Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Miért ne lenne megbízható? A Benelli okosan pont azt a túraenduro szegletet használta ki, ami üres. A Bmw is csinálhatott volna egy jópofa és könnyű kis R500gs boxer-t, de rég elkéstek vele, a Benelli szuper jó gépet csinált.
Ez is durva....és dícsérik. Nekem hihetetlen hogy ez megbízható,de lásd a Kiát...10 éve röhögtünk rajta,most meg....
https://totalbike.hu/tesztek/2017/07/01/teszt_benelli_trk502_-_2017./
Baromi kényelmes motor. Sokakat ez az ótómata váltó bánt,de nem kötelező olyat venni. Maga a blokk nagyon megbízható.
Az meg hogy a tank helyére lehet pakolni,szerintem kurva jó megoldás.
Egy százas utazóval kimegy a világból...
Azt te csak hiszed: a Pannóniás veteránosok számából ítélve az emberek imádnak szopni!
Kevesen gerjednek erre.
Mikor melyik henger gyújtása fog leállni.
Az milyen viszonylatban izgi?
Nekem a mutató ujjam mindig az első fékkaron pihen, azonnal tudok egyszerre a kar visszaengedve motorfékezni és egyben már egy ujjal rántani is be az első féket. Kicsit blokkolás gátló jellegű, ha nagyot húzok az ujjammal, akkor sem blokkol le a kerék, de van fékerő bőven.
Szerintem megszokás kérdése: én például nem tudok "fékkészenlétben" motorozni, hogy az egyik (vagy két) ujjam állandóan a fékkaron legyen. A GS-en úgyis az összes ujjad kell egy erőteljesebb fékezéshez. A fékkart viszont állíthatóra cseréltem, mert az ujjaim viszonyleg rövidek, a gyári fékkar meg rohadt messze van, nehezen értem el. Így most sokkal jobb lett. A kuplung maradt a gyári, érdekes, ott nem zavar a nagy távolság.
Pont vasárnap kerültem meg a Balcsit, gondolkodom, gondolkodom, de a jobb markolatot nem nagyon lazítottam meg, ha lassítani akartam, akkor ugyan azzal a szorítással csuklóból fordítottam vissza. Lehet valamit rosszul csinálok, a jobb kezem fixen a markolaton van, csak a mutató ujjam van mindig a féken, a 2 db 320-as Brembo egy ujjal is üzemeltethető.
Ragad a kesztyűdhöz: nem elég egy kicsit lazítani a szorításon, ha vissza akarod hirtelen ejteni a fordulatot.
Én azt hiszem imádnám, persze manuális váltóval. Nekem elég a teljesítménye, utálok csapatban motorozni, utast sem viszek, csak legfeljebb sok csomagot.
Felülhettem egy NC700X-re (nem mentem vele) és a rossz gerincemhez sokkal emberségesebb az üléspozíciója, mint a jó öreg GS-nek. Csak sajnos számomra megfizethetetlenül drágák még....
Lassabban reagál? A mostani is feszül picit, sajnos nem a gyári van rajta.
Köszönöm, rendes tőled. Egy próbát megérhet, ha jól látom EVA anyagú. Igazából le is cserélném a mostanit, mert nem a gyári van rajta és olyasmit szeretnék ami gumi anyagú és a közepe felé domború, az hosszabb távon is nagyon kényelmes lenne.
Ez pontosan így van.
Szivacsosat semmiképpen nem raknék a motorra, az rém gagyi. Ami most van rajta, annak egy pár centis fém burkolata van, a többi részen a gumírozás is nagyon vékony, nem kényelmes. Olyasmit keresnék ami gumi anyagú és a közepe felé domború.
Kitűnő cucc, 3 és fél év használat után még csak mosd kezd kopni a bal markolatom (érdekes, a jobb az nem).
Sajnos jól felment az ára, akkoriban 16 ezer volt a komplett szett, vezérlővel, kábelekkel, mindennel együtt.
Megnéztem, nem rossz, mindenképpen gumi anyagút keresnék, nem szeretem a szivacsos, EVA anyagú cuccokat.
Én próbáltam az NC-t.
Városi motor szerintem. Hosszú távra kevés a 48 lóerő. Előzés kor nincs tartalék,nagyon meg kell gondolni mikor kezdel bele.
Csomagokkal,két személyel esélytelen...kevés.
De városba,melóba járni viszont hibátlan.
Jó, de itt nem az "automataság" a gond, hanem az A2 jogsihoz igen közel álló teljesítmény (-hiány). GéeSöccá' sem nagyon való nagyobb gépekkel együtt túrázásra: ronggyá gépészkedheted magad, üvegelheted, mégis te leszel a leglassabb... ...tapasztalat.
Hát egy 1200-es mindegy milyen az már nem lehet unalmas.
De egy 650-700-as autómatában, túrázni nagyobb motorokkal, megpakolva, esetleg kétszeméllyel, az már kérdőjeles.
Díszpolgár, mert kiemelt adózó.... a helyi GDP gyár...
És majd te mondod meg másnak hogy mi az "izgi"?
Nagy istencsászár lehetsz te ott Gödöllőn
Jawa