Igen. A Hondában és a Nissanban is vagy 6darab kisebb reflektorral formázzák meg a szükségesre. Így a fénysűrűség sem probléma, meg a hűtés is egyszerű, valamint nem olyan éles a sötét és megvilágított részek között a határ amit én is utálok a projektoros lámpáknál.
"a bura müanyagja nem öregszik termelődő melegtől! Főleg, ha majd vízhűtéses lesz! Engem roppant érdekelne hogy mikor lesz olyan fejlett a technológia, hogy már nem lesznek ilyen kínjai!? Hiszen valamikor az a kis piros pislákoló szr is LED-nek volt nevezve! És az élettartama szinte örök! A mostani digitális villamos fogyasztásmérőkbe is ilyet tesznek Most már nincs forgó tárcsa, csak a LED-villog! 1 KW= 1000 villanás!
Ja meg a ventiseknél elöirják a gyártok hogy a fényszóroból tudjon kijönni a meleg, pl a gumidugót ne rakd vissza.de a nagyobb belsejű autólámpáknál ez sem szokott gondot okozni, az a kevés meleg elmegy.
Amit irtunk. A led chip nem birja a hőt. A led nem a feszültségtöl hanem az átfolyó áramtól világít minél jobban. A több áram több hőt is disszipál, amit a chip már nem tolerál, ezért hűteni kell. De ez a hőterhelés aránylag pici felületre koncentrálódik. De ha nem hiszed nézd meg. Én elég sokat foglalkozom találkozom leddel, szinte gyerekkorom óta csináltam vele valamit. Anno nem hittük hogy lesz kék szinű mert azt nem olyan egyszerü volt elérni. Ez volt az egyik mérföldkő hogy világitani is lehessen majd vele. A második ilyen akadály amit leküzdöttek a magas fényáram. Ez már a chip felületén hőtermeléssel is jár amit el kell vezetni mert már 100 fokot se bír. De ha gondolod adok kölcsön egy ilyen égőt, fogdoshatod nyugodtan hol mennyire melegszik. A kisebb fogyasztás mellett elönye hogy a bura müanyagja nem öregszik termelődött melegtől.
Az a helyzet, hogy van eltéve egy Mz Trophy 150/1-es, egy Gilera Mx-1-es, egy Riga Delta Rmr 24-es, Tervezem majd visszavenni az Mz Etz 250-est, amit eladtam és mindig buzerálja a fantáziámat, hogy a Gilera-Cagiva-Benelli-Fantic ritkább olasz motorok közül is még párat beszerezzek, főleg a 125-ös power szelepesek közül.
Szóval van is eltéve pár darab és lesz még bővítve. Danuvia és Jawa 350/638 is listán van.
Na hat ha annyira nem melegszik, miért van rajta hűtőborda, miért van amelyik ventis és a gyári ledes fényszóroknak miért van oriasi alu hűtőborda a hátulján ?
Ne kurjatok már fel hogy nem melegszenek... persze egy kis hoki led az nem, de egy olyan ami a fényszóróba kell az melegszik.
Multkor jött utánam egy ilyen LED-égő-s személyautó, és az a hideg-fehér fénye eléggé bsztatta a szememet, kénytelen voltam otthagyni, (elmentem egy másik útra)!!
Szeretnél egyet ugye? Gondolom azért "gagyizod" ?? Az én Hondám csekély 29éves, de nem adnám egy mostani szrért! Pedig én raktam össze egy gépipari szakközép-vizsgával.A gyenge finom nedves lóbőr dörgöljön a farkadra vérhólyagot kedves motorostárs!
nem adom el , az előzőt se adom, 10 éve járok vele míg el nem rohad vagy nem csesznek rá valami idióta adót addig járok vele utána meg lesz belőle tyúkól , na ez a környezettudatosság
Igen, de némelyik azért egész jól el van találva. A gyárilag igy készített lámpatest meg verhetetlen. Otthon van h7 retrofit égőm, egész jó fénnyel, nem is ócsó de nem az igazi. Kb olyan ez mint amikor elkezdték közgyürükkel anno a h4 izzokat rakosgatni a hagyományos fényszórókba, de se az üvegfelület terítése sem a gyújtópontba helyezés nem sikerült. Aztán világított összevissza, de mégiscsak a h4 fényszóroval volt az jó
Szóval van is eltéve pár darab és lesz még bővítve. Danuvia és Jawa 350/638 is listán van.
Ma te leszel a f@sza gyerek
Mond meg mindenkinek, keményen
Ne kurjatok már fel hogy nem melegszenek... persze egy kis hoki led az nem, de egy olyan ami a fényszóróba kell az melegszik.
Nálunk 7000ft az a led pár ami kintről 10dollár
Majd ha megjön csinálok képet....