hát pont van egy ilyen is nekem igaz még csak 80 ezer km-errel. Aztán itt már csak azért sem kell aggódni, mert ha ez kiderül, hogy típushiba akkor komplett cserélik a motort ingyen bérmentve és sűrű elnézések közepette még akkor is új motort kap ha 15 éve nálad van a gép. Pont kb. egy hónapja jött valami levél a márkaszervíztől, hogy az üzemanyagellátásnál lehetséges valami gebasz vigyük be az autót azt cserélik. (5éves) csak elfelejtettem vele foglalkozni. ha még előkerül a lveél lehet az asszonyt beküldöm valamelyik márkaszervízbe
mostaniakban 4-5 évesen már úgy kettőstömegű kell, a magasnyomású rendszer se biztos hogy tovább bírja, 10 éves korára 2-3x ki kell pucolni a szívó részt az se kevés pénzért
stbstbstb
hát aki nem sajnál 5 évente új autót venni annak mindegy, hogy mit vesz. 5 évig normál futással szerintem a leghitványam gyártmánnynak is el kellene hiba nélkül gurulni Egyébként ez lenne a normális, ha mindenki megtehetné és hajlandó is volna rá, 5 évente új autót venni. úgy sejtem tőlünk nyugatabra ez így is működik. Csak a gazdagok prémium autót cserélnek 5 évente a melósok meg proli kocsikat. De akkor is le tudja cserélni új autóra és ez a lényeg szerintem
nem tudsz te semmit Zenéljen, fütyüljön, buborékokkal mosson fél liter vízből mosószer nélkül, meg cifrázhatnám. Az embert be lehet hülyíteni könnyen. Kell a reklám és már azonnal olyat kell venni lehetőleg azelőtt mielőtt a szomszéd megtenné, mert akkor ők utánoznak minket és nem pedig fordítva
Ez az ördögi kör eleve a túltermelés miatt alakul ki, meg az extraprofitot hajhászó burzsujok miatt, mert nem fizették meg a melósokat rendesen. Ezért állt le a pénz körforgása.
De ahhoz hogy működjön a gazdaság nem kell szart termelni, de gazdasági lufit csak így lehet fújni....ami persze előbb utóbb kidurran.
de hidd el, hogy leáll egyszer már ez megtörtént a 800-as évek végén. Akkor olyan mértékű volt a munkanélküliség, hogy a réten rágták a füvet az emberek ha enni akartak
Ha nincs fogyasztás nincs munkahely sem, ha nincs munka nincs pénz és akkor attól nincs fogyasztás. A kör bezárul. Erre találták ki az avulást és az erkölcsi kopást(ezt ma divatnak hívjuk)
A sors fintora az, hogy ennél a viszonylag magas fogyasztásnál is ezen dolgok elé nézünk az elkövetkező 10-15-20 évben. Csak a probléma máshonnan ered. Ez a robotizáció lesz. Már most elkezdtek a kisebb cégek is beruházni emberi munkát helyettesítő gépekre. A mostani munkaerőhiány tekintetében talán lári-fárinak tűnhet ez aztán majd hamarossan kopp lesz ebből. Egyszer majd egy napsütéses hétfőn reggel lehet te is arra mégy be a munkahelyedre, hogy kiváltották a munkád egy géppel. Az is le tudja szállítani a gépeket a kifutóra jobban és pontosabban mint egy ember
Az a ducato amit iden cserelt le a srac aki napi szinten jar fuvarokat kivinni meg mindig a telepen van, de berbeados, valami 700e nel jarhat, a kaszni most elhanyagolt, de csak kopo-fogyo cserek vannak, minden sofor ilyesmi futasteljesitmenyt mond.
Azok amik a piacon vannak, es 3-400e ig hirdetik mind visszatekertek. Kb 4-500 e amikor elkezd kopni a festrk rajtuk 700e nel neznek ki ugy mint a hahun a 300e-res gepek tobbsege.
Par ceg szopik citroen, ford cuccokkal, valamiert a ducatok nem annyira jelkemzoek, a fenyos cegnel a dobozos inkabb hutokkel, elektronikakkal csivek csatlakozasainal tornek el meg ilyenek, bar azok a nehez doboz miatt meg a lapraszerelt fenyoaru miatt mind jelentosen tulterheltek.
Igaz a napi 500 zold gyogyszeres lada sem kis suly.
ezek nekem most sincsenek benne az autómba és mégis eljutok vele ahová szeretnék és amikor akarok biztos jók ezek a 3 betűs izék ilyes espé meg miket írsz azt sem tudom mire valók, de az is csak akkor működik ha egyáltalán beindul a mai divatos autód és az agyonelektronikázott agya nem tilt le valami banális ok miatt a házadtól 1500 km-erre
mégsem tud senki sem évek óta olyan autót mondani ami elmegy legalább 10 év-200 ezer km menni úgy hogy az olajcseréken és a kopó cuccokon kívül ne kelljen cserélni-javítani rajta semmit
stbstbstb
A Tour de Flanc-ban mindig csak sereghajtó voltam
es cbr nek. Mintha nem lenne benne olaj.
De ahhoz hogy működjön a gazdaság nem kell szart termelni, de gazdasági lufit csak így lehet fújni....ami persze előbb utóbb kidurran.
Ha nincs fogyasztás nincs munkahely sem, ha nincs munka nincs pénz és akkor attól nincs fogyasztás. A kör bezárul. Erre találták ki az avulást és az erkölcsi kopást(ezt ma divatnak hívjuk)
A sors fintora az, hogy ennél a viszonylag magas fogyasztásnál is ezen dolgok elé nézünk az elkövetkező 10-15-20 évben. Csak a probléma máshonnan ered. Ez a robotizáció lesz. Már most elkezdtek a kisebb cégek is beruházni emberi munkát helyettesítő gépekre. A mostani munkaerőhiány tekintetében talán lári-fárinak tűnhet ez aztán majd hamarossan kopp lesz ebből. Egyszer majd egy napsütéses hétfőn reggel lehet te is arra mégy be a munkahelyedre, hogy kiváltották a munkád egy géppel. Az is le tudja szállítani a gépeket a kifutóra jobban és pontosabban mint egy ember
https://totalcar.hu/magazin/te...
Azok amik a piacon vannak, es 3-400e ig hirdetik mind visszatekertek. Kb 4-500 e amikor elkezd kopni a festrk rajtuk 700e nel neznek ki ugy mint a hahun a 300e-res gepek tobbsege.
Par ceg szopik citroen, ford cuccokkal, valamiert a ducatok nem annyira jelkemzoek, a fenyos cegnel a dobozos inkabb hutokkel, elektronikakkal csivek csatlakozasainal tornek el meg ilyenek, bar azok a nehez doboz miatt meg a lapraszerelt fenyoaru miatt mind jelentosen tulterheltek.
Igaz a napi 500 zold gyogyszeres lada sem kis suly.