Ez így van.
Apám is úgy döntött lecseréli az Astrát, pedig ez már az újabb nem az F.
Aztán a szalonban a nepper beszélte le hogy ennél jobbat úgy sem fog találni.
Ráadásul mázlija volt az öregnek mert nem az olajzabáló motorral vette annak idején.
daciát akartam venni pár éve 2,4 milla volt az alap
de már nem volt személyautóban az 1.6 benzines, csak a dokkert szerelték már vele azok a motorok 400 ezret simán elmennek különösebb ráfordítás nélkül
aztán mégsem lett új dacia......
Na nekem pont a metálfény nem hiányzik. Kurva nagy szívás javítani.
2K-s fehér festék azt csocsi.
A mai autók a galvanizállástól nem rohadnak. Abból kéne vastagabb, csak ugye az is méretezve van meddig bírja.
A régi antenna tornyunk pl 40 éve festés nélkül sem rozsdásodik valamiért, pedig nem garázsban tartjuk
Nem is az a baj, hogy nem árulják ugyan azt, hanem az hogy a "fejlesztések" miatt csak szarabb minőséget kapsz, és ha kell ha nem kötelező.
És hiába van pénzed, sok pénzért is ugyan azt a szart kapod csak több körítéssel.
Ugye ezerszer ki lett vesézve ez a mosógépre. Ott mégis milyen divatot kéne követni?
f astráról volt szó az elmegy 20 évet, eddig még mind elment annyit amit nem vágtak ko-ra
az enyém lassan 24 aztán idén volt először a kasztnihoz nyúlva fizettem is érte 8 ezret
tény hogy kurvára nem érné meg anyagilag ha csak a vételt nézzük
amúgy szerintem 3 milla alatt ki lehetne hozni ha a sok felesleges vackot leszámítjuk ami a mostani 5 millásban van
egy extra kellene a metálfény, mert a lakk 10x többet ér rajta mint a festék, a nem metálos lényegesebben előbb rohadt
sőt ennyi ismerettel már mindjárt újonnan érdemes lenne egy fasza 2k lakkal átfesteni, így lassabban kopna le a tetejéről a lakk, mivel a nők mindig mindent oda pakolnak
Apám is úgy döntött lecseréli az Astrát, pedig ez már az újabb nem az F.
Aztán a szalonban a nepper beszélte le hogy ennél jobbat úgy sem fog találni.
Ráadásul mázlija volt az öregnek mert nem az olajzabáló motorral vette annak idején.