Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

De megszünhet, bár átmeneti az állapot.
Sok minden okozhatta. De ha most jó, akkor hagyd, legfeljebb vegyél egyet, ne töltsd bele a savat aztán ha megint igy jársz kéznél a másik
Motorra félév a gari.
Számomra a nagy csöcsű / jó seggű MILF-ek vonzóbbak már...
Négy éves lesz augusztusban - nem valószínű hogy garis lenne...
(Csak kíváncsi lennék, hogy most mitől jó - illetve pontosabban hogy 3 napja mitől merült le egyetlen éjszaka alatt?)
"most egy hétig hason fogok feküdni" Az nem is olyan rossz, főleg, ha az a has huszonéves!
" A cellazárlat "megszűnhet" magától?" Nem fog megszűnni! Ne álmodozz!
Garancia nincs azon az akkun??
Vidd el és terhelés alatt méresd be...
Az akku még jónak tűnik - érdekes... A cellazárlat "megszűnhet" magától? - most vegyek másik akksit, vagy maradjon ez?
Szép volt
én lecsavartam ma 12 km távot, meg sem kottyant
egy fasza földúton meghúzattam 120ig is, de a többsége aszfalt volt ott csak 70-el mertem menni
Na, engem meg haza evett a fene - 2 és fél nap alatt közel 1100 km jött össze az amúgy is kényelmetlen GS-en, most egy hétig hason fogok feküdni és nyögni hozzá...
De hiba lett volna kihagyni!
Köszönöm a segítséget :) Akkor a probléma nem is akkora :)
igen
Motort lehet bontási igazolás nélkül is?
kivonatja véglegesen a mostani gazdi
Fél teszem itt is a kérdést hátha olvassa valaki aki tud nekem rá válaszolni :)
Sziasztok :)
Egy komoly kérdéssel fordulnék hozzàtok pozitìv vàlasz reményében.
Szeretnék vásárolni egy 520-as EXC-t aminek vannak papírjai,viszont én kizàrolag pàlyàn szeretném hasznàlni...tehàt nincs szükségem papírokra,forgalomirányító..elég lenne nekem az adàsvételi.Hogyan lehetne ezt megoldani ,hogy az atirasi dìj elkerülhető legyen ,illetve semmi egyéb díj ne merüljön fel a motorral kapcsolatban?
a jó futómű kb mindennél többet ér
én 2x voltam a fogarason és az on túl a tó felé elég jó az út nem is félelmetes szóval lehet tolni neki
első évben vártak rám kb 20 percet ott mert egyszerűen nem tudtam menni, a hárulja beült az eleje ment össze vissze egyszerűen nem tudtam dönteni azt a kibaszott ténérét
lett némi futómű feljavítás: vettem előre egy viszonylag drága progresszív rugót a hátsó rugóstagot megtoldottam egy centi műanyaggal aztán következő évben úgy téptem ugyanott hogy a végére nekünk kellett várni jó sokat
és ugyanúgy utálom a kanyarokat, hót hülye vagyok a kanyarokat képtelen vagyok megjegyezni( mielőtt valaki a rutint emlegetné) és ugyanolyan 6 napos fim endúró gumival mentem

gondolom a gumi is fontos, de szerintem ott egy sportúra se ment volna sokkal jobban egy jobb utcai gumival, legalábbis senki sem előzött ránk........
Horváthország, 8-as út. Ott nincsenek felfagyások meg bordák. Ahol meg te jártál, vlhetöen senki nem akar lapon fordulni.
Bukott a címvédő, Honda az élen Le Mans-ban
ddt500 · Eurosport 2 link.
Laci, én az előbb értem haza, és olyan az út, hogy éppen elég a motoron ülve maradni egyenesben is, nem , hogy még kanyarodni! Felfagyásos keresztbordás szr! Amerre ment régen a szekérút, azt nagyjából el egyengették, majd kapott egy vékony bitumen réteget, majd erre tettek aszfaltot! Ez télen felfagy nyáron meg bordásodik! Azután lehet kanyarodni, ha éppen össze akarod törni a motort!
Na látod? Ezért nem veszünk BMW-t...lassú szar
Na de viccet félretével. Amúgy persze, lehet így kanyarodni. Kibaszott jó gumival, futóművel, jó úton, és nagy gyakorlattal.
Normál utcai motoros a közelébe sincs a fizika határoknak, mégis képesek kicsúszni, aztán levonják a következtetést hogy nem lehet gyorsabban kanyarodni.
Pedig ha kellően precíz és gyakorlott valaki akkor jelentősen ki lehet tolni a határokat.

Erre egyébként akkor döbben rá igazán az ember, amikor kimegy a pályára ahol ideálisak a körülmények és kb. közelébe sincs egy épkézláb körnek. Lassú a kanyarokban, nem tud rendesen fékezni, elcseszi az összes ívet, kigyorsítást, féktávot akármilyen jó utcai motoros.
Szóval az alacsony sebességű manőverezésre rámenő vezetéstechnikai tréningek mellett, szerintem a nagy sebességű motorkezelés tanulása és gyakorlása is fontos lenne.
Ha csak kimész 1-2 alkalommal fél napra Kakucsra vagy bármilyen olcsó pályára, és tudatosan gyakorlod a tankönyvben olvasottakat, már azzal is sokat lehet fejlődni, ha más nem abban, hogy megismered jobban a határaidat, és lehetőségeidet.
Miért? Neked nincs otthon? Milyen katona voltál?
Azok hülyék. Nem értenek a technikához...ezt meg a szerelője mondta nekem