Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Valszeg ez a legesszerubb.
Szerintem csak más szerves hütöfolyadékkal nem pótolható a hiányzó mennyiség, de annak is vizzel kevertnek kell lennie. Némelyik fagyállo már akár csapvizzel is higitható, de szerintem nem ez. A desztviz meg csak jó lehet.
Vegulis. Fene tudja, ellenoriztetem.
De most komolyan, ha azt a pár decit ioncserélt vizzel pótolod mi történik? Az is bekevert cucc legfeljebb nem -18 lesz hanem csak -13. Itt oly mindegy.
mi?
Teljes cuccot nem akarok cserelni.
Nem ezen fog.
Szeretem ha az ilyen dolog elvagolag van,ahogy a nagykonyvben.Kezdettol alacsony a szint.Par deci kene bele.
A kocsog hondat lesz...m,ez sokaig kell meglegyen,ezen nem mulik.
Viznek igen, de a fagyállonak már nem. Minél töményebb annál rosszabb a hővezetése,
Ja, és csak20 fok felett. Ergo nem is kell fagyállo.
Minek ezt tullihegni?
Különösen hogy csak a fagyizóig mész és oda se sietve
Nem értem az egészet, én eddig úgy tudtam, hogy a legjobb a víznek a hűtése.
Hutofolyadek.
HOAT, Hibrid bázisú (Hibrid OAT) fagyallalo kene bele. Van ez itthon hasznalhato vagy ebay?
https://www.ebay.co.uk/p/Genui...

Ilyen szerves bizgeret meg nem lattam.
Túrázni biztos jobban megéri a nyugalom miatt
Bár az o-gyűrű se úgy kopik el hogy 12:32 perckor még jó és 16:45-kor meg már teljesen rossz
Nem tokmindegy hogy 38 vagy 40?
Én inkább akciósan megvettem 38-ért az Oberont ami bevált már sokaknak, pénzből van a legtöbb, francnak sincs kedve valahol az albán hegyekben vagy az alpokban szenvedni hogy hopp nincs kuplung.
Passz,.
ilyet még nem láttam csak o-gyűrűst , a huskyba lehetett rendelni ami ilyesmi forma volt de végülis jó lett az o-gyűrű tuning
egy kicsit másabb lett beletéve mint a gyári(gyári 1,7 helyett 2mm) aztán teljesen fasza lett
és ekkor csak hidegen csinálja?
nem láttam még a motort szóval sak elmondás alapján tudoma hibát
anni a dt80ben kb 3mm volt beverődve az egyformán nehezen húzható volt hidegen is meg melegen is kb tökmindegy volt neki
Nem O gyűrűs,egy ilyen szar van benne. Az oberonban 2ilyen szar van, más anyagból és plusz még egy tömítés illetve még egy ami a gyárin is van.
Eszmeletlen be van verodve a kosar?
Ahha, a randa hondanal bevalt.
bowdenes, ezért nem értem mi lehet a baja
és nem mindig csak néha
Milyen kuplung ez? Bowden esetén csak akkor nem emel ki ha szétesett a bowden állítás, de az nem a meleggel függ össze.
Túl sok hidraulikussal nem volt dolgom, de ott el tudom képzelni hogy a fékhez hasonlóan elforralja a régen cserélt hidraulika folyadékot és ezért beesik a kar.
Saját jól bevált módszered?
KTM-nél legalább van esély hogy elfedi a sár
2t váltós motornál ha hidegen nem emel ki a kuplung mi lehet a baj?
ilyennel nem találkoztam még....nekem akkor nem emelt ki amikor a hegyen nyekergettük a levegős 4t-t aztán túlhevült mint a disznó