Szerintem csak más szerves hütöfolyadékkal nem pótolható a hiányzó mennyiség, de annak is vizzel kevertnek kell lennie. Némelyik fagyállo már akár csapvizzel is higitható, de szerintem nem ez. A desztviz meg csak jó lehet.
De most komolyan, ha azt a pár decit ioncserélt vizzel pótolod mi történik? Az is bekevert cucc legfeljebb nem -18 lesz hanem csak -13. Itt oly mindegy.
Szeretem ha az ilyen dolog elvagolag van,ahogy a nagykonyvben.Kezdettol alacsony a szint.Par deci kene bele.
A kocsog hondat lesz...m,ez sokaig kell meglegyen,ezen nem mulik.
Én inkább akciósan megvettem 38-ért az Oberont ami bevált már sokaknak, pénzből van a legtöbb, francnak sincs kedve valahol az albán hegyekben vagy az alpokban szenvedni hogy hopp nincs kuplung.
ilyet még nem láttam csak o-gyűrűst , a huskyba lehetett rendelni ami ilyesmi forma volt de végülis jó lett az o-gyűrű tuning
egy kicsit másabb lett beletéve mint a gyári(gyári 1,7 helyett 2mm) aztán teljesen fasza lett
és ekkor csak hidegen csinálja?
nem láttam még a motort szóval sak elmondás alapján tudoma hibát
anni a dt80ben kb 3mm volt beverődve az egyformán nehezen húzható volt hidegen is meg melegen is kb tökmindegy volt neki
Milyen kuplung ez? Bowden esetén csak akkor nem emel ki ha szétesett a bowden állítás, de az nem a meleggel függ össze.
Túl sok hidraulikussal nem volt dolgom, de ott el tudom képzelni hogy a fékhez hasonlóan elforralja a régen cserélt hidraulika folyadékot és ezért beesik a kar.
2t váltós motornál ha hidegen nem emel ki a kuplung mi lehet a baj?
ilyennel nem találkoztam még....nekem akkor nem emelt ki amikor a hegyen nyekergettük a levegős 4t-t aztán túlhevült mint a disznó
Teljes cuccot nem akarok cserelni.
A kocsog hondat lesz...m,ez sokaig kell meglegyen,ezen nem mulik.
Különösen hogy csak a fagyizóig mész és oda se sietve
HOAT, Hibrid bázisú (Hibrid OAT) fagyallalo kene bele. Van ez itthon hasznalhato vagy ebay?
https://www.ebay.co.uk/p/Genui...
Ilyen szerves bizgeret meg nem lattam.
Bár az o-gyűrű se úgy kopik el hogy 12:32 perckor még jó és 16:45-kor meg már teljesen rossz
egy kicsit másabb lett beletéve mint a gyári(gyári 1,7 helyett 2mm) aztán teljesen fasza lett
nem láttam még a motort szóval sak elmondás alapján tudoma hibát
anni a dt80ben kb 3mm volt beverődve az egyformán nehezen húzható volt hidegen is meg melegen is kb tökmindegy volt neki
és nem mindig csak néha
Túl sok hidraulikussal nem volt dolgom, de ott el tudom képzelni hogy a fékhez hasonlóan elforralja a régen cserélt hidraulika folyadékot és ezért beesik a kar.
KTM-nél legalább van esély hogy elfedi a sár
ilyennel nem találkoztam még....nekem akkor nem emelt ki amikor a hegyen nyekergettük a levegős 4t-t aztán túlhevült mint a disznó