Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jabra drive-om van.Napellenző,bekapcsol,autómatikusan csatlakozik,ha csörög felnyűl megnyom beszélget.
Szerinted használná?
Az androidos (amin megy a Waze)az még Kínából rendelve sem olcsó. A 11ezer forintos (magyar garis, számlás!) kacathoz (amit én vettem) viszont jár az ajándék tolatókamera, és a BT-s kihangosítás is tökéletesen működik velel.
Vagy lehetne fillérekért belrakni egy olyan rádiót ami kapásból kezeli a BT kihangosítást.
Nekem egy 17ezer forintos LG rádió csinálta ezt az Astrában. 1U magas
De amit a Zoli akar 2U magas tapogatós fejegység is jó mert azon megy a Waze is ha olyat vesz.
A japán autók azóta silányak, miórta - a vám miatt - Európában gyártják őket. Érdekes , hogy a KIA-nál ez nem okoz akkora problémát.
Én magam szerelem a kocsijaimat így látom a silányosodást, és hogy mi a jó, vagy rossz.
Tény hogy a japánok is fröcsöntő üzemben, fillér baszó módszerekkel gyártják a kocsikat mint bárki más.
DE ennek ellenére látszik hogy odafigyelnek hogy amit csinálnak jó is legyen.
Egyszerűen átgondolt, jó konstrukciókat csinálnak, ilyen a szemléletük.
Az F Astrában is ezt szerettem. Az is egy kiforrott, átgondolt, és egyszerű konstrukció volt, hiszen mégis csak a sok éves Kadettet csiszolgatták tovább, de mégsem annyira átgondolt mint a Toyota.
Toyota műszerfalát 5 perc alatt szétaprítom szerszám nélkül, és össze is rakom, és ehhez még a patenteket sem kell szarrá törni, mert odafigyeltek erre is.
Oké a motortérben nincs sok hely, de abban sem okozott gondot szétszedni és kipucolni az EGR rendszert. Persze ebbe is van elbaszás, meg faszszág, de megbocsájtható szinten.

Párszor volt szerencsém franciához, na azon a hajam téptem, mert kb. szartak az egészbe a tervezéskor is, noha az anyaghasználat meg a komplikáltság mér jobb is volt mint a japánoknál, de a tervezésnél nem fordítottak elég energiát arra hogy gondolkodjanak.

A német autókkal és a apám régi Fordjával végül is nem volt gondom, a Nissan is kb. ezt a szintet hozza. Többnyire nem komplikált szerelni, meg átgondolt, de mégsem Toyota.

Kia, Hyundai-t nem szereltem még, de én is úgy hallom hogy hozzák a Toyota színvonalát, bizonyos dolgokban már át is lépték, szóval ezek is a vehető kategória.

Aztán ezeken az általános tapasztalatokon felül utána kell nézni a konkrét típusnak, motornak, mert a VW-nak is van halál szar konstrukciója, és a franciáknak is vannak kifejezetten jól sikerült darabjaik. Meg amit Zoli linkelt Yaris olaj zabálásról, az is egy "kivétel erősíti a szabályt" példa a Toyotánál. Náluk azért ez nem jellemző.
Vehetnél már egy rendes telefont a sz@rod helyett.....
Jujj.... automata javítás...
Sztem meg minden auto elmegy szinte barmennyit gondos gazda kezében.... nem a szemet gyártás a cél, csak a userek egyre hülyébbek, és ezek az autók mar nem a oda kategória, aminek esz nem lakik lehet nyomni és a tescos olajjal is elmegy....
a gond, hogy sokaknak fogalmuk nincs az auto használatáról és üzemeltetésről.... meg megy nagyüzemben a tákolás, mert fenntartani mar nem tudja tisztességesen
Sztem ez olyan..... annyi a történet, hogy a rádión kell neki egy csatorna a memóriaban és amikor hívják oda kell kapcsolni.... sztem ez meg egy nőnek is megy
KB vasgolyó kezelési szükséglet kéne.
Ezért próbáltam a 2 dines kínai fejegységet ami rádió,autómatikusan ha beül rákapcsol BT-n a telefon és szól a kocsi hangszórójából.ha leáál az autó leáll a BT is.
Jók voltak a nokia kihangosítói de újonnan se nagyon vannak.
szerintem a japán megbízhatóság már csak legenda Ott sem cél már örök életnek gyártani. Van egy halom régebbi japán autó a családban (meg volt is) Azok hiba nélkül mennek (mentek) MINT SUZUKI ÉS TOYOTA. A bratyóék 5 éves yarisa itt azért nem mérvadó mert nincs benne 20 ezer km-er. A feleségem 5 éves aurisába 80 körül van. Ott már fékek lettek cserélve 60 ezernél meg most fizettem két első izzóért 12 ezret hogy az is mitől halt meg hát passz.
Maradjunk annyiban, hogy egy kaptafára készül minden autó a cél, hogy 5 év múlva vegyél újat. Ja ahol nincs erre pénz az meg tákolja egy vagyonért az életben tartáshoz
A japán legenda már csak a múlté Őket is felszippantotta a szemétgyártó fogyasztói társadalom céliránya
12v-os csatiba bt fm transzmitter?
A beépitettek kihaloban vannak, a csiptetos macera, amugy megy nobol van, irracionális dontesek tarhaza.
Egy sima bt kihangosító jó megoldás... Egész jókat lehet kapni....
Valahol 160e nel tart a ceed, kopo fogyo, most elso fektarcsaszett.
A tulajt nem lehet radumalni egy 2dines lcd radiora, inkabb ölében tartja a telefont.
Kia ceed pl az de meg a kistestvére is.... uilyen jók a Suzukik.... szóval van választék gazdagon. Az autókat a legnagyobb részben a tulajdonosok ostobasága öli meg és a sufni szerviz
Apósnak OSB meg alvázvedő volt a Zsiguli alja
Esztétikus pozdorja csavaros rögzítéssel
Van rutin a szar lom kocsik életben tartásában
Igen, mert helyette van az i3 meg a sportage... a sportage a kutyás auto
A Kia Hyundai cég utolérte a japánokat megbízhatóság terén....nagyon jó autókat csinálnak.... sztem le is korozték mar a japánokat
Imi haverom Honda mesterszerelo, csodákat lehet nála látni
Hmmmm, baszott dragak lettek a kasznisok, es ha a fastra es a rozsda szot egyszerre halljak meg 3x szorzot mondanak be.
Szobal a fastra draga lesz.
Vagy kiesel belole.
voltak
ne a múltban éljünk és ne a 20-30 millás prémium kocsikról beszéljünk
a ma kapható 4-6 millás gépekről, melyik tudja azt az üzemeltetési költségeket mint az f astra?
Nekem még a német “premium” autoim is ilyenek voltak... igaz zero sufnituning és nem kinti 500e-rol visszatekert, amire igénye van a népnek....Kopó alkatreszen kívül semmi
De tudok...Mitsubishi Lancer 1.5 benzin.
Tágas és megbízható.
ja, hogy a mostani autókról beszélgetsz Szerintem ott ilyen már nincsen Nem cél és nem is lehet az