Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tapasztalata nyilván senkinek nincs még vele. Pechje speciel bármelyik márkával lehet az embernek. Volt az ismerősi körömben blokkcserés FJR 1300 is (nem széthajtott, gondozatlan példány, hanem újonnan vásárolt ... egyszerűen nem volt szerencséje vele).
Az új Speed Triple tuti kurva jó gép, és én nem hiszem, hogy bármi gond lesz majd vele. Amúgy annak, aki jelenleg valami nagyon komoly nakedre vágyik, annak japán opció gyakorlatilag nincs. A műszaki alapokat tekintve még a GSX-S 1000 és az MT-10 jöhetne szóba, de elektronika terén mindkettő elavultnak számít már. A Suzuki még futóműben sincs ott (lásd hátsó rúgóstag). A Kawa Z H2 pedig egy másik kategória.
Ami pengének számít (Aprilia Tuono V4, Streetfighter V4, S 1000 R, Superduke 1290) egytől egyig európaiak.
Szerintem a thaiföldi gyártástól pedig végképp nem kell félni.
Kivètel mindig a jelenlèvők
Azért kell jappánt venni mert azok világvége +2 nap nulla költséggel, ezért van belőlük olyan sok lelakott szemétdomb! Tisztelet a kivételeknek!
Ne vegyél!!!
,én már 120.oookm menten vele, ràkoltottem másik 6misit, de még mindig jó.
Amúgy mit vàrni ami thàjfoldon kèszül ?

Ha nem értened ez mind ironia,

Amúgy nem értem, ......senki nem tud semmit mivel senki nem ment vele, meg senkinek nincs te meg hasznos infót akarsz?
Vegyél 1200banditot tegyél rá rs matricat azzal boldog leszel
Üdv Triumph tulajok! Bocs ha idepofátlankodok, de én is gondolkodom az 1200RS vásárlásán! Kérdésem hogy vagytok ti a megbízhatósággal? Korábban volt már szerencsém a B.. Eu-s márkával megégetni magam, hasonló élményeket kerülném! Köszi a segítő információkat!
A gyári leszed azt a másikat meg felrakod.a Teloszárra azt utánna gondolkodhatsz hova szoritod /csavarozod a miszerfalat ...merthogy a lampatarto a műszerorakat is tartja
És aztán leveszed a tankot és a legszuroházat hogy megkeresd A csatlakozot azt az új lámpa csokival is valószínű szívni fogsz
Vegyél Honda hornetet az gyárilag 1 lámpás
Ha a rögzítése tipusspecifikus akkor olyan mint a zsiráfot berakni a hűtőbe.
Ha nem akkor házi mókolás kell.
https://www.sportmotor.hu/foru...

Szia! Inkább ide firkálj, itt többen vagyunk talán cizelláltak.
Üdv mindenkinek. Egy Speed Triple 1050-es első lámpáig akarom kicserélni. Láttam egy két oldalon lsl márkájút. Az lenne a kérdésem mennyire macerás kicserélni. Előre is köszönöm a valaszokat
Együnk
890.E, kitűnő állapot, friss vizsga, uj láncszett, új gumik, szezonra felkészítve.
Ha valakit érdekel:
Persze hogy nem ,csak H verte a nyálát hogy 212paci azt így is kevés
És szerinted csak a lóerő számít ?
Én pedig a 1100est nézegetem ,talán 1x de csakis triumph melle
Kevés Honda híres a teljesítménytől ,pl az uj cbr1000 is a japánok közül csak 3 ik a teszten ,valami aktuális magazin szerint, azt hiszem a PS volt az....szóval elalváson nem csodálkozom
Pfeiffer miatt a Monster 900-1000 bejövős de alapjáraton az olaszért annyira nem ugrálok! Úgy vagyok vele, mint a zsiráffal, szép, szép... de otthonra nem kéne!
Tacsilábú vagyok, egészen biztos, hogy nem érne le a lábam róla pedig a kényelmük az nagyon tetszik. Még évekkel ezelőtt volt szerencsém egy kicsit kipróbálni egy régi Transalpot, az akkori motoromhoz képest elaludtam volna rajta!
Cb1000r kellet probalnom tavaly ,hát a szar az nem kifelyezes ,mást sem ,de magamat sem értem higy tudtam oly sok éven át sor4 járni , valami iszonyat

Vettél volna 1 jó kis monstert
Akkor túra enduro kellene neked ! Vagy ?
900-as Hornetet vettem. Nem annyira erős, különleges... de már kinőttem a "bohóckodásból"!
Lehet a masikat adod el előbb pedig mem tom az miféle! ....de én is eladom a másikat és mem ezt
2. motor, van mellette másik, így ez már felesleges!