Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Elképzelem mit gondol egy 50-es robogó, ahogy odalibbensz hozzá:

- "Rohadjak meg, inkább hengerfejes leszek, de ezt nem csinálom tovább..."
Te ini, azt ugye tudod, hogy alattad egy 50-es motor vagy megcsuklik a váznyaknál kátyúban, vagy hátrafele visszagurul egy emelkedőn. A pille 80 kilómmal és csomagokkal a 60-as hengeres, spéci rezós, sík úton 80-at tudó Simsonom is csak 3. üveghangon 60-nal tudott felmenni a Mátrába, vagy Orfűre és én olyan 50 kilóval könnyebb vagyok nálad.
Még a 125-ösben gondolkodást sem értem, mikor egy 250-es 4T robogó, ami már szinte el is bír téged, ugyan annyiba kerül, mint a 125-ös.
nekem meg... ööööö... izé... ööööö.... hagyjuk
El van az az ezres baszva,vegyel egy modern porgoset.Egy fokozat eleg lesz.
Az az 500-as volt, amit pont ezért szerettem.
Az ezres váltóját sajnos nagy sebességre áttételezték (hosszú egyes, egymáshoz közeli fokozatok), így nem lehet / nincs értelme az áttételnövelésnek.
De miafasznak kéne városban 6 . Ig elvaltani?
Te írtad hogy 4 Ben végsebesség van.
3 as siman eleg mindenhova .
Tudom, itt a többségnek nem fog tetszeni amit mondok, de nem igazán vágom, miért jó az utcai motoron, ha 6.-ban éri el a végsebességét.
Engem pl. rohadtul idegesít, hogy minden lámpánál értelmetlenül fel- és lekalimpálok 6 fokozatot. Holott a motor ereje alapján a fele is elég lenne.
Az 500-asom 4.-ben elforgott a végsebességéig - 200-ig - mégsem éreztem úgy soha, hogy valahol távol került volna a két fokozat.
Ha meg nyugodtan akartam haladi, relatíve alig forgott 120-as tempónál (6.-ban 160 volt a vége, azután vissza kellett kapcsolni) Szerintem ettől nincs jobb.
az utcaira 50-est,a játszósra 60-as,vagy 66-ost tettem hátra. elöl mindegyik kisebb volt
Ízlés kérdése, de éppen ezért ki kell próbálni. Azért van rajta lánc, és nem kardán...
Fagyizni jó ez is.
akkor te 14est tegyél rá
nekem annyi lett,hogy így leforgott 6-ban is.szóval nem lett kevesebb a végsebesség. amíg 60-ast nem tettem hátra,előre meg eggyel kisebbet
Nekem már a gyári is 15-47-es.
Az együléses változatnál ez teljesen egyértelmű: gyárilag ott vannak a rögzítési pontok.
mennyit mész a végsebesség környékén?
sokkal élvezetesebb lesz amúgy,ha így rövidíted
Nekem volt az 50 esen rendszám,a két személy miatt vagy tudja fene.Levettem,nem használtam.Siman lehet rá tenni.nem 100 rugó,itthon m g leveszed.
Tegyél rá dobozszettet
50es volt a háznál nem volt rossz
Csak semmi pakolási lehetőség
Buzi román ott agárkodott negyed órát
Mert náluk van rendszám és így nem mehet
Ezt még kimagyaráztuk hogy endúró verseny lesz és zárt pályán megy közúton nem
Utána az adásvételi volt a baja hogy nincsen pecsét rajta
Itt volt némi fennakadás, de végül felírta a váz számot aztán ugyanott kellett vissza hozni
Szóval nem volt egyszerű mutatvány
Aztán öreg vagyok én már ehhez a szarakodáshoz inkább lesz rendszám az kb +100 pénz ennyit megér a nyugalom
Tegyed rá a 15-ösz, szinte minden japánnak jót tesz a rövidebb áttétel.
Az első lánckerék sokat számít a hátsó kevésbé !
A 15 /44 teljesen jó nekem ! A javaslatom hogy az elsőt cseréled és egyből érzed kell e a hátsót is ! A gyorsulás egyértelműen jobb lesz a végsebesség olyan 250 km/h lesz a 15/44 gyel .
Mondom: Scarabeo!
Az 50-es ugyanaz a kasztni, mint a 100-as, és nagyon kényelmes. Minden távon.
Arról nem beszélve, hogy motoron sem láttam olyan futóművet / féket.
OK, amúgy vegyétek hozzá, hogy rühellem a robogókat, de az is tény, hogy egy ilyen áll otthon a garázsban. Csak mert nem tudtam neki ellenállni. Persze nem ülök rá, mert robogó...
Hát akkor pony romet
Vágj bele. Próba cseresznye!
Ilyen erős motornál már szerintem sokat nem számít, de végsebesség környékén PONT lehet olyan hatása, amilyet szeretnél.
Szinte minden motoromnál kipróbáltam már én is valamilyen mértékű változtatást - igaz tipikusan fordított irányban. Az 1000F karaktere emberi tempó mellett nem változik, akár hová áttételezed - annyit tudok mondani.
Én csak az elsőt csökkenteném, a hátsó aránytalanul kisebb hasznonnal kecsegtet.
Csesztettek miatta?