youtu.be/RqS3jmEWMMA
Hát akkor már elöbb csinálnám meg, hogy a Daytona 675 hengerfejét átdobnám az első generációs Streetre aztán uccu neki. Azzal a súllyal a 120 ló vagy mennyi az első 675 Daytona, aztán megenné a Speed R-t.
Speedbe?
Az tuti rendesen zsebbe kell nyúlni ,bár 1 ausztrál berakta az r motorját a 06os evjaratba
Ahhoz a térképezés kevés lesz
Tan 180ra de 165 is eleg
3 a magyar ill angol igazsàg
Majd a faxom Kawasaki er6 Yami mt07 ezik ,meghogy 2 ,mit ittal Te Ma?
Aaaaa............pont fasza azaz PF.
Az igazság hogy eggyel több van mint kellene
Hát de ezekről mások szerint más így is hiányzik egy pipa
Köszönöm a megtisztelő ajánlatot, de akkor inkább lehúzok egy gyertyapipát....