Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csá!
Hell Riesen !

www.triumphclub.extra.hu Itt találsz agalériábanegy pár Daytonát . A vendégkönyvben feltehetsz kérdéseket és társaim biztos válaszolnak majd.
SZEVA RUDÓ!
helló van valakinek daytona 600, 650, 675-je?
ezek közül valamelyiket szeretném következő motornak és szeretnék róla egy két infót..(már a gyakorlatban)
válaszotokat előre is köszönöm!
Triumph Speed Triple első lámpát keresek - utángyártott, használt lenne a kedvezőbb, szeretném minnél olcsóbban megúszni. (nem Triumphra)
Esetleg ha valaki a méreteit illetően is tudna felvilágosítást adni... és van különbség a régebbi és újabb generációs T.S.Triple lámpája között?
Tökéletesen megfelelő lenne egy ehhez hasonló (két kör) kialakítású lámpa is - lehet, csak én vagyok ügyetlen, de nem találtam ilyet a piacon; vagy street maszk, vagy egy nagy kör (lásd: Bandit)
Tehát: hangsúlyozottan elsősorban nem típuslámpára van szükségem, csak ilyen kialakítású lámpára! (értsd jól, ha rohadt jó árban van és életképes állapotban, akkor jöhet a gyári használt T. is... )
Fontos lenne, hogy minnél hamarabb választ kapjak!

Előre is köszönöm a bárminemű segítségeket!
Hát ebben a kérdésben a triumphclub.extra.hu-n kaphatsz választ leginkább!Én elfogult vagyok.
Köszönöm szépen!
Sziasztok! Szemezek egy Sprint St-vel ("01~108 Le), de nem tudom hogy nem lenne -e gond az alkatrész, ill. a relatíve kevés Le?
Állítólag keveset eszik, biztos később rúgja le magáról a gumit és a láncszettet, ill. a teljesítményadó is kevesebb lenne, mint egy XX -nél. E két típus között hezitálok.
Na Ceva Rudo!
Bódog nevednapgyát neked!
Látod milyen bunkó vagyok!
Ez van,senki se kíváncsi rám.
Na legalább nem kopik a drága billentyűzet,ez a pénz is mehet benzinre.
hogy pörögnek itt az események,tisztára mint a royal enfield topikban!
O.K. Rendben nincs harag!
ez a beszéd,mi a fa..nak torzsalkodni?

hajrá!
Szia Rudo!
Legyen úgy!
Kezdjünk újból!=Tiszta lap!
Ez azért lehet mert meg vagyok elégedve a motorommal,nem jobban csak ugyanúgy mint ti a tiétekkel.Ezt a robogósnál megállást meg megint nem értem miért mondod. Itt a falunkban én voltam az úgymond első motoros (ugyértem aki nem munkába járni meg ilyenekre használta a motorját) ennek 16éve, azóta is az akorri meg az ezidő alatt felnött emberek hozzám jönnek mindenféle motorral kapcsolatos problémáikkal (ezek pedig rendszerint robogó,simó,etz) és én segítek nekik.(természetesen ingyen)Legközelebbi hely ahol szerelőhöz jutnának 26km.Próbáld meg elhinni nem vagyok rossz ember csak valahogy mi ketten elbeszélünk egymás mellett.Motoros baráti üdvözlettel:RUDO
Nem a motor számít!
Hanem a STÍLUSOD!
Neharagudj Rudo,de ömlik az EGO a mondataidból!
?
Ha esetleg valakinek van tapasztalata Caberg Justissimo siaskkal megköszönném ha közölné.

Esélyes volt.
Ti valószinűleg soha nem akartatok más sisakot mint a többinek van,vagy ha másmilyet vettetek azt mindig véletlenül,ha valaki bevalja hogy nem szeretne olyat mint a többinek van az bűnös.Úgy kellett volna kezdenem:nem tom milyen motort vegyek szerintetek jó a tiger?
válasz:próbáld ki
aztán:(upsz véletlenül nem tömegmotor)
Akkor most jó ember lennék.
Na egy utolsó,aztán megyek aludni
Ha a 650 nagy akkor egy transalp küllős kerékkel:
Nem az a baj, hogy mit vettél!
Hanem ahogy előadtad, miért is azt vetted!
Én is szeretnék már a megjelenése óta egy Subaru Impreza WRX STI-t. De nem azért, hogy lenézzem mondjuk a Golf GTI-it. Tudom, sarkított példa volt, nem ugyanaz a kategória. De motort is az ember magának vesz, az nem szempont, hogy másnak is olyan van, hogy tömegmotor, kommersz. Ez hülyeség.
Miért........mert mindenki azon szívózik hogy mertem venni egy nem tömegmotort.
Elnézést ez a problémám,nekem endúró=küllős kerék.
még egy,bár ez se olcsó,1100ccm,kovácsolt felnik(no küllő)