Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igazad van, aszfaltra és főőődútra.
Országútra és aszfaltra.
Maffia Thalia át lett adva a szerelőnek, egy teli A4-es oldal lett a javítani való, de az a vicc, hogy gond nélkül üzemelt így is.
A Transalp 650 a legjobb választás ilyen vegyes használatra, a V2-es motor nagyon kellemes kompromisszum országútra és aszfaltra is.
Az nem veszélyes! Majd amikor azt hiszi, hogy fingani fog, aztán befosik, no az lesz a remek!
Basszus,Lászlónak szómenése volt?
Ja meg a kőműves dekoltázs.
Én sehova nem megyek telepi szettben. Engem nagyon zavar, a macinacis sportcipó kombó motoron.
Szerintem arra az FMX is jó.
Á szóval Ini sisakot venne a gyereknek!
Azt kinyírtam.
Simán megyek rövidgatya,atléta kombóban
Pedig estem már úgy,hogy még a hasamról is lejött a bőr!
Ez az "elugrom valahová de full protektorba őtözök" nekem valahogy nem életszerű!
Harminc + év s 36 motor után talán ismerem a veszélyeket,de leszarom
Nyilván lehetek egy új cikk a "leszakadt a lába" sorozatban,de képtelen vagyok biztonságosan élni!
Mondjuk terepre nem megyek full cucc nélkül!
Most látom:)
Vegyél egy Transalpot ,szedess ki az ülésből 5 centit és boldog leszel!
Komolyan mondom
Az XT egyhengeres (amit imádok) de nincs olyan jó mint a Transalp.
Az FMX gyenge mint a szar és sem a gumik,sem a kerekek nem terepre valóak (bár gumit lehet cserélni:).
A DL meg full aszfalt,nehezebb és nem olyan kezelhető mint a Transalp!
Az ember sajnos változik.

Egyszer fent, egyszer lent!
Bár elég rövidre fogtad,de azért köszi
Nem vagy te olyan fárasztó.
Csak kíváncsi voltam le vagyok e tiltva?
transalp
kicsit ültetve, ülésből is ki lehet szedni pár centi szivacsot
Üdv urak,
Motor vásárlási tanácsra van szükségem.

CB 500 helyett kéne olyan motor amivel könnyű terepre lehet menni (földes murvás út, semmi komoly dagonya). De főleg aszfalton lenne használva egy napos túrákra, melóba ingázni de ha egyszer egyszer messze akarunk menni akkor jó lenne ha pakolható lenne. Egy személyre. Transalp DL650 és társai lehet az ami alkalmas erre, viszont sajnos kicsi vagyok, 173cm 70kg, megnéztem élőben ilyen túra gépeket de valahogy nekem nagynak tűnik. XT660 tenere ami tetszik de az is rohadt magas lehet.
FMX650 lenne ismerőstől olcsón nagyon kevés kilométerrel de nem tudom mennyire esetlen még túra gumival is murván. Nem csapatni akarok vele terepen csak melóba járni sokkal rövidebb lenne mint aszfalton 40 vs 15km.
Remélem tudtok okosat mondani, köszi
Csak bepótoltam az egész napit egyszerre.
Megint túl sokat írtál !!!
sokat motoroztam a közeli réten egy szál rövidgatyában
kurva jó érzés amikor lobogtatja a pöcsöd a szél
én mindig is ellene voltam a sok szarnak, kényelmetlen és szarul érzem magam benne
ha nekem full protektorban kellene motoroznom akkor nem motoroznék inkább
pedig tört már el bordám, szegycsont, repedt felkar, szétszakadt tért, több boka-lábfej sérülés
kezemen a bőrleégett a csontig, nyakam nem forog rendesen, meg a fene sem emlékszik minden apróságra
és még így sem veszek fel semmi szart mert akkor nem jó érzés motorozni
szabadság-szerelem
pedig estem olyan isteneseket már hogy az csoda hogy túléltem eddig mindet
Pont igy kezdődik mindig... utána jön a rövidnadrág- póló- strandpapucs kombó. Az én fiam csak földúton motorozik egyelőre, de csakis protektoring, térdvédő, sisak, kesztyű és magasszárú bakancs használata mellett. Most tanulja meg azt is, hogy mivel jár a motorozás, a technikai dolgok mellett. Jövőre lesz 16, ha megcsinálja a jogsit, nem lesz kérdés, hogy mit kell felvenni motorozás előtt. Tetszik vagy sem, én sem megyek el sehová farmer-kapucnis felső - tornacipőben... Biztos én vagyok a hülye... vagy lehet, inkább az a volt munkatársam, aki győrben két lábujját hagyta ott az aszfalton robogóval papucsban.